Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (55)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовленнєва діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243/О-58 рукописний текст
Автор(и) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Назва : Психологічні умови самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування на початковому етапі навчання (на матеріалі досліджень студентів першого курсу немовних факультетів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 137-156.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-першокурсники--засоби спілкування--самостійність--діалог--міжособистісна взаємодія--міжгрупова взаємодія--мовленнєва діяльність
Анотація: В дослідженні показано можливість такої організації навчання іноземної мови на немовних факультетах вузу, яка дає змогу самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування. Встановлено зв'язок між вибором засобів спілкування і ступенем включеності суб'єкта у контекст взаємодії. Показано, що на етапі засвоєння суб'єктом базовими уміннями побудови діалогу процес оволодіння артикуляційними, лексичними, граматичними навичками перетворюється у побічний продукт мовленнєвої діяльності. Показано, що за умов спеціальної організації навчання процес спілкування виступає спонукальним фактором, який сприяє самостійній роботі студентів по оволодінню іноземною лексикою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописний текст
Автор(и) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Назва : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5+37.016:/Х 17-705594 рукописний текст
Автор(и) : Халаїм А. Ф.
Назва : Особливості засвоєння категорій дієслова учнями середньої школи : дис. ... канд. психол. наук
Вихідні дані : Київ, 1966
Кільк.характеристики :408 с.: табл.
Колективи : Київський державний педагогічний інститут ім. А. М. Горького (Киев)
Примітки : Бібліогр.: с. 397-408.
УДК : 159.953.5+37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Засвоєння лексики
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засвоєння лексики--середня школа--мовленнєва діяльність
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Г 57-752107 рукописний текст
Автор(и) : Гокунь, Олексій Олександрович
Назва : Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :213 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-195.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчання письма
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--творення тексту--моделювання процесу мислення--сприймання гіпертексту--комп'ютерне середовище--гіпертекстова система--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+81'23/Г 61 рукописний текст
Автор(и) : Головань, Ніна Олексіївна
Назва : Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1972
Кільк.характеристики :182 с.: табл.
Колективи : Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.946.3+81'23 + 159.946.3 + 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовлення
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усне мовлення--монологічне мовлення--внутрішньомовна підготовка--розвиток мовлення--мовленнєва діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 17-173131 рукописний текст
Автор(и) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Назва : Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :462 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 416-462.
УДК : 159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність--дошкільники--внутрішнє мовлення--психолінгвістика--висловлювання--мовленнєві операції--мовленнєва особистість--навчально-мовленнєва діяльність
Анотація: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3/О-63 рукописний текст
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :531 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-501.
УДК : 159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія особистості-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--психологія особистості--мовлення--мовленнєва діяльність--мовленнєвий досвід--мовленнєва компетентність--мовленнєва культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.932+159.953.5/К 78-803987049 рукописний текст
Автор(и) : Краснопера, Тетяна Василівна
Назва : Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-193.
УДК : 159.932+159.953.5:81'243(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення іноземної мови--мовленнєва діяльність--майбутні фахівці--професійна підготовка--аудіювання--антиципація--пам'ять--внутрішнє мовлення
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 81'23/К 17
Автор(и) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Назва : Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК : 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спонтанне мовлення--мовленнєва діяльність--розвиток--мотив--інтенція--цілеутворення--внутрішнє програмування--граматичне структурування
Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:534.78(04/К 17-483299094 рукописний текст
Автор(и) : Калмикова, Людмила Володимирівна
Назва : Психологічні особливості звуковимови осіб у різних емоційно-психічних станах : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луцьк, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
УДК : 159.942:534.78(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовлення--звуковимова--емоційно-психічні стани--індивідуальний мовленнєвий профіль--емоційно-мовленнєвий профіль--мовленнєва діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Товкач І.Є.
Назва : Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 168-178 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність--мовленнєва діяльність--старші дошкільники--система роботи--психолого-педагогічні умови
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної активності старших дошкільників. Розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності; форми психолого педагогічного впливу на розвиток пізнавальної активності дітей зазначеного віку, шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Грейліх О. О.
Назва : Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 85-89 (Шифр 154/А 43-914937779)
Примітки : Бібліогр.: с. 88-89 (10 назв)
УДК : 81'233-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативність--комунікативна спрямованість--спілкування--педагогічне спілкування--процес комунікації--мовленнєва діяльність--мовленнєве самовираження--мовленнєва активність--висловлювання
Анотація: У статті представлено теоретичне дослідження проблеми мовленнєвої діяльності й навчання дітей дошкільного віку мовленнєвого спілкування за допомогою рідної мови. Описано комунікативний підхід щодо практичного навчання мовлення дошкільників. Представлено теоретичні підходи до вивчення мовленнєвої активності дітей дошкільного віку, де мовленнєва активність розглядається як застосування мови. Зазначено компетентність дитини у використанні мови як результат застосування мовленнєвої активності. Визначено, що важливим у дітей дошкільного віку є потреба в комунікації, як вираз своїх думок, почуттів, намірів та прагнень у процесі соціального життя. Тому під час формування мовлення дошкільників потрібно дбати про розвиток у них потреби у мовленнєвому самовираженні.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 13892
Кількість відвідувачів 495
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя