Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1132)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (62)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 213
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/К 89-731340 рукописний текст
Автор(и) : Кузнєцова , Інга Валентинівна
Назва : Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :228 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.922.73-053.6:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ментальність
Вікова психологія-- Рання юність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-середовище--віртуальний тренінг--користувачі інтернету--сучасні юнаки--ментальна модель
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:796.853/О-73-493240 рукописний текст
Автор(и) : Осика, Костянтин Сергійович
Назва : Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-239.
УДК : 159.947.5:796.853.26
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спортивні досягнення
Вікова психологія-- Юнаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація досягнення--модель--спортивне досягнення--тренувальний процес--змагальний процес--спортивна кваліфікація--програма оптимізації--юнак-каратист--кіокушинкай карате
Анотація: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописний текст
Автор(и) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Назва : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.937/В 49-598514 рукописний текст
Автор(и) : Виноградна, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :231 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-204.
УДК : 159.922.8+159.937.22+316.776.33 + 159.922.8 + 159.937.22 + 316.776.33
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприйняття насильства
Вікова психологія-- Молодь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--психологічні чинники--молодь--індивідуальні відмінності--мотиви--цінності--самоставлення--модель особистості--акцентуація
Анотація: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.923/К 38-308991 рукописний текст
Автор(и) : Кияшко, Марина Олександрівна
Назва : Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.922.8+159.923.32-053.67 + 159.922.8
ББК : 159.923.32-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія особистості
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий вибір--духовний розвиток--алоцентрична спрямованість--егоцентрична спрямованість--тип міжособистісних стосунків--аксіоматичний підхід--логіко-теоретична модель--обчислювальний експеримент--юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:159.947/К 56-297768 рукописний текст
Автор(и) : Ковальчук, Олена Степанівна
Назва : Психологічні умови формування в технічних університетах соціальної відповідальності майбутніх інженерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :198, [42] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 378.015.3:159.947.23-057.21-057.875]:172
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Соціальна відповідальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність інженера--технічний університет--модель соціальної відповідальності--моральна свідомість--законосвідомість--громадська свідомість--альтруїзм--майбутні інженери
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психологічних умов формування соціальної відповідальності майбутніх інженерів. Розроблено психодіагностичний інструментарій для виміру соціальної відповідальності особистості. Побудовано апостеріорну п'ятифакторну модель соціальної відповідальності особистості, яка складається з компонентів: громадської свідомості, законосвідомості, рефлексії нааслідків своїх дій, моральної свідомості, альтруїзму. Розроблено ефективну систему тренінгових занять для розвитку соціальної відповідальності майбутніх інженерів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.4+028.02+/М 69-635533 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Назва : Психологія читання літературних творів старшокласниками : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :577 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-465.
УДК : 159.946.4+028.02+37.016:82 + 159.946.4 + 028.02 + 37.016:82
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія читання
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька діяльність--розуміння літературних творів--старшокласники--модель читання--психологічні механізми--види діалогізму--психологія читання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей читання тв розуміння літературних творів старшокласниками. Розроблено нормативну модель читання та розуміння старшокласниками літературних творів. Виділено компоненти читацької діяльності учнів стосовно художньої літератури та розкрито їх зміст. Описано можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів та виокремлено види діалогізму. Виокремлено психологічні механізми розуміння школярами літературних творів та обґрунтовано їх зміст. Обґрунтовано значущість врахування вчителем характерологічних якостей старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.95-053.85:316/І-46-618524 рукописний текст
Автор(и) : Ільіна, Юнона Миколаївна
Назва : Трансформації ментальних моделей в осіб середнього віку у кризових життєвих ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.95-053.85:316.485
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Середній вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ментальна модель--механізм ініціації трансформації--системомиследіяльнісний тренінг--рефлексія змін--кризові стани у дорослих
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ментальних моделей дорослих та засобів їх трансформації на більш адаптивні під час кризових станів. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми побудовано адекватну ментальну модель та інструмент для її трансформації. Практична реалізація моделі полягала у створенні програми розвитку для дорослих "Управління змінами - три рамки", яку можуть використовувати педагоги та психологи, які працюють з дорослими особами. Розроблена методика успішно впроваджена в освітній процес трьох організацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:37.011./К 17-813883 рукописний текст
Автор(и) : Кальницька, Катерина Олексіївна
Назва : Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-188.
УДК : 159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Мотивація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель мотивації--підвищення професійної кваліфікації--мотиваційні фактори--соціально-психологічна ситуація--особливості диспозиції--соціально-психологічна адаптованість
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/К 56-602619 рукописний текст
Автор(и) : Коваль, Ірина Андріївна
Назва : Психологічні особливості конфліктів у процесі спільної учбової діяльності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :217 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-205.
УДК : 159.922.8-057.875:316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учбовий конфлікт--конфліктна ситуація--причини учбових конфліктів--модель конфліктної поведінки--стратегії вирішення конфлікту--спільна діяльність
Анотація: У дисертації обґрунтовується доцільність виділення конфліктів у процесі спільної учбової діяльності як окремого виду конфліктів - учбових. Розкрито основні типи і причини цих конфліктів, їхні властивості, способи поведінки студентіву конфліктних ситуаціях, шляхи їх вирішення, вплив конфліктів на процес і результати спільної учбової діяльності та основні психологічні фактори, що зумовлюють характер впливу на спільну діяльність і його наслідки. З'ясовано, що учбові конфлікти є типовим явищем у процесі спільної учбової діяльності, а їх відсутність не є свідченням ні високої ефективності учбової діяльності групи, ні згуртованості групи. Встановлено, що основні психологічні особливості цих конфліктів зумовлені передусім специфікою учбової діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:364-43/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кривоконь, Наталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :232 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-212.
УДК : 159.923.2:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентифікація--професійна самосвідомість--професійна "я-концепція"--професійні образи "я"--модель спеціаліста--система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7:78+159./М 42-741837 рукописний текст
Автор(и) : Мединцев, Владислав Александрович
Назва : Диалогическая интерпретация музыкальной активности ребенка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2005
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 191-202.
УДК : 159.922.7:78+159.928+37.015.31:78 + 159.922.7:78 + 159.928 + 37.015.31:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Музыкальное востпитание
Возрастная психология-- Дети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музыкальная активность--музыкальное воспитание--парадигма диалога--субъект диалога--лигвистическая модель диалога
Анотація: Диссертация содержит теоретическое исследование, направленное на совершенствование теоретического базиса диалогического подхода в психологии в отношении диалогической интерпретации музыкальной активности ребенка. Показано, что идеи гуманизации образования объединили всебе принципы гуманистической психологии и диалогизма на общем фундаменте гуманистической традиции. Обоснован и сформулирован базовый принцип диалогического подхода в исследовании музыкальной активности ребенка. Предложена методика диалогического анализа на основе социально-психологической, функциональной и функционально-синтаксической моделей речевых диалогов. Проведена диалогическая интерпретация трех форм музыкальной активности - слушание, сочинение и исполнение музыки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/О-34-247510 рукописний текст
Автор(и) : Овсянецька, Лариса Петрівна
Назва : Соціально-психологічне прогнозування професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1995
Кільк.характеристики :209 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-180.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічне прогнозування-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--соціально-психологічне прогнозування--професіоналізм--соціально-психологічна готовність--соціально-психологічна модель
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку феноменів: "соціально-психологічне прогнозування" і "професійне становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Розроблена соціально-психологічна (прогностична) модель професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Уточнене й розширене поняття оптимізації процесу формування висококваліфікованого спеціаліста шляхом виведення алгоритму продуктивного розв'язання задач професійної підготовки майбутнього вчителя до роботи в школі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953/П 75 рукописний текст
Автор(и) : Приснякова, Людмила Макаровна
Назва : Математическая модель как средство исследования информационной основы памяти : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Днепропетровск, 1990
Кільк.характеристики :175 с.: табл., граф., рис.
Колективи : Днепропетровский ордена Трудового Красного Знамени государственный университет имени 300-леитя воссоединения Украины с Россией (Днепропетровск)
Примітки : Библиогр.: с. 138-149.
УДК : 159.953
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Память
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переработка информации--иконическая память--экоическая память--кратковременная память--параметры заучивания
Анотація: В работе обоснована эффективность применения метода математического моделирования для изучения процессов приема, хранения и переработки информации памятью человека. Предложено оригинальное дифференциальное уравнение, описывающее процесс переработки информации памятью человека. Получена теоретическая зависимость, описывающая процесс заучивания информации при ее многократном повторении. Дана систематизация кривых научения и забывания, выделяющая для каждой группы событий характерные универсальные зависимости.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953(043.3)/С 48 рукописний текст
Автор(и) : Слободенюк, Лидия Ивановна
Назва : Количественные критерии психологического описания мнемических процессов : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 2001
Кільк.характеристики :177 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 143-155.
УДК : 159.953(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Мнемические процессы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): память--научение--забывание--темперамент--математическая модель л. м. присняковой
Анотація: Диссертация посвящена вопросам количественного описания процессов памяти с помощью математической модели Л. М. Присняковой с учетом индивидуально-типологических особенностей здоровых и больных олигофренией испытуемых. Определены количественные оценки влияния стимульного материала, его объема, способа предъявления на параметры процессов памяти. показана эффективность применения и перспективы математических моделей для таких сложных процессов, как мнемические.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:616.89+81/Х 17-118561 рукописний текст
Автор(и) : Халаби, Омар Талеб
Назва : Психосемантическая репрезентация нарушений функционирования личности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одесса, 2002
Кільк.характеристики :171 с.: табл., рис.
Колективи : Одесский национальный университет имени. И. И. Мечникова (Одесса)
Примітки : Библиогр.: с. 158-171.
УДК : 159.923:616.89+81'23+159.946
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Функционирование личности
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): личность--функционирование личности--модель мира--психосемантическое пространство--дисторция--факториал--психосемантическая карта
Анотація: В исследовании обосновано положение, согласно которому сущностной характеристикой невроза является такое искажение смысло-ценностного аспекта модели мира, имеющейся у субъекта, которое нарушает его эмоциональные отношения к внешним объектам и к самому себе. Выделены важнейшие содержательные сферы в психосемантическом пространстве невротика. Разработана и апробирована методика составления психосемантической карты личности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.5/К 17
Автор(и) : Каліщук С. М.
Назва : Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 51-58 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
УДК : 159.942.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтологічний підхід--внутрішній досвід--операційні техніки--одиниця аналізу--елемент контакту--еклектично-інтегративна модель
Анотація: У статті обґрунтовується множинна варіативність консультативного процесу. Розглядається еклектично-інтегративна модель як засіб ефективного пристосування операційного інструментарію психолога-практика до потреб клієнта.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.953.5/С 52
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Місце самопроектування у проектній парадигмі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК : 159.953.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектування--самопроектування--особистісний проект--саморозвиток--рефлексія--інтелект--ментальна модель світу
Анотація: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Н 59
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 77671
Кількість відвідувачів 682
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя