Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1132)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (62)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 215
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописний текст
Автор(и) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Назва : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна, Кривцова, Наталія Вячеславівна
Назва : Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 49-62 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
УДК : 159.9.072.59:159.928.23:64.011.342
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосинергетичний підхід--композиційний метод "створююча сила"--діагностично-корекційна методика "видалення зайвого"--концептуальна модель "ціле-в-цілому"--обдарована особистість--психологічні ресурси--потенціал самореалізації
Анотація: У статті розглянуто психосинергетичний підхід для вирішення проблеми розуміння психологічних ресурсів, їх специфіки у обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності в сучасних умовах. Запропоновані концептуальна подель "ціле-в-цілому", механізм "неврахогваних продукт/суб'єкт", К-метод "Створююча Сила" та композиційна діагностично-корекційна методика "Видалення зайвого". Показана ефективність симптомокомплексу композиційної організації психологічних ресурсів в потенціал її самореалізації як діагностичного та корекційного інструментарію дослідження особливостей обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Івкін, Володимир Миколайович, Галаган, Лариса Володимирівна
Назва : Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 64-70 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69 (27 назв)
УДК : 159.9(33)
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітні--менеджери--конкурентоздатність безробітних менеджерів--розвиток конкурентоздатності безробітних менеджерів--професійний розвиток--модель розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів
Анотація: У статті розглядаються сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів. Зазначено, що розвиток конкурентоздатності безробітних менеджерів підпорядковується закономірностям професійного розвитку, а отже, здійснюється згідно з етапами професійного розвитку, може оцінюватися за критеріями професійного розвитку та зазнає впливу протиріч професійного розвитку. Сутність розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів визначається психологічним впливом ситуації безробіття, особливостями професійного розвитку та особливостями ставлення до навчання дорослих.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.011.3:33-057./И 45-640036801 рукописний текст
Автор(и) : Ільєнко, Олена Львівна
Назва : Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутнього конкурентоспрможного фахівця муніципальної економіки у технічному університеті : автореф. дис. ... д-ра. педагог. наук: 13.00.04
Вихідні дані : Слов'янськ, 2020
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" (Київ)
УДК : 378.011.3:33-057.78
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--майбутній фахівець--муніципальна економіка--нуково-методична система--критерії--компоненти--модель конкурентоспроможного фахівця--принципи професійної підготовки конкурентоспроможного фахівця
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.95-053.85:316/І-46-618524 рукописний текст
Автор(и) : Ільіна, Юнона Миколаївна
Назва : Трансформації ментальних моделей в осіб середнього віку у кризових життєвих ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.95-053.85:316.485
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Середній вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ментальна модель--механізм ініціації трансформації--системомиследіяльнісний тренінг--рефлексія змін--кризові стани у дорослих
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ментальних моделей дорослих та засобів їх трансформації на більш адаптивні під час кризових станів. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми побудовано адекватну ментальну модель та інструмент для її трансформації. Практична реалізація моделі полягала у створенні програми розвитку для дорослих "Управління змінами - три рамки", яку можуть використовувати педагоги та психологи, які працюють з дорослими особами. Розроблена методика успішно впроваджена в освітній процес трьох організацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2014
Кільк.характеристики :376 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 22.00 р.
УДК : 151.51
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.9.01:801.73(0/А 43-412404491
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 13
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021
Кільк.характеристики :135 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 20.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Структурно-процесуальна модель наративного конструювання досвіду особистості/ С. Ю. Рудницька. Структурно-смыслова модель наративного конструювання досвіду в контексті розвитку особистості/ Н. В. Чепелева. Інтелектуальні метакогніції та конструювання особистісного досвіду в похилому віці/ М. Л. Смульсон. Феномен досвіду в контексті ідей конструктивізму/ І. В. Лебединська. Розвиток рефлексії та децентрації як чинник формування інтерпретаційних процесів у дитини молодшого шкільного віку/ О. М. Шиловська. Психологічні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання/ О. В. Зазимко. Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості/ О. О. Зарецька. Особливості сформованості наративної копетентності користувачів соціальних мереж/ К. В. Гуцол. Смислова структура особистості в автобіографічних наративах/ І. Б. Колобова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 43
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Кільк.характеристики :142 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ О. В. Брюховецька. Сучасні моделі перфекціонізму/ Т. В. Грубі. Властивості професійної свідомості керівника/ О. В. Дробот. Психологічна модель підготовки до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону/ В. В. Журавльов. Ґендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження/ Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста/ В. Г. Кот. Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу/ С. Ю. Мейтарчан. Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології/ О. М. Мушегов. Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців/ О. О. Приймук. Методики для дослідження психологічних чинників професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу/ Н. С. Чернега. Методики для изучения содержания и факторов профессиональной адаптации персонала в транснациональных корпорациях/ И. А. Чернявская. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/ Л. П. Гомольська. Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва/ Ю. В. Дроздова. Наукові підходи до вивчення конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу/ В. Ю. Жовнер. Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця/ В. М. Корольчук. Психологічний аналіз особистісних теорій лідерства/ О. Г. Гуменюк. Система соціально-психологічних чинників вторинної соціалізації особистості/ І. Є. Жигаренко, Ю. А. Завацький, В. Ю. Завацький. Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі/ А. М. Журба. Тренінг "Формування готовності аспірантів до здійснення професійної кар'єри": зміст, структура, основні інтерактивні техніки/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії/ У. Б. Михайлишин. Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації/ Н. В. Оніщенко. Комплекс методик для дослідження психологічних особливостей соціально активної молоді/ М. І. Рудська. Теоретичний аналіз вивчення проблеми соціальної адаптації у вітчизняній психологічній літературі/ І. М. Сердюкова. Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх/ Л. В. Спицька.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 45
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :168 с.: табл.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 005.32+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, основні види/ Л. М. Карамушка. Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів/ В. А. Баранова. Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні аналізу/ О. В. Брюховецька. Аналіз основних форм лідерства державних службовців/ О. Г. Гуменюк. Конкурентоспроможність як психологічна складова у професіогенезі особистості/ В. Ю. Жовнер. Діагностичний інструментарій вивчення перфекціонізму особистості/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Соціальна фрустрованість освітнього персоналу: зв’язок зі складовими організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. Теоретичний аналіз поняття "соціальна напруженість": міждисциплінарний підход/ О. В Креденцер, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук. Теоретико-гіпотетична модель психологічної складової кар’єри/ О. А. Куций. Психологічні особливості професійної діяльності медичних працівників/ О. Г. Лисенко. Професійна самоактуалізація особистості/ Ю. В. Рутина. Роль толерантності персоналу у формуванні організаційної культьури закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Діалогічний та інтерсуб’єктний контекст становлення економічної суб’єктності особистості/ Н. М. Дембицька. Економічна соціалізація дітей у ситуації усиновлення. Аналіз проблеми / Т. І. Мельничук. Психологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. П. Березюк. Проблеми психотерапії з клієнтами, у яких панічні атаки/ О. Б. Емішянц. Сучасні емпіричні дослідження соціального інтелекту особистості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Психологічний аналіз критеріїв вибору неформального лідера у шкільному колективі/ Є. М. Калюжна, А. О. Дудко. Особливості формувального експерименту для розвитку психологічних якостей соціально-активної молоді/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічні умови оптимізації сімейних стосунків/ А. І. Крайлюк. Посттравматичне зростання: теоретичні моделі, нові перспективи для практики/ Г. П. Лазос. The social and psychological of the policeman: the technique and results of the study/ V. Lunov, O. K. Lyubchuk. Соціально-психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій студентської молоді: до постановки проблеми/ У. Б. Михайлишин. Психологічні умови розвитку ціннісно-смислової сфери особистості підлітків із сімей повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Сутність і типи ситуацій невизначеності у професійній діяльності психологів/ С. О. Хілько. Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів/ С. В. Шевченко. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. ХІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології "Психологія посттравматичного оновлення" (30 червня-1 липня 2016 року, м. Київ)/ Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :156 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження/ О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації/ Л. М. Карамушка. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра/ Н. М. Дембицька. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах/ І. К. Зубіашвілі. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект/ О. В Креденцер. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді/ О. В. Лавренко. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем/ Т. І. Мельничук. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз/ О. М. Новосядла. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації/ З. В. Філончук. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді/ Л. П. Гомольська. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди/ О. В. Костюченко. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений/ Е. Д. Кузин. Особливості кризових станів студентів/ Я. Г. Кульбіда-Остапенко. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості/ П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації/ К. Л. Мілютіна. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом/ І. С. Попович. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации/ Ж. Станишевская. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости/ М. Станишевский. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей/ О. М. Хамініч. Пространство осуществления социальных способностей личности/ А. Ю. Швалб. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 47
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :120 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів/ Н. І. Баранюк. Концептуальні моделі професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Звязок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій/ Л. М. Карамушка [и др.]. Психологічні чинники та умови забезпечення психологічного здоров'я менеджерів освітніх організацій/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій/ А. О. Клочко. Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу/ О. В. Коновалова. Толерантність освітнього персоналу та її зв'язок з організаційною культурою закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура/ О. Й. Фурс. Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особиста власність як корелят сучасної економічної культури/ Н. М. Дембицька. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів/ В. М. Івкін, Л. В. Галаган. Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях/ О. В Креденцер. Моральність "людини економічної" в уявленнях студентської молоді/ О. В. Лавренко. Зв'язок гендеру та статі з професійними інтересами старшокласників/ О. С. Безверхий. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів/ Т. М. Клибанівська. Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині/ І. О. Москальов. Особливості гендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності/ В. І. Полякова. Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель/ О. М. Пустовий. Посттравматичний стресовий розлад у міжнародному форматі DSM-V у людей з вадами слуху в їхньому соціальному житті/ Н. Ю. Яковлева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :258 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах/ О. М. Воронкевич. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період/ М. О. Галицька. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості/ І. Л. Гудінова. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін/ А. О. Зуєва. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами/ Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі/ С. І. Кравченко. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців/ О. В. Красницька. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів/ М. В. Максимов. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності/ Н. Ю. Максимова. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації/ О. С. Недибалюк. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях/ М. М. Павлюк. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху/ Т. Б. Партико. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу/ Т. А. Рябовол. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна/ Т. Б. Соловйова. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди/ С. А. Таточенко. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки/ Л. А. Філоненко. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків/ О. В. Чуйко, І. М. Іванова. Модель самореалізації особистості паралімпійця/ О. М. Шамич. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики/ А. В. Шиделко. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :292 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00, 18.00, грн.
УДК : 159.923(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО/ Л. М. Бабченко. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці/ Л. М. Вольнова. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання/ Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій/ М. А. Дергач. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку/ Г. Р. Єщенко. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість/ М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. Принципи терапії психологічних травм дитинства/ Н. Ю. Максимова. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу/ І.Ф. Манілов. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу/ М. М. Павлюк. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці/ Т. А. Рябовол. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії/ Я. М. Раєвська. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції/ Б. М. Ткач. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів/ Л. А. Філоненко. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів)/ Г. В. Чайка. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками/ А. В. Шиделко. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості/ В. В. Щербатюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 18
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :348 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Порушення гармонійності сімейних стосунків як чинник відхилень в розвитку особистості дитини/ Л. І. Гаврищак, Н. Ю. Максимова. Психічне здоров'я військовослужбовців збройних сил України як головний фактор успішного виконання бойових завдань в складних та екстремальних умовах / А. О. Грибок. Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів/ А. М. Грись, М. Ю. Максименко, Т. М. Моторна. Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис/ А. М. Грись, О. С. Травенко. Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності/ Г. В. Калмиков. Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій/ О. В. Максим. Методи розвитку емпатії молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища/ О. В. Максим, Т. А. Рябовол. Усвідомлення свого життєвого досвіду як індикатор ступеню адаптивності/ М. В. Максимов. Стиль життя особистості: операціоналізація поняття/ Д. В. Місенг. Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів/ В. В. Оверчук. Досвід розробки технологій розвитку самостійності студента/ М. М. Павлюк. Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки/ М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко. Психологічні чинники емоційного вигорання у професійній діяльності/ М. М. Павлюк, Д. С. Журавська, Н. Клімишина. Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності/ М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська. Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти/ І. В. Петренко. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі/ Я. М. Раєвська. Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації/ Т. А. Рябовол. Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання/ Н. В. Ткаченко, Є. С. Косікова. Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти/ Л. А. Філоненко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2017
Кільк.характеристики :376 с.: табл.
Ціна : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 49450
Кількість відвідувачів 1134
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя