Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (383)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.
159.937
П 26


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю [Текст] / В. В. Москаленко // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
економічно успішна людина -- студентська молодь


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
316.614.6-053.81:33
С 69


   
    Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації молоді [Електронний ресурс] : монографія / Н. М. Дембицька, І. К. Зубіашвілі, О. В. Лавренко [ та ін.]; за ред. Н. М. Дембицька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 346 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712474/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 23.08.2019. - ISBN 978-966-97846-0-5 : Б. ц.
    Зміст:
Дембицька, Наталія Миколаївна. Еволюційна метафора в психологічній структурі способу життя / Н. М. Дембицька. - С. 8-18
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Психологічні закономірності здійснення економічної соціалізації молоді / І. К. Зубіашвілі. - С. 18-28
Дембицька, Наталія Миколаївна. Концепція соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді / Н. М. Дембицька. - С. 28-36
Дембицька, Наталія Миколаївна. Структурно-функціональна модель соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді / Н. М. Дембицька. - С. 36-43
Мельничук, Тетяна Іванівна. Психологічні закономірності здійснення економічної соціалізації особистості на етапі дитинства / Т. І. Мельничук. - С. 43-72
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. еоретико-методологічні засади дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С. 72-81
Лавренко, Ольга Василівна. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді в просторі вузівської освіти: моральний аспект / О. В. Лавренко. - С. 81-92
Лавренко, Ольга Василівна. Життєві практики як набуття особистістю досвіду економічної соціалізації / О. В. Лавренко. - С. 97-109
Дембицька, Наталія Миколаївна. Інтерсуб’єктивна основа соціалізуючих практик / Н. М. Дембицька. - С. 109-112
Мельничук, Тетяна Іванівна. Ігрові практики в соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури дітей дошкільного віку / Т. І. Мельничук. - С. 112-125
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні економічної соціалізації старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С. 125-137
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Профорієнтаційні практики у соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С. 137-152
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Метафоричні асоціативні карти в соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С. 152-162
Дембицька, Наталія Миколаївна. Мотивуючі тренінгові практики для дорослих як агентів економічної соціалізації учнівської молоді / Н. М. Дембицька. - С. 162-172
Дембицька, Наталія Миколаївна. Наставництво у соціально-психологічному забезпеченні економічної соціалізації учнівської молоді / Н. М. Дембицька. - С. 172-185
Лавренко, Ольга Василівна. «Моральний портрет» економічно успішної людини» як ігрова практика у соціально-психологічному забезпеченні формування економічної культури студентів / О. В. Лавренко. - С. 185-194
Дембицька, Наталія Миколаївна. Простір взаємин у сім’ї як умова соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації дитини / Н. М. Дембицька. - С. 202-209
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації дітей дошкільного віку в просторі сімейних взаємин / Т. І. Мельничук. - С. 209-230
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С. 230-248
Лавренко, Ольга Василівна. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації студентської молоді (моральний аспект) / О. В. Лавренко. - С. 248-309
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- молодь
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень соціально-психологічних форм, засобів і технологій економічної соціалізації молоді. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, авторами розроблено структурно-функціональну модель соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації особистості, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Розроблено і перевірено ефективність системи соціально-психологічних заходів, форм та видів психологічного впливу на рівень економічної культури особистості молодої людини. Застосування даних розробок дозволить запобігти дії стихійних факторів та сприяти цілеспрямованому становленню тих соціально-психологічних якостей молоді, які забезпечать її гармонійну інтеграцію в сучасні ринкові відносини.Монографія адресована викладачам психології вищих навчальних закладів, докторантам, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, іншим фахівцям, що ведуть науковий пошук у галузі соціальної психології, психології соціалізації особистості, розробляють проблеми економічної культури особистості, її становлення в онтогенезі в різних соціально-економічних умовах.


Дод.точки доступу:
Дембицька, Наталія Миколаївна; Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна; Лавренко, Ольга Василівна; Дембицька, Наталія Миколаївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


3.
15(08)
А 43


    Лавренко, О. В.
    Співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді [Текст] / О. В. Лавренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 45-55. - Бібліогр.: с. 52-54 (25 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація особистості -- економічна культура -- переконання -- моральні принципи -- гроші -- особиста ціна економічного успіху -- студентська молодь
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді. Духовне начало представлене "переконаннями і моральними принципами особистості", яке припускає здатність і потребу людини вийти за межі свого егоїстичного "Я" і діяльно стверджувати добро. Матеріальне - грошима, які впливають на формування моральності і способу життя особистості, її економічну культуру.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Мельничук, Т. І.
    Соціально-психологічні особливості економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості в умовах суспільних змін [Текст] / Т. І. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 55-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічне самовизначення -- економічна соціалізація -- студентська молодь -- професіоналізація
Анотація: У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних особливостей економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості. З'ясовано, що економічне самовизначення сучасної студентської молоді тісно взаємопов'язане з цілою низкою процесів - професійним і особистісним становленням, економічною соціалізацією та адаптацією, формуванням професійної ідентичності. Показано, що досить значущими при економічному самовизначені є розвиток економічної свідомості та суб'єктні властивості людини - її активність, незалежність, стійкість, відповідальність, здатність до довільної поведінки, саморегуляції, рефлексії. Емпірично доведено, що елементи економічної свідомості (самовизначення) детермінуються індивідуальними і соціально-психологічними характеристиками особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
соціальний образ -- економічні цінності -- економічний успіх -- студентська молодь -- успішна людина -- очікування від здобуття успіху -- самооцінка економічної успішності -- дія з грошима
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження особливостей змістових характеристик конативного компоненту образу "економічно успішної людини", який відображаючи соціально-економічну ситуацію, виконує функцію стимулювання економічної активності суб'єкта. На основі емпіричного аналізу таких параметрів успішності, як спрямованість на успіх, очікування від здобуття успіху, самооцінка економічної успішності, уподобання щодо дії з грошима визначено рівень змістового наповнення конативного компоненту образу "економічно успішної людини" у студентів. Результати аналізу отриманих емпіричних даних показали, що параметри економічної успішності, які представлено через очікування студентів від здобуття економічного успіху, мають достатньо високий рівень виявлення. Параметри економічної успішності, що представлено результатами аналізу дій з грошима, засвідчили низький рівень його змістового наповнення, що свідчить про непідприємницьке ставлення студентів до грошей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Блохіна, І. О.
    Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві [Текст] / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
адикція -- Інтернет-залежність -- види Інтернет-залежності -- показники Інтернет-залежності -- Інтернет-простір -- студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Москаленко, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Андрушко, Я. С.
    Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) [Текст] / Я. С. Андрушко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- ціннісна та мотиваційна сфера -- студентська молодь -- вищий навчальний заклад -- кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Данилюк, І. В.
    Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді [Текст] / І. В. Данилюк, В. В. Гресько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
етнічна ідентичність -- когнітивний компонент -- типи ідентичності -- трансформація етнічної ідентичності -- етнонігізм -- етнічна індиферентність -- українська молодь
Анотація: У статті проаналізовано основні положення щодо визначення етнічної ідентичності, визначено форми її трансформації. Проведено емпіричне дослідження, яке виявляє тип та рівень вираженості етнічної ідентичності, визначає особливості її прояву в сучасної української молоді


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гресько, В. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.
159.98
П 12


    Пачковський, Ю. Ф.
    Проблеми молоді: соціолого-психологічні аспекти вивчення та діагностики [Текст] : науково-методичний збірник / Ю. Ф. Пачковський, І. О. Корнієнко ; Міжнародний фонд "Відродження", Асоціація практикуючих психологів Львівської області. - Львів : [б. в.], 1999. - 76 с. - 2.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
молодь -- діагностика молоді


Дод.точки доступу:
Корнієнко, І. О.; Міжнародний фонд "Відродження"Асоціація практикуючих психологів Львівської області
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Національний авіаційний університет. - Київ, 2018. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Національний авіаційний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 19 с. : табл. - Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 305 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 19 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
154
С 89


   
    Сучасна молодь у соціально-психологічному вимірі: здобутки чернігівських психологів [Текст] : монографія / Чернігівськ. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; за наук. ред.: А. Г. Скок, О. Ю. Дроздова, Т. В. Данильченко. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - 376 с. - ISBN 978-617-7491-50-6 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сучасна молодь -- соціально-психологічний вимір

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скок, Алла Георгіївна \за наук. ред.\; Дроздова, О. Ю. \за наук. ред.\; Данильченко, Т. В. \за наук. ред.\; Чернігівськ. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Н 63


    Никоненко, Олена Вікторівна.
    Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. В. Никоненко ; наук. кер. І. К. Зубіашвілі ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 327 с. - Бібліогр.: с. 211-239 (275 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- монетарна соціалізація -- гроші -- соціально-психологічні чинники -- студентська молодь -- типи соціалізації -- адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Н 63


    Никоненко, Олена Вікторівна.
    Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. В. Никоненко ; наук. кер. І. К. Зубіашвілі ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- монетарна соціалізація -- гроші -- соціально-психологічні чинники -- студентська молодь -- типи соціалізації -- адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

17.
159.923:378-057.87
В 61


    Вовк, Валентина Олегівна.
    Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Вовк ; наук. керів. Г. К Радчук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна позиція тудента -- професійно-особистісне становлення -- студентська молодь -- психолого-педагогічний супровід -- рівні розвитку суб'єктної позиції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Радчук, Галина Кіндратівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
371.011
О-72


   
    Особистісно орієнтовані технології національно-патріотичного виховання учнівської молоді в громадських об'єднаннях [Текст] : метод. посіб. / Т. К. Окушко [и др.]. ; наук. ред. Т. К. Окушко ; Інститут проблем виховання НАПН України. - Кропивницький : Імекс - ЛТД, 2018. - 198 с. - ISBN 978-966-189-461-6 : 195.90 грн
УДК
РУБ 371.011
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- учнівська молодь -- громадські об'єднання -- особистісно орієнтовані технології


Дод.точки доступу:
Окушко, Т. К.; Петрочко, Ж. В.; Харченко, Н. В.; Сокол, Л. М.; Кириченко, В. І.; Пащенко, О. В.; Окушко, Т. К. \наук. ред.\; Інститут проблем виховання НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Вашека, Т. В.
    Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді [Текст] / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
хронічна втома -- студентська молодь -- учбова діяльність -- стрес
Анотація: В статті розглядається проблема хронічної втоми у студентської молоді, що формується під впливом учбового навантаження, напруження, недосипання та недотримання режими сну та відпочинку. Автори ставлять за мету встановити індивідуально-психологічні чинники стану хронічної втоми у студентської молоді. За результатами кореляційного аналізу встановлено обернені зв'язки хронічної втоми з силою та рухливістю нервових процесів, екстраверсією, щирістю та ефоричною реакцією на подразники. Прямі зв'язки встановлено з такими показниками емоційної сфери студентів та станами: тривога, особистісна тривожність, невротизація, нейротизм, алексиметрія, низька стресостійкість, психологічний стрес та емоційне вигорання. Також сприяють розвитку хронічної втоми рефрактерна та дисфорична реакції на стрес. В результаті регресійного аналізу встановлено, що найбільш значимими предикторами хронічної втоми є рівень невротизації, виснаження, тривога як стан та властивість особистості та переживання студентами психологічного стресу. Знижує рівень хронічної втоми позитивна оцінка власних успіхів у навчанні. Порівняння рівня хронічної втоми у студентів різних курсів показало її зростання від 1 до третього курсу. У дівчат хронічна втома більш виражена та швидше формується. Заняття спортом та танцями знижує рівень хронічної втоми, що вказує на значний ефект фізичних навантажень у попереджені втоми та виснаження у студентів. З огляду на отримані результати авторами запропоновано профілактичні заходи хронічної втоми у студентської молоді: застосування музичного супроводу як учбової діяльності, так і відпочинку, повноцінне харчування, оптимальний режим прийняття їжі, фізичні вправи та спорт.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тукаєв, С. В.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.
316.62:378.011.3-057.87(043.5)
Д 30


    Демида, Катерина Євгеніївна.
    Соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівнів акредитації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. Є. Демида ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 203 с. : табл. + 1 додатки 16 с. - Бібліогр.: с.184-203 (214 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні чинники -- адаптація -- диференційний вплив -- адаптаційні можливості -- сільська молодь -- міська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівня акредетації, створенню та апробації програми заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у закладах вищох освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників. Розкрито диференційний вплив соціально-психологічних чинників на молодь з сільського соціокультурного середовища. Визначено основні соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання, до яких віднесено чинники нового навчального середовища, нового соціально-психологічного середовища, нового інформаційно-когнітивного простору та чинник професійного середовища. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження, соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у ЗВО, проведено порівняльне оцінювання особистісних рис сільських та міських студентів, охарактеризовано особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації за оцінками студентів та викладачів, здійснено порівняльний аналіз особистісного профілю сільського та міського студента. З'ясовано, що сільська та міська молодь диференційно реагує на вплив соціально-психологічних чинників. Крім того, аналіз обставин, що ускладнюють життя студентів, показав більшу негативність впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації сільської молоді. Запропоновано ефективну програму заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у вищих закладах освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 02.07.2024
Кількість запитів 4825
Кількість відвідувачів 326
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя