Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=метакогнітивний моніторинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Каламаж В. О.
Назва : Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 155-166: табл. (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв)
УДК : 159.955.4+159.9.072.43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метакогнітивні та когнітивні стратегії--навчальні стратегії--метапізнання--метакогнітивний моніторинг--метакогнітивний контроль--метакогнітивне знання
Анотація: В статті проаналізовані метакогнітивні стратегії як складові метапізнання, визначено їх місце у системі навчальних стратегій (метакогнітивні, когнітивні, пам'яті, компенсаторні, соціальні та афективні) студентів під час вивчення іноземної мови, встановлено особливості їх застосування у процесі групової проектної діяльності. Проаналізовано низку підходів до розвитку метакогнітивних процесів та певні компетенції, пов'язані із застосуванням метакогнітивних стратегій з боку викладача та з боку студента, який вивчає іноземну мову.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Балашов Е. М.
Назва : Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 35-43 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексивність--діагностика рефлексивності--метакогнітивний моніторинг--навчальна діяльність--саморегульоване навчання
Анотація: У статті проаналізовані теоретичні і практичні аспекти понять "метакогнітивний моніторинг" та "рефлексивність", а також їхній взаємозв'язок у навчальній діяльності студентів. Основним компонентом моніторингу була визначена рефлексивність. Описано результати емпіричного дослідження особливостей рефлексивності у процесі навчальної діяльності та виокремлено психолого-методичні рекомендації щодо формування рефлексивного і саморегульованого освітнього середовища навчання студентів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:378.147/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткачук, Ольга Володимирівна
Назва : Психолого-педагогічні чинники ілюзії знань студентів ВНЗ у навчальній діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2020
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Національний Університет "Острозька Академія" (Острог)
УДК : 159.923.2:378.147
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна діяльність--метакогнітивний моніторинг--індивідуально-психологічні особливості педагога--ілюзія знання--студенти зво
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 81146
Кількість відвідувачів 1101
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя