Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лояльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Гомольська Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді/Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46.-С.67-72
2.

Гомольська Л. П. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43.-С.75-81
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 108164
Кількість відвідувачів 823
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя