Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодший шкільний вік<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Никончук Н. О. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.209-218
2.

Шиловська О. М. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування/ О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 9.-С.106-118
3.

Никончук Н. О. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.157-169
4.

Моргунова Я.М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/Я. М. Моргунова // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.372-383
5.

Яворська-Вєтрова І. В. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.254-262
6.

Шиловська О.М. Розвиток рефлексії та децентрації як чинник формування інтерпретаційних процесів у дитини молодшого шкільного віку/О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 13.-С.63-73
7.

Калашникова Л.В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/Л. В. Калашникова // Актуальні проблеми психології. -Київ,[Ніжин]:[ПП Лисенко М. М.], 2020,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13.-С.125-133
8.

Гуд Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.83-96
9.

Іванова В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/В. В. Іванова, Т. В. Палько // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.104-114
10.

Гуд Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження/Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології. -Київ:[Фенікс], 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 25.-С.64-75
11.

Латиш Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів/Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології. -Київ:[Фенікс], 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 25.-С.146-155
12.

Никончук Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень/Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.205-214
13.

Латиш Н.М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку/Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 26.-С.148-157
14.

Шиловська О.М. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду/О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології. -Київ ; Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 12.-С.99-112
15.

Никончук Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 17.-С.203-216
16.

Віннічук І. П. Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)/І. П. Віннічук ; наук. кер. Л. М. Литвинчук. - 2020
17.

Віннічук І. П. Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)(/Н. Ю. Яковлева ; наук. кер. С. Д. Максименко. - 2020
18.

Латиш Н. М. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів/Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2018,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 24.-С.119-128
19.

Скалич Л. Й. Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів/Скалич Любов Йосипівна ; наук. кер. Коваленко А. Б.. - 2006
20.

Турбан В. В. Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності/Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2001
 1-20    21-30 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 105832
Кількість відвідувачів 1045
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя