Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=метакомпетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 167-185 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--компетентнісний підхід--компетентність--метакомпетентність--наратив--наративна компетентність
Анотація: Статтю присвячено висвітленню теоретичних та методологічних засад дослідження наративної компетентності особистості в оптиці психолого-герменевтичного підходу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сергеева Т. В.
Назва : Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 187-196 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примітки : Бібліогр.: с.196 (3 назви)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метакогнітивні знання--психологічна метакомпетентність--когнітивно-смислова структура
Анотація: Метакогнітивні знання, що охоплюють знання предмету, знання про предмет та про його пізнання, про себе і власний розвиток у цьому процесі, є найбільш ефективними з точки зору когнітивного і особистісного розвитку студента. Надбання предметної та психологічної метакомпетентностей, що дає знання психологічних закономірностей власного саморозвитку, які інтегровані в індивідуальну когнітивно-смислову структуру, значно посилюють ефективність цього процесу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 62603
Кількість відвідувачів 1098
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя