Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (269)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.4:378-057/В 75-047220 рукописний текст
Автор(и) : Ворожбит, Сергій Анатолійович
Назва : Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-239.
УДК : 316.613.4:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптивність--критерії адаптованості--дезадаптивність--почуття довіри--критерії довіри--функції довіри
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ролі почуття довіри в соціально-психологічній адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів. У роботі обгрунтовано та емпірично досліджено вплив почуття довіри на процес соціально-психологічної адаптації студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено особливості розвитку почуття довіри особлистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов"язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ , знизити можливість маніпулювати собою. На даному етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істиної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, що обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращення процесц СПА. Значимими стають істині критерії почуття довіри -єдність, передбачуванність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації студентів та почуттям довіри у студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописний текст
Автор(и) : Акименко, Юрій Федорович
Назва : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+316.454/В 67-305871 рукописний текст
Автор(и) : Волинець, Наталія Валентинівна
Назва : Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-186.
УДК : 159.922.2+316.454.52 + 159.922.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Маніпуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулятивний вплив--критерії маніпуляції--рівні маніпуляції--маніпулятивні наміри--взаємодія--позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:3/Г 93-147693 рукописний текст
Автор(и) : Гупаловська, Вікторія Анатоліївна
Назва : Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Львів, 2005
Кільк.характеристики :192, [103] с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.923.2-055.2:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна самореалізація
Загальна психологія-- Становлення особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--професійна самореалізація--самоактуалізація--становлення особистості--сфери самореалізації--рівні самореалізації--критерії самореалізації
Анотація: У роботі розглянуто професійну самореалізацію як один із вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять, виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями жінки. Розглянуто зв'язок ступеня реалізованості життєвих планів жінок щодо професійної діяльності та сім'ї. Показано, що професійна самореалізація вагоміший чинник становлення особистості, ніж реалізація у сфері сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 6
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/ Д. К. Корольов. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/ С. В. Герасіна. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/ Л. А. Данилевич. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/ А. А. Дереча. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/ І. І. Карабаєва. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/ К. В Карасьова. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/ В. С. Качар'ян. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/ Т. М. Кулик. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади/ Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі/ О. А. Мельник. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості/ А. Б. Мудрик. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/ О. С. Науменко. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід/ А. В. Пасічник. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності/ Т. О. Піроженко. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/ І. М. Поклад. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/ В. М. Поліщук. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект/ О. А. Половіна. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ/ О. А. Соловей. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів/ А. В. Сорока. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/ М. А. Сніжна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника/ Л. Д. Токарева. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації/ Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/ Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Мельник, Мирослава Олексіївна
Назва : Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 98-108 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с.107 (14 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--інтелект--інтелектуальна обдарованість--креативність--коефіцієнт інтелекту
Анотація: Аналізуються коефіцієнт інтелекту, креативність та рівень навчальних досягнень як індикатори прогнозу інтелектуальних досягнень високого рівня. Розглядаються інтелектуальні інтенції як специфічні характеристики, що визначають спрямованість та вибірковістьіндивідуальної інтелектуальної активності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 106-119 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний досвід--юнацтво постмодерної епохи--критерії дослідження--особливості життєвого досвіду сучасного юнацтва
Анотація: В ромках постнекласичного підходу в психології визначені основні одиниці дослідження процесів розуміння та інтерпретації життєвого досвіду та специфіка життєвого досвіду особистості юнацького віку.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гусєв І. М.
Назва : Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 22-32 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-31 (14 назв)
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)+159.98:61+159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--медіа-практика--практика--критерії медіа-практики--онлайн-користувачі--віртуальне спілкування
Анотація: У статті подаються різні наукові підходи до аналізу процесу адаптації як особи, так і спільноти. Виокремлюються найбільш значущі фактори впливу на процес адаптації української спільноти. Наголошуються на важливості вивчення медіа-практик у процесі адаптації спільнот до нових умов існування.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Кочергіна І. А.
Назва : Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 82-93 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
УДК : 159.964.22:316.624.3:316.36-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії психологічного насильства--форми психологічного насильства--жінки--апробація методики
Анотація: У статті наведено результати апробації методики для дослідження психологічного насильства щодо жінок в родині. Опитано 90 жінок віком від 18 до 48 років. Проведено групування членів родини, з боку яких жінки найчастіше зазнають психологічного насильства. Описано форми психологічного насильства. Виділено найвагоміші фактори родинного насильства: «Заборони та примус», «Погрози», «Контроль», «Презирство та знецінення особистості», «Негативне оцінювання розумових здібностей», «Емоційне нехтування». Здійснена оцінка надійності методики за допомогою коефіцієнту α-Кронбаха. Показано, що усі шкали мають достатню внутрішню узгодженість.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Дзюба Т. М.
Назва : Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 31-38 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-38 (10 назв)
УДК : 303.214.3:613.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне здоров’я--ризики професійного здоров’я--психодіагностичний інструментарій--валідність--критеріальна валідність--суб’єктивні критерії валідизації
Анотація: У статті представлено результати математичної верифікації критеріальної валідності авторської методики дослідження ризиків професійного здоров’я за суб’єктивним критерієм. Здійснено детальний опис об’єму та репрезентативності вибіркової сукупності. Детально проаналізовано інтроспективні самозвіти досліджуваних на прямі запитання анкети, що виступили суб’єктивними критеріями валідизації. Аргументовано значущість розробки психодіагностичного інструментарію та необхідність дослідження його валідності. Зроблено висновок, що міцність виявлених зв’язків коливається від помірно слабких до дуже сильних із перевагою кореляцій вище за середню силу.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 23018
Кількість відвідувачів 1395
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя