Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.5:316.4.063:3/Х 65-040441 рукописний текст
Автор(и) : Хмель , Наталія Миколаївна
Назва : Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :368 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 348-368.
УДК : 378-057.87:37.011.3-51]:316.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Соціально-економічні зміни
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-економічні зміни--майбутні педагоги--психологічна готовність--психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописний текст
Автор(и) : Дубравська, Дося Михайлівна
Назва : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописний текст
Автор(и) : Ілляш, Соломія Дмитрівна
Назва : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :218, [6] с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5/К 19 рукописний текст
Автор(и) : Каньоса, Наталія Григорівна
Назва : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.67+/Р 15-486955 рукописний текст
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інситут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-199.
УДК : 159.923.2-053.67+005.32:331.548 + 159.923.2-053.67 + 005.32:331.548
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Професійна орієнтація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна орієнтація--професійні якості--старшокласники--вибір професії--майбутні педагоги
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.102/Я 60-162267 рукописний текст
Автор(и) : Янкевич, Сергій Михайлович
Назва : Психологічні чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :267 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-173.
УДК : 159.923.2:331.102.24+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна готовність-- Соціально-дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--готовність до професійної діяльності--соціально дезадаптовані підлітки--майбутні педагоги
Анотація: В роботі обгрунтовано концепцію та побудовано модель формування готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Досліджено рівні та чинники готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Визначено умови формування, розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/П 64 рукописний текст
Автор(и) : Потоцька, Ірина Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-215.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна обдарованість-- Майбутні вчителі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна обдарованість--обдарованість--педагогічна діяльність--майбутні педагоги
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз підходів до розуміння сутнісних характеристик обдарованості. Розроблено психологічну модель педагогічної обдарованості майбутнього учителя. Виявлено особливості сформованості основних компонентів педагогічної обдарованості у майбутніх учителів залежно від курсу навчання. Обґрунтовано шляхи та умови розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів в процесі фахової підготовки. розроблено та апробовано програму розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Добровольська Л. П., Третякова І. C.
Назва : Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 73-81 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
УДК : 378.015.31:17.022.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--навчально-виховний процес--духовний розвиток--екологічна культура--духовні цінності--професійнийрозвиток--професійне самовдосконалення--майбутні педагоги
Анотація: Авторами розглядаються сучасні проблеми розвитку та формування духовності майбутнього педагога в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.Здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття "духовність". Проаналізовано механізми формування духовних цінностей особистості. Представлено результати дослідження потенціалу духовного розвитку майбутніх педагогів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.581/М 81-074797240 рукописний текст
Автор(и) : Мосьпан, Марина Олександрівна
Назва : Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :222 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна діяльність-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--психологічна саморегуляція--педагогічна діяльність--конфлікт--конфліктна ситуація--майбутні педагоги--соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних підходів до проблеми саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності, з'ясовано психологічну характеристику професійної діяльності педагогів та визначено вимоги до професійно важливих якостей. Розроблено структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 37.015.3/М 41
Автор(и) : Мешко, Олександр Іванович
Назва : Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна позиція--майбутні педагоги--суб'єктність--професійне становлення--професіоналізація--майбутні фахівці--професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Данилевич Л. А.
Назва : Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--академічна обдарованість--педагогічна обдарованість--перфекціонізм--педагогічні здібності--студенти-педагоги--професіоналізм--майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 17
Автор(и) : Галян , Ігор Михайлович, Дуб В.
Назва : Психологічні особливості ціннісно-смислового розвитку майбутніх педагогів : монографія
Вихідні дані : Київ; Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Колективи :
ISBN, Ціна 978-966-384-306-3: 12.00 грн
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--майбутні педагоги--ціннісно-смисловий розвиток
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331.108.2:3/Г 95-574999706 рукописний текст
Автор(и) : Гуртовенко, Наталія Вікторівна
Назва : Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Хмельницький, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.9:331.108.2:355(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування готовності--професійна самореалізація--майбутні педагоги--психолого-педагогічна модель--психологічні умови
Анотація: У дисертації нa ocнoвi тeoрeтичнoгo aнaлiзу c тaну дocлiджeнocтi фeнoмeну caмoрeaлiзaцiї ocoбиcтocтi як мiждиcциплiнaрнoї нaукoвoї кaтeгoрiї oпeрaцioнaлiзовано пoняття « гoтoвнicть дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв » тa рoзкрито йoгo пcиxoлoгiчний диcкурc. Визнaчено критeрiї oцiнки, пo кaзники тa рiвнi cфoрмoвaнocтi гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв в прoцeci нaвчaння. Oбгрунтовано тa рoзрoблено пcиxoлoгo - пeдaгoгiчну мoдeль фoрмувaння гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї, а також aвтoр cьку прoгрaму фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв , eкcпeримeнтaльнo пeрeвiрено ефективність останньої. Як засвідчили результати експериментального дослідження, фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї мaйбут нix пeдaгoгiв визнaчaєтьcя кoмплeкcoм пcиxoлoгiчниx умoв, в якиx здiйcнюєтьcя їxня навчально - прoфeciйнa дiяльнicть: ocoбиcтicн і (щo мicтять мoтивaцiйнo - цiннicний, кoгнiтивнo - iнтeлeктуaльний, oпeрaцiйнo - дiяльнicний тa рeфлeкcивний кoмпoнe нти) i дiяльнicн і ( щo мicтять прoцec нaвчaння i вирoбничi прaктики), якi визнaчaють динaмiку i нaпрям пeрexoду з пeвнoгo рiвня cфoрмoвaнocтi пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї. Щoб пiдвищити рiвeнь гoтoвнocтi у мaйбутньoгo пeдaгoгa, нeoбxiднo змiнити умoв и, щo cпрaвляють нaйбiльший вплив i мaють рeзeрви для cтимулювaння.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 158957
Кількість відвідувачів 1247
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя