Пошуковий запит: <.>K=молодший шкільний вік<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Никончук Н. О. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.209-218
|
>2.
| Шиловська О. М. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування/ О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 9.-С.106-118
|
>3.
| Никончук Н. О. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.157-169
|
>4.
| Моргунова Я.М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/Я. М. Моргунова // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.372-383
|
>5.
| Яворська-Вєтрова І. В. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.254-262
|
>6.
| Шиловська О.М. Розвиток рефлексії та децентрації як чинник формування інтерпретаційних процесів у дитини молодшого шкільного віку/О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 13.-С.63-73
|
>7.
| Калашникова Л.В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/Л. В. Калашникова // Актуальні проблеми психології. -Київ,[Ніжин]:[ПП Лисенко М. М.], 2020,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13.-С.125-133
|
>8.
| Гуд Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.83-96
|
>9.
| Іванова В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/В. В. Іванова, Т. В. Палько // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.104-114
|
>10.
| Гуд Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження/Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології. -Київ:[Фенікс], 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 25.-С.64-75
|
>11.
| Латиш Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів/Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології. -Київ:[Фенікс], 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 25.-С.146-155
|
>12.
| Никончук Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень/Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.205-214
|
>13.
| Латиш Н.М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку/Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 26.-С.148-157
|
>14.
| Шиловська О.М. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду/О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології. -Київ ; Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 12.-С.99-112
|
>15.
| Никончук Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень/Н. О. Никончук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 17.-С.203-216
|
>16.
| Віннічук І. П. Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)/І. П. Віннічук ; наук. кер. Л. М. Литвинчук. - 2020
|
>17.
| Віннічук І. П. Розвиток творчої уяви молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва (засобами психологічного тренінгу карус)(/Н. Ю. Яковлева ; наук. кер. С. Д. Максименко. - 2020
|
>18.
| Латиш Н. М. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів/Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2018,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 24.-С.119-128
|
>19.
| Скалич Л. Й. Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів/Скалич Любов Йосипівна ; наук. кер. Коваленко А. Б.. - 2006
|
>20.
| Турбан В. В. Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності/Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2001
|
|
|