Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1132)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 210
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
1
Ф 79


    Фуллье, А. (проф.).
    История философии [Текст] : редкая книга / А. Фуллье ; пер. М. С. Модель. - С.-Петербург : [б. в.], 1901 (С.-Петербургская Электропечатня). - 360 с. - Пер. с франц. - Б. ц.
Екслібрис:
Прим.609: Штамп: "Иван андреевич Жигачев" ;
Прим.4111: Штамп: «Учительск. Библиотека Киевск. Городск. Приходск. Училища» ;
Прим.18883: Штамп: «Библиотека проф. А.Н. Раевского»
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Філософія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Модель, М. С. \пер.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

2.
16
М 62


    Минто, В. (Проф.).
    Индуктивная и дедуктивная логика [Текст] : редкая книга / В. Минто ; пер. М. С. Модель. - Санкт-Петербург : С.-Петербургская Электропечатня, 1902. - 301 с. - пер. с англ. - Б. ц.
Екслібрис:
Прим.18831: Штамп: "Библиотека проф. А.Н. Раевского" ;
Прим.732: Штамп: "Иван Андреевич Жигачев"
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Наука

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Модель, М. С. \пер.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

3.
159.923.2
Д 48


   
    Дискурсивне конструювання досвіду у контексті розвитку особистості [Текст] : монографія. - Київ : [б. в.], 1922. - 194 с. - Б. ц.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
наративна компетентність -- структурно-смислова модель -- наратив -- структурно-смислова модель -- інтелектуальні метакогніції -- структурно-смислова модель -- наративна компетентність
Анотація: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження дискурсивного конструювання досвіду як вагомої передумови становлення зрілої особистості, її успішної самореалізації в сучасному непередбачувано мінливому світі. Подано обґрунтування можливості розгляду вказаної проблематики в контексті психолого-герменевтичного постнекласичного підходу. Схарактеризовано культурні передумови дискурсивного конструювання досвіду, струтурно-процесуальну та структурно смислову моделі конструювання особистісного досвіду, а також обґрунтовано зв’язок дискурсивного конструювання особистісного досвіду та відповідних інтерпретаційних процесів з інтелектуальними метакогніціями та ментальним моделюванням світу. Розглянуто особливості дискурсивного конструювання досвіду на різних вікових етапах розвитку людини (у молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому, дорослому та похилому віці), а також педагогами і користувачами Інтернету. Монографія адресована викладачам вищих навчальних закладів, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
159.953
П 75


    Приснякова, Людмила Макаровна.
    Математическая модель как средство исследования информационной основы памяти [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Приснякова Л. М. ; Днепропетр. ордена Трудового Красного Знамени гос. ун-т им. 300-леитя воссоединения Украины с Россией. - Днепропетровск, 1990. - 175 с. : табл., граф., рис. - Библиогр.: с. 138-149. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Память--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
переработка информации -- иконическая память -- экоическая память -- кратковременная память -- параметры заучивания
Анотація: В работе обоснована эффективность применения метода математического моделирования для изучения процессов приема, хранения и переработки информации памятью человека. Предложено оригинальное дифференциальное уравнение, описывающее процесс переработки информации памятью человека. Получена теоретическая зависимость, описывающая процесс заучивания информации при ее многократном повторении. Дана систематизация кривых научения и забывания, выделяющая для каждой группы событий характерные универсальные зависимости.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Днепропетровский ордена Трудового Красного Знамени государственный университет имени 300-леитя воссоединения Украины с Россией (Днепропетровск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:37.011.3-051
О-34


    Овсянецька, Лариса Петрівна.
    Соціально-психологічне прогнозування професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Овсянецька Лариса Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1995. - 209 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-180. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічне прогнозування--Професійне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- соціально-психологічне прогнозування -- професіоналізм -- соціально-психологічна готовність -- соціально-психологічна модель
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку феноменів: "соціально-психологічне прогнозування" і "професійне становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Розроблена соціально-психологічна (прогностична) модель професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Уточнене й розширене поняття оптимізації процесу формування висококваліфікованого спеціаліста шляхом виведення алгоритму продуктивного розв'язання задач професійної підготовки майбутнього вчителя до роботи в школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(02)
С 81


    Столяренко, Л. Д.
    Основы психологии [Текст] : [учебное пособие] / Л. Д. Столяренко. - изд. 2-е, перераб. и дополн. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. - 736 с. - 9.50 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
познавательная деятельность -- структура сознания -- формирование личности -- развитие личности -- теории личности -- типология личности -- личностный рост -- феномены в групе -- труд -- инженерная психология -- педагогическая психология -- психология развития -- восприятие -- внимание -- память -- мышление -- структура личности -- личностные особенности -- формирование личности -- развитие личности -- проявления личности -- личность инженера -- инженерная психология -- педагогическая психология -- структура общения -- синтоническая модель общения -- виды слушанья -- техники слушанья -- трансактный анализ общения -- деловые дискуссии -- деловое общение

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86
К 17


    Кальницька, Катерина Олексіївна.
    Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кальницька Катерина Олексіївна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 1999. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-188. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Мотивація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
модель мотивації -- ПІДВИЩЕННЯ професійної кваліфікації -- МОТИВАЦІЙНІ фактори -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ситуація -- особливості диспозиції -- соціально-психологічна адаптованість
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.953(043.3)
С 48


    Слободенюк, Лидия Ивановна.
    Количественные критерии психологического описания мнемических процессов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Слободенюк Лидия Ивановна ; науч. рук. Приснякова Л. М. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2001. - 177 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 143-155. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Мнемические процессы--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
память -- научение -- забывание -- темперамент -- математическая модель Л. М. Присняковой
Анотація: Диссертация посвящена вопросам количественного описания процессов памяти с помощью математической модели Л. М. Присняковой с учетом индивидуально-типологических особенностей здоровых и больных олигофренией испытуемых. Определены количественные оценки влияния стимульного материала, его объема, способа предъявления на параметры процессов памяти. показана эффективность применения и перспективы математических моделей для таких сложных процессов, как мнемические.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Приснякова, Людмила Макаровна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923:616.89+81'23+159.946
Х 17


    Халаби, Омар Талеб.
    Психосемантическая репрезентация нарушений функционирования личности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Халаби Омар Талеб ; науч. рук. Белявский И. Г. ; Одесск. нац. ун-т им. И. И. Мечникова. - Одесса, 2002. - 171 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Функционирование личности--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
личность -- функционирование личности -- модель мира -- психосемантическое пространство -- дисторция -- факториал -- психосемантическая карта
Анотація: В исследовании обосновано положение, согласно которому сущностной характеристикой невроза является такое искажение смысло-ценностного аспекта модели мира, имеющейся у субъекта, которое нарушает его эмоциональные отношения к внешним объектам и к самому себе. Выделены важнейшие содержательные сферы в психосемантическом пространстве невротика. Разработана и апробирована методика составления психосемантической карты личности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Белявский, Илья Григорьевич \науч. рук.\; Одесский национальный университет имени. И. И. Мечникова (Одесса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2:364-43
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.8-057.875:316.48
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Психологічні особливості конфліктів у процесі спільної учбової діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коваль Ірина Андріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
учбовий конфлікт -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- причини учбових конфліктів -- модель конфліктної поведінки -- стратегії вирішення конфлікту -- спільна діяльність
Анотація: У дисертації обґрунтовується доцільність виділення конфліктів у процесі спільної учбової діяльності як окремого виду конфліктів - учбових. Розкрито основні типи і причини цих конфліктів, їхні властивості, способи поведінки студентіву конфліктних ситуаціях, шляхи їх вирішення, вплив конфліктів на процес і результати спільної учбової діяльності та основні психологічні фактори, що зумовлюють характер впливу на спільну діяльність і його наслідки. З'ясовано, що учбові конфлікти є типовим явищем у процесі спільної учбової діяльності, а їх відсутність не є свідченням ні високої ефективності учбової діяльності групи, ні згуртованості групи. Встановлено, що основні психологічні особливості цих конфліктів зумовлені передусім специфікою учбової діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.98
Ж 92


   
    Журнал практикующего психолога [Текст]. Вып. 9 / [гл. ред. А. Ф. Бондаренко] ; [ред. кол. С. Д. Максименко ; Н. В. Чепелева], [и др.]. - [б.м.] : [б.и.], 2003. - 219 с. : табл., рис. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія (психотехнологія)
   Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
русский катарсис -- процессуальность в психотерапии -- косметичні вади -- конструктивистская модель в психологическом консультировании -- конструктивистская модель в психотерапии -- тест Люшера -- параноидноя форма шизофрении -- отбор в правохранительные органы -- кофликтное поведение -- конфликтологическая экспертиза -- анализ речи -- идентичность в юношеском возрасте -- исследование творчества -- толерантность -- травматизация -- родители детей-инвалидов


Дод.точки доступу:
Бондаренко], А. Ф. \[гл. ред.\; Максименко, С. Д. \[ред. кол.\; Чепелева], [и др.], Н. В. \ .\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
15
Е 80


    Ершова-Бабенко, И. В.
    Психосинергетические стратегии человеческой деятельности (концептуальная модель) [Текст] : монография / И. В. Ершова-Бабенко. - Винница : NOVA KHYHA, 2005. - 360 с. - ISBN 966-8609-57-3 : 75.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосинергетика -- человеческая деятельность

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
159.922.7:78+159.928+37.015.31:78
М 42


    Мединцев, Владислав Александрович.
    Диалогическая интерпретация музыкальной активности ребенка [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мединцев Владислав Александрович ; науч. рук. Балл Г. А. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2005. - 202 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 191-202. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Музыкальное востпитание--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
музыкальная активность -- музыкальное воспитание -- парадигма диалога -- субъект диалога -- лигвистическая модель диалога
Анотація: Диссертация содержит теоретическое исследование, направленное на совершенствование теоретического базиса диалогического подхода в психологии в отношении диалогической интерпретации музыкальной активности ребенка. Показано, что идеи гуманизации образования объединили всебе принципы гуманистической психологии и диалогизма на общем фундаменте гуманистической традиции. Обоснован и сформулирован базовый принцип диалогического подхода в исследовании музыкальной активности ребенка. Предложена методика диалогического анализа на основе социально-психологической, функциональной и функционально-синтаксической моделей речевых диалогов. Проведена диалогическая интерпретация трех форм музыкальной активности - слушание, сочинение и исполнение музыки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгий Алексеевич \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.95-053.85:316.485
І-46


    Ільіна, Юнона Миколаївна.
    Трансформації ментальних моделей в осіб середнього віку у кризових життєвих ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ільіна Юнона Миколаївна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Середній вік--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
МЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ -- механізм ініціації трансформації -- системомиследіяльнісний тренінг -- РЕФЛЕКСІЯ змін -- кризові стани у дорослих
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ментальних моделей дорослих та засобів їх трансформації на більш адаптивні під час кризових станів. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми побудовано адекватну ментальну модель та інструмент для її трансформації. Практична реалізація моделі полягала у створенні програми розвитку для дорослих "Управління змінами - три рамки", яку можуть використовувати педагоги та психологи, які працюють з дорослими особами. Розроблена методика успішно впроваджена в освітній процес трьох організацій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.922.8+159.937.22+316.776.33
В 49


    Виноградна, Олена Володимирівна.
    Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Виноградна Олена Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 231 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприйняття насильства--Дисертації
   Вікова психологія--Молодь--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприйняття -- психологічні чинники -- молодь -- індивідуальні відмінності -- мотиви -- цінності -- самоставлення -- модель особистості -- акцентуація
Анотація: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922.73-053.6:004.738.5
К 89


    Кузнєцова , Інга Валентинівна.
    Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кузнєцова Інга Валентинівна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-середовище -- віртуальний тренінг -- користувачі Інтернету -- сучасні юнаки -- ментальна модель
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
151.60
А 43


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 25-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
ментальна модель світу -- автонаратив -- старість -- реінтерпретація
Анотація: У статті проведено теоретичний аналіз можливостей пидтримуючого рефлексивно-смислового перетворення ментальної моделі світу в старості. Показано, що ментальна модель є агресивною до спроб безпосереднього реінтерпретування. Однак наратив є найбільш адекватною формою експліцитації ментальної моделі, і вплив на неї шляхом впливу на автонаратив розширює можливості реінтерпретації, тобто психотерапевтичні можливості. Розроблено експериментальні підходи до дослідження ментальної моделі та реконструкції її змісту та структури.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 9 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - 836 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Психологічні механізми зародження особистості / С. Д. Максименко. - С .3-18. - Бібліограф.: С. 18 (6 назв)
Мусіяка, Н. І. Активізація становлення емоційно-оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень / Н. І. Мусіяка. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 137 (3 назви)
Тополов, Є. В. Загальна модель генези професійної агресивності особистості / Є. В. Тополов. - С .650-661. - Бібліогр. С. 659-661 (24 назви)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 52694
Кількість відвідувачів 702
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя