Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1946)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (78)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9 (091)+159.9/І-46-629617 рукописний текст
Автор(и) : Ільїна, Ніна Михайлівна
Назва : Проблема мовлення в українській психології (на матеріалі наукової спадщини Б. Ф. Баєва та І. О. Синиці) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Глухів, 2003
Кільк.характеристики :201 с.
Колективи : Глухівський державний педагогічний університет (Глухів)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-201.
УДК : 159.9 (091)+159.946.3 + 159.9 (091) + 159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія мовлення--внутрішнє мовлення--зовнішнє мовлення--усне мовлення--письмове мовлення
Анотація: Дисертація містить теоретичне вивчення стану розробки проблеми мовлення в середині ХХ століття у вітчизняній і світовій психології через призму аналізу праць українських учених Б. Ф. Баєва та І. О. Синиці. Аналіз спадщини Б. Ф. Баєва показав, що ним уперше у вітчизняній психології здійснене всебічне дослідження внутрішнього мовлення та створена його оригінальна концептуальна модель, вихідною позицією якої став функціональний підхід. На сучасному етапі проблема внутрішнього мовлення постає щільно пов'язаною з проблемою рефлексії - інтелектуальної і моральної. Дослідження наукових праць І. О. Синиці дозволило констатувати, що ним уперше проведене комплексне вивчення специфічних особливостей писемного мовлення підлітків, типи писемного мовлення учнів, лексичні, морфологічні та синтаксичні особливості усного мовлення підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+37.043/Н 60-146562 рукописний текст
Автор(и) : Ніщук, Галина Миколаївна
Назва : Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :197 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.946.3+37.091.31-059.2+373.29 + 159.946.3 + 37.091.31-059.2 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві відхилення--першокласники--правильне мовлення--логопедична корекція--психологічний супровід--фрустрація--спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.4-053.4+3/С 12-528776 рукописний текст
Автор(и) : Савельєва, Валерія Сергіївна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-166.
УДК : 159.946.4-053.4+373.29"465*6/7"+37.016:81-028.31 + 159.946.4-053.4 + 373.29"465*6/7" + 37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Формування навичок
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--фонетичний слух--сприйняття--гностичні функції--просторове координування--ритмічні структури--міжаналізаторні зв'язки
Анотація: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'373+/С 38-373584 рукописний текст
Автор(и) : Синиця І. О.
Назва : Психологічні особливості засвоєння лексики п'ятикласниками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1954
Кільк.характеристики :250 с.: табл.
Колективи : Український науково-дослідний інститут психології (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 238-250.
УДК : 159.953.5:81'373+81'23+37.016:81-028.31 + 159.953.5:81'373 + 81'23 + 37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Засвоєння лексики
Вікова психологія-- П'ятикласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--засвоєння--п'ятикласники--оволодіння лексикою--засвоєння нових слів
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння п'ятикласниками нової лексики. Розглядаються особливості сприйняття учнями нових слів в процесі аналізу художнього тексту та особливості смислового відбору слів п'ятикласниками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.946./Ч-46-123132 рукописний текст
Автор(и) : Черезова, Ірина Олександрівна
Назва : Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Бердянськ, 1996
Кільк.характеристики :145 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 122-145.
УДК : 37.015.3:159.946.3+37.016:81-028.31 + 37.015.3:159.946.3 + 37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток мовлення-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Учні 2 класу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--психічний розвиток дитини--становлення мовлення--розвиток словникового запасу
Анотація: У дослідженні визначено психологічні особливості розвитку писемного мовлення молодших школярів. Проаналізовано основні етапи передісторії мовленнєвого розвитку дитини. Експериментально апробовано систему вправ, що сприяють збагаченню і активізації словникового запасу учнів, їх мовленнєвого розвитку. Науково обгрунтовані методи і прийоми роботи над словом як один з напрямів стимулювання розумового розвитку учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Г 57-752107 рукописний текст
Автор(и) : Гокунь, Олексій Олександрович
Назва : Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :213 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-195.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчання письма
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--творення тексту--моделювання процесу мислення--сприймання гіпертексту--комп'ютерне середовище--гіпертекстова система--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+81'23/Г 61 рукописний текст
Автор(и) : Головань, Ніна Олексіївна
Назва : Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1972
Кільк.характеристики :182 с.: табл.
Колективи : Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.946.3+81'23 + 159.946.3 + 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовлення
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усне мовлення--монологічне мовлення--внутрішньомовна підготовка--розвиток мовлення--мовленнєва діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 17-173131 рукописний текст
Автор(и) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Назва : Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :462 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 416-462.
УДК : 159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність--дошкільники--внутрішнє мовлення--психолінгвістика--висловлювання--мовленнєві операції--мовленнєва особистість--навчально-мовленнєва діяльність
Анотація: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3/О-63 рукописний текст
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :531 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-501.
УДК : 159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія особистості-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--психологія особистості--мовлення--мовленнєва діяльність--мовленнєвий досвід--мовленнєва компетентність--мовленнєва культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 47972
Кількість відвідувачів 1865
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя