Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>K=лояльність до бренду<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Гомольська Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді/Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46.-С.67-72
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 94677
Кількість відвідувачів 779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя