Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (269)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.4:378-057/В 75-047220 рукописний текст
Автор(и) : Ворожбит, Сергій Анатолійович
Назва : Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-239.
УДК : 316.613.4:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптивність--критерії адаптованості--дезадаптивність--почуття довіри--критерії довіри--функції довіри
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ролі почуття довіри в соціально-психологічній адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів. У роботі обгрунтовано та емпірично досліджено вплив почуття довіри на процес соціально-психологічної адаптації студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено особливості розвитку почуття довіри особлистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов"язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ , знизити можливість маніпулювати собою. На даному етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істиної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, що обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращення процесц СПА. Значимими стають істині критерії почуття довіри -єдність, передбачуванність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації студентів та почуттям довіри у студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописний текст
Автор(и) : Акименко, Юрій Федорович
Назва : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+316.454/В 67-305871 рукописний текст
Автор(и) : Волинець, Наталія Валентинівна
Назва : Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-186.
УДК : 159.922.2+316.454.52 + 159.922.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Маніпуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулятивний вплив--критерії маніпуляції--рівні маніпуляції--маніпулятивні наміри--взаємодія--позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:3/Г 93-147693 рукописний текст
Автор(и) : Гупаловська, Вікторія Анатоліївна
Назва : Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Львів, 2005
Кільк.характеристики :192, [103] с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.923.2-055.2:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна самореалізація
Загальна психологія-- Становлення особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--професійна самореалізація--самоактуалізація--становлення особистості--сфери самореалізації--рівні самореалізації--критерії самореалізації
Анотація: У роботі розглянуто професійну самореалізацію як один із вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять, виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями жінки. Розглянуто зв'язок ступеня реалізованості життєвих планів жінок щодо професійної діяльності та сім'ї. Показано, що професійна самореалізація вагоміший чинник становлення особистості, ніж реалізація у сфері сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 6
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/ Д. К. Корольов. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/ С. В. Герасіна. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/ Л. А. Данилевич. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/ А. А. Дереча. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/ І. І. Карабаєва. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/ К. В Карасьова. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/ В. С. Качар'ян. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/ Т. М. Кулик. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади/ Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі/ О. А. Мельник. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості/ А. Б. Мудрик. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/ О. С. Науменко. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід/ А. В. Пасічник. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності/ Т. О. Піроженко. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/ І. М. Поклад. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/ В. М. Поліщук. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект/ О. А. Половіна. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ/ О. А. Соловей. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів/ А. В. Сорока. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/ М. А. Сніжна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника/ Л. Д. Токарева. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації/ Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/ Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Мельник, Мирослава Олексіївна
Назва : Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 98-108 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с.107 (14 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--інтелект--інтелектуальна обдарованість--креативність--коефіцієнт інтелекту
Анотація: Аналізуються коефіцієнт інтелекту, креативність та рівень навчальних досягнень як індикатори прогнозу інтелектуальних досягнень високого рівня. Розглядаються інтелектуальні інтенції як специфічні характеристики, що визначають спрямованість та вибірковістьіндивідуальної інтелектуальної активності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 106-119 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний досвід--юнацтво постмодерної епохи--критерії дослідження--особливості життєвого досвіду сучасного юнацтва
Анотація: В ромках постнекласичного підходу в психології визначені основні одиниці дослідження процесів розуміння та інтерпретації життєвого досвіду та специфіка життєвого досвіду особистості юнацького віку.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гусєв І. М.
Назва : Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 22-32 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-31 (14 назв)
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)+159.98:61+159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--медіа-практика--практика--критерії медіа-практики--онлайн-користувачі--віртуальне спілкування
Анотація: У статті подаються різні наукові підходи до аналізу процесу адаптації як особи, так і спільноти. Виокремлюються найбільш значущі фактори впливу на процес адаптації української спільноти. Наголошуються на важливості вивчення медіа-практик у процесі адаптації спільнот до нових умов існування.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Кочергіна І. А.
Назва : Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 82-93 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
УДК : 159.964.22:316.624.3:316.36-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії психологічного насильства--форми психологічного насильства--жінки--апробація методики
Анотація: У статті наведено результати апробації методики для дослідження психологічного насильства щодо жінок в родині. Опитано 90 жінок віком від 18 до 48 років. Проведено групування членів родини, з боку яких жінки найчастіше зазнають психологічного насильства. Описано форми психологічного насильства. Виділено найвагоміші фактори родинного насильства: «Заборони та примус», «Погрози», «Контроль», «Презирство та знецінення особистості», «Негативне оцінювання розумових здібностей», «Емоційне нехтування». Здійснена оцінка надійності методики за допомогою коефіцієнту α-Кронбаха. Показано, що усі шкали мають достатню внутрішню узгодженість.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Дзюба Т. М.
Назва : Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 31-38 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-38 (10 назв)
УДК : 303.214.3:613.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне здоров’я--ризики професійного здоров’я--психодіагностичний інструментарій--валідність--критеріальна валідність--суб’єктивні критерії валідизації
Анотація: У статті представлено результати математичної верифікації критеріальної валідності авторської методики дослідження ризиків професійного здоров’я за суб’єктивним критерієм. Здійснено детальний опис об’єму та репрезентативності вибіркової сукупності. Детально проаналізовано інтроспективні самозвіти досліджуваних на прямі запитання анкети, що виступили суб’єктивними критеріями валідизації. Аргументовано значущість розробки психодіагностичного інструментарію та необхідність дослідження його валідності. Зроблено висновок, що міцність виявлених зв’язків коливається від помірно слабких до дуже сильних із перевагою кореляцій вище за середню силу.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 47
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :120 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів/ Н. І. Баранюк. Концептуальні моделі професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Звязок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій/ Л. М. Карамушка [и др.]. Психологічні чинники та умови забезпечення психологічного здоров'я менеджерів освітніх організацій/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій/ А. О. Клочко. Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу/ О. В. Коновалова. Толерантність освітнього персоналу та її зв'язок з організаційною культурою закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура/ О. Й. Фурс. Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особиста власність як корелят сучасної економічної культури/ Н. М. Дембицька. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів/ В. М. Івкін, Л. В. Галаган. Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях/ О. В Креденцер. Моральність "людини економічної" в уявленнях студентської молоді/ О. В. Лавренко. Зв'язок гендеру та статі з професійними інтересами старшокласників/ О. С. Безверхий. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів/ Т. М. Клибанівська. Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині/ І. О. Москальов. Особливості гендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності/ В. І. Полякова. Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель/ О. М. Пустовий. Посттравматичний стресовий розлад у міжнародному форматі DSM-V у людей з вадами слуху в їхньому соціальному житті/ Н. Ю. Яковлева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Москальов І.О.
Назва : Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 95-102 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 100-101 (18 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): морально-психологічне забезпечення--практичне мислення--вирішення практичних завдань--мислення--показник--критерій
Анотація: У статті проведено аналіз праць зарубіжних і вітчизняних науковців, в яких розглядається характер дій людини у практичних ситуаціях, розкриваються основні відмінності теоретичного і практичного видів мислення. На основі цього виокремлено п’ять критеріїв діагностування розвиненості практичного мислення офіцера – організатора морально-психологічного забезпечення та відповідні показники. Окрім того, враховуючи дані критерії та показники, проведений підбір психодіагностичних методик, що дозволять в подальшому отримати емпіричні дані стосовно рівнів розвиненості практичного мислення офіцерів – організаторів морально-психологічного забезпечення.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Андросович К. А.
Назва : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 6-14. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна адаптація--нормальна адаптація--девіантна адаптація--патологічна адаптація--адаптивність-дезадаптивність--критерії
Анотація: У статті розглядається короткий опис основних досліджень соціальної адаптації особистості в психологічній науці. Розглянуто види адаптації, її структурні елементи та фактори, що зумовлюють цей процес. Представлені види адаптації: нормальна, девиантна і патологічна, які дозволяють віднести адаптацію до психоаналітичного підходу психотерапевтичної допомоги особистості, яка опинилась у стані нервозу.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Вальо, Лариса Іванівна
Назва : Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 104-113. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 112 (13 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість педагога--реадаптація--професійна реадаптація--критерії адаптованості
Анотація: У статті порушено проблему адаптаційних та реадаптаційних можливостей людини, розглянуто психологічні особливості реадаптації особистості на етапі завершення професійної діяльності, розкрито поняття професійна реадаптація, вказано на специфіку та ризики.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Рагозіна В.В., Очерятина Н.В.
Назва : Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 219-234 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 37.12-053.4:[-021.411:159.9.07]
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спостережливість--старший дошкільник--критерії і показники--діагностика спостережливості
Анотація: Проаналізовано підходи до визначення поняття "спостережливість" у психолого-педагогічній літературі. Спостережливість визначається як базова якість старшого дошкільника, що полягає в умінні з високим ступенем зосередженості спостерігати за предметами, об'єктами і явищами навколишнього світу з виділенням їх істотних, характерних і малопомітних ознак. Наводяться критерії спостережливості - зосередженість на об'єкті спостереження, повнота, точність і самостійність спостереження та їх показники. Запропоновано діагностичні завдання.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 10
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017
Кільк.характеристики :338 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 20.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Social and psychological support of the unemployed during the readaptation/ K.B Aksenchenko. Страх смерті в старості, це фактор розвитку особистості, або неконтрольований стан психологічного хаосу/ О. О. Березіна. Засади гуманістичної парадігми ціннісно-смислової сфери у відчизняній психології/ І. В. Білоконь. Агресивний психологічний вплив на особистість у кіберпросторі/ Н. М. Бугайова. Професійне здоров'я майбутніх фахівців економічної сфери як соціогуманітарне поняття/ І. А. Бурлакова. Критерії визначення когнітивної продуктивності людини/ Д. С. Волков, С. В. Ноздрін. Особливості профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами/ А. М. Грись, Н. Ф. Мажиріна. Програма розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей/ В. Ю. Завацький. Особливості автентичності сучасних педагогів/ В. Л. Зливков. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи майбутніх психологів щодо профілактики роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки/ С. І. Ісаєвич. Особливості конфліктологічної компетентності особистості та підходи до її формування/ О. М. Катасанов. Психологічні основи становлення професійної зрілості фахівця соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Ціннісні орієнтації у структурі підготовки семінаристів до професійної діяльності/ В. Копин. Поняття кар'єри і кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Л. І. Матвієнко, Н. В. Ортікова. Психосоціальна підтримка осіб з кризовими станами: особливості технологій/ Н. В. Міщенко. Когнітивно-поведінкова модель в терапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя/ О. В. Морозова. Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця/ М. М. Павлюк. Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності/ М. М. Павлюк, Л. І. Ахундова. Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості/ М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк. Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців/ М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук. Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності/ І. М. Поклад. Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників/ В. О. Проніна. Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. А. Савчук. Соціальна поведінка людини в кризові періоди життя: генетико моделюючий підхід/ Л. В. Спицька. Самообмеження та відчуження: соціально-психологічні прояви і смислові конотації понять/ В. В. Турбан. Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості/ В. В. Турбан. Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми/ В. В. Турбан. Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організацій: теоретичні аспекти/ І. М. Бикова. Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості/ А. Д. Терещук. Оцінка ефективності програми корекції віктимної поведінки жінок методом символдрама/ Н. М. Черемшинська. Особливості прояву показників та чинників самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Стресостійкість як чинник професійної діяльності жінок-управлінців: структурно-компонентний аналіз/ Р. М. Шевченко. Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації/ І. В. Шостя. Сучасні проблеми гуманітарної науки: цілісність особистості фк передумова професійої зрілості майбутнього фахівця/ Є. В. Гейко. Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія/ А. Й. Кіраль. Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій/ Т. В. Борозенцева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Волков Д.С., Ноздрін С.В.
Назва : Критерії визначення когнітивної продуктивності людини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 41-53. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): схема критеріїв визначення когнітивної діяльності людини--когнітивна продуктивність--когнітивна результативність--когнітивна швидкість--когнітивна працездатність--когнітивна оптимальність та ефективність--увага--пам'ять--мислення
Анотація: У статті представлено аналіз проблеми критеріїв визначення продуктивності когнітивних функцій людини. В публікації представлено визначення феноменів когнітивна працездатність, продуктивність, ефективність та опимальність. Подано розуміння сутності проблеми визначення когнітивної продуктивності. На основі аналізу літературних джерел у статті представлено авторську схему критеріїв визначення когнітивної продуктивності людини та проаналізовано її місце у загальній структурі критеріїв визначення когнітивної діяльності людини. Запропоновано формули визначення когнітивної продуктивності та її компонентів - швидкості, результативності та коефіцієнту співвідношення когнітивної швидкості та результативності.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Грузинська, Наталія Аркадіївна
Назва : Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 50-58 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
УДК : 159.922.75-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівні--творча уява--старший дошкільний вік--критерії--показник--компонент--кореляційний зв'язок
Анотація: В статті обґрунтовано актуальність проблеми диференціації діагностування творчої уяви старших дошкільників. Подано авторську модель розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку, структура якої складається із таких компонентів як, когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, соціально–комунікативний, емоційний. Відповідно до зазначеної моделі, визначено критеріїв з показниками розвитку творчої уяви. Надано характеристику особливостей рівнів розвитку творчої уяви. На основі проведеного констатувального дослідження доведено наявність прямих кореляційних взаємозв’язків між такими компонентами творчої уяви, як емоційний, мотиваційний та соціально-комунікативний. Подано результати емпіричного та теоретичного аналізу дослідження рівнів розвитку творчої уяви старших дошкільників.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015.31:004(/А 66-239631289 рукописний текст
Автор(и) : Андрощук, Ольга Володимирівна
Назва : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв)
УДК : 373.2.015.31:004(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--розвиток творчих здібностей--критерії творчих здібностей--комп'ютерні ігри--старші дошкільники--розвиток комп'ютерними іграми--рівні розвитку творчих здібностей--програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018
Кільк.характеристики :166 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 р.
УДК : 159.91(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці--експериментальна психологія
Зміст : Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку/ В. В. Андріюк. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими/ Л. М. Бахмутова. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених/ Г. В. Гуменюк. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів/ Г. М. Дубчак. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку/ Т. В. Завадська. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці/ В. В. Завірюха. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики/ З. П. Зеленська. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини/ В. В. Клименко. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів/ О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. Характеристики мотивації досягнення науковців/ Т. В. Кружева. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів/ Н. М. Панасенко. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі/ Н. В. Сабліна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Психологічні фактори самодетермінації особистості/ Л. З. Сердюк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 130445
Кількість відвідувачів 1112
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя