Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лексична компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Албул В. Г.
Назва : Засоби розвитку словника у дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 3-12 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 11 (7 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексична компетентність--засоби розвитку--художня література--твори волинських авторів--мовленнєве спілкування--словникова робота
Анотація: У статті розглядаються особливості різних засобів розвитку словника у дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано ефективні методи і прийоми використання художньої літератури як визначального засобу формування у них лексичної компетентності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.015:[159.92/З 48-082304540 рукописний текст
Автор(и) : Зеленська, Зоя Петрівна
Назва : Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :189 с.: табл. + 1 додатки 18 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.166-189 (245 назв).
УДК : 373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здобувачі загальної середньої освіти--іноземна мова--іншомовна лексика--комунікативна компетентність--комунікативні уміння--комунікація--лексична компетентність--психокорекційна програма--психокорекція--спілкування--тренінг--учні освітньої школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.015:3[159.9/З 48-428595923 рукописний текст
Автор(и) : Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна
Назва : Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :28 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здобувачі загальної середньої освіти--іноземна мова--іншомовна лексика--комунікативна компетентність--комунікативні уміння--комунікація--лексична компетентність--психокорекційна програма--психокорекція--спілкування--тренінг--учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 103773
Кількість відвідувачів 1057
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя