Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (383)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.
15(08)
А 43


    Іванцанич, В. В.
    Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь [Текст] / В. В. Іванцанич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
релігійні громади -- особистість -- школярі -- екосистема формування особистості -- психологічний вплив
Анотація: У статті обгрунтовується, що релігійні громади володіють значним потенціалом впливу на особистість та забезпечення її психологічного здоров'я. Психологічний зміст діяльності релігійних громад розкривається через вплив на внутрішні регулятори поведінки її об'єктів та суб'єктів. Релігійна громада, до якої належать значущі для дитини люди, є важливою екосистемою формування особистості загалом та її психологічних особливостей зокрема. Релігійна громада виступає також своєрідною психотерапевтичною групою - взаємодія з її членами сприяє перебудові свідомості: зняття стресу, катарису, медитації, духовній насолоді. Окрім того, вона дає відчуття приналежності до групи, до вищої духовної інстанції через спілкування, церковну благодійність, молитву тощо. Психологічну сутність соціальної діяльності релігійних громад можна охарактеризувати таким чином: наповнення життя людини сенсом, надання людині відчуття опри у житті, надання підтримки особимстості у складних життєвих обставинах, сприяння адаптації особистості до змінених умов життя у теперішній час та формування здатності до адаптації у майбутньому, зміцнення власної духовної позиції через допомогу іншим. Залучення школярів до діяльності релігійних громад як її об'єктив чи суб'єктив передбачає вплив на формування важливих внутрішніх структур особистості учнів та їхньої поведінки загалом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 190 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад / С. Д. Максименко [и др.]. - С .6-9
Інші автори: Карамушка Л. М., Філь О. А., В. В. Левковець, О. І. Альохіна
Кл.слова: конкуренція, керівники, сільська рада
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку / Л. М. Карамушка. - С .9-10
Кл.слова: освітні організації, організаційний розвиток, традиційний та інноваційний тип
Івкін, Володимир Миколайович. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій / В. М. Івкін. - С .13-14
Кл.слова: управління змінами, організаційний розвиток, менеджер освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .14-16
Кл.слова: підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій, організаційний розвиток
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .16-18
Кл.слова: тип етнічної ідентифікації, МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
Ковальчук, Олена Степанівна. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку / О. С. Ковальчук ; 19-20
Кл.слова: управлінські рішення, організаційний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій / К. В. Терещенко. - С .23-25
Кл.слова: національна ідентифікація, толерантність персоналу, організаційний розвиток освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді / Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. - С .29-30
Кл.слова: соціально-демографічні характеристики, персонал банківських структур, робота в команді
Ліплянська, Оксана Василівна. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях / О. В. Ліплянська. - С .32-33
Кл.слова: плинність персоналу, комерційні організації, види та чинники плинності
Ковальчук, Олена Степанівна. Модель соціальної відповідальності особистості інженера / О. С. Ковальчук. - С .50-51
Кл.слова: соціальна відповідальність, інженер
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .63-64
Кл.слова: організаційна культура, організаційний розвиток, загальноосвітні навчальні заклади
Карамушка, Людмила Миколаївна. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення / Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. - С .76-77
Кл.слова: психологічна готовність, ведення ділових переговорів, операційний компонент
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів / В. І. Лагодзинська. - С .81-82
Кл.слова: психологічна гтовність підприємців, ділові переговори
Максименко, Сергій Дмитрович. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .124-126
Кл.слова: економічна психологія, розвиток, Україна
Максименко, Сергій Дмитрович. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .126-128
Кл.слова: актуальні проблеми, перспективи наукових досліджень, сучасна українська економічна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України / Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. - С .131-132
Кл.слова: професійне вигорання, Державна податкова служба, Україна
Креденцер, Оксана Валеріївна. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .140-141
Кл.слова: інноваційність, підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .142-143
Кл.слова: когнітивний підход, сфера торгівлі, підприємницька діяльність
Філь, Олена Анатоліївна. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій / О. А. Філь. - С .147-150
Кл.слова: конкурентоздатність, сучасні організації, емпіричні дослідження
Філь, Олена Анатоліївна. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності" / О. А. Філь, О. І. Вакулюк. - С .150-152
Кл.слова: конкурентоздатність, управлінський персонал, освітні державні організації
Васильєва, І. Г. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку / І. Г. Васильєва, О. А. Філь. - С .146-147
Кл.слова: майбутні економісти, рівень конкурентоздатності, актуальність розвитку конкурентоздатності
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності / Н. М. Дембицька. - С .156-157
Кл.слова: відносини власності, студенти
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .157-158
Кл.слова: економічна суб'єктность , старшокласники
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості економічної культури студентської молоді / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко
Кл.слова: економічна культура, студентська молодь
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; В. В. Левковець, О. І. Альохіна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Андрушко, Я. С.
    Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) [Текст] / Я. С. Андрушко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- ціннісна та мотиваційна сфера -- студентська молодь -- вищий навчальний заклад -- кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Ахтирська, Ю. І.
    Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів [Текст] / Ю. І. Ахтирська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
молодь -- організаційна культура -- міжособистісні конфлікти -- психопрофілактика -- заклад вищої освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 19 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 305 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.8
Б 31


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бацилєва, Ольга Валеріївна.
    Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді [Текст] / О. В. Бацилєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 57-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (9 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
харчова поведінка -- здоровий спосіб життя -- здоров'я -- молодь -- студенти -- ставлення до себе -- образ "Я"
Анотація: У статті проаналізовано провідні чинники, які впливають на стан здоров'я студентської молоді під час її навчання у вищому навчальному закладі. Показано, що чинники стилю життя відіграють ключову роль у розвитку багатьох захворювань сучасної людини. Визначено, що порушення харчової поведінки призводять до порушень соматичного здоров'я та психосоціального функціонування особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Блискун, О. О.
    Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти [Текст] / О. О. Блискун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
молодь -- ціннісні орієнтації -- світогляд -- соціалізація -- соціологія -- психологія
Анотація: Окреслюючи заявлену тему статті, розглянуто такі питання: процес формування світогляду сучасної молоді, основою якого є соціальні цінності; соціально-психологічні чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій; протиріччя між суспільною потребою у здоровій, освіченій, вихованій, культурній молоді і реальним погіршенням її загального стану; розуміння категорії "проблемна молодь"; аналізується рейтинг значущих соціально-психологічних проблем молоді. Визначено, що ціннісні орієнтації студентства, як особливої соціальної групи, мають розглядатися як динамічна система з закономірностями свого перебігу та розвитку. Показано, що переоцінка цінностей, яка неминуче відбувається на транзитивному етапі розвитку суспільства, та виявляється в свідомості студентства (іноді не на користь високих суспільних ідеалів) вимагає перегляду системи формування ціннісних орієнтацій цієї соцілаьної групи в освітньому середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Блохіна, І. О.
    Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві [Текст] / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
адикція -- Інтернет-залежність -- види Інтернет-залежності -- показники Інтернет-залежності -- Інтернет-простір -- студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Москаленко, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Вінков, В. Ю.
    Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх [Текст] / В. Ю. Вінков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 50-56. - Бібліогр.: С. 55-56 (18 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
образ -- соціальні уявлення -- життєвий успіх -- самоставлення -- сенсожиттєві орієнтації -- молодь
Анотація: За результатами емпіричного дослідження визначено, що темпоральні виміри уявлень про життєвий успіх пов’язані з сенсожиттєвими орієнтаціями і ставленням молоді до себе. З’ясовано, що сприймання свого минулого, теперішнього і майбутнього, сповненого більше успіхами, ніж невдачами, пов’язане з високим проявом осмисленості власного життя. Для цієї молоді характерною є цілеспрямованість в досягненні своїх цілей, життя для них здається цікавим, емоційно насиченим і сповненим сенсом, а минуле продуктивним й осмисленим. Також виявлено, що ця молодь має високий рівень прояву самоповаги, аутосимпатії, самоінтересу й очікуваного ставлення від інших до себе. Водночас оцінка свого минулого, теперішнього і майбутнього, сповненого невдачами, вказує на протилежні тенденції в осмисленості життя і ставленні до себе.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Вашека, Т. В.
    Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді [Текст] / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
хронічна втома -- студентська молодь -- учбова діяльність -- стрес
Анотація: В статті розглядається проблема хронічної втоми у студентської молоді, що формується під впливом учбового навантаження, напруження, недосипання та недотримання режими сну та відпочинку. Автори ставлять за мету встановити індивідуально-психологічні чинники стану хронічної втоми у студентської молоді. За результатами кореляційного аналізу встановлено обернені зв'язки хронічної втоми з силою та рухливістю нервових процесів, екстраверсією, щирістю та ефоричною реакцією на подразники. Прямі зв'язки встановлено з такими показниками емоційної сфери студентів та станами: тривога, особистісна тривожність, невротизація, нейротизм, алексиметрія, низька стресостійкість, психологічний стрес та емоційне вигорання. Також сприяють розвитку хронічної втоми рефрактерна та дисфорична реакції на стрес. В результаті регресійного аналізу встановлено, що найбільш значимими предикторами хронічної втоми є рівень невротизації, виснаження, тривога як стан та властивість особистості та переживання студентами психологічного стресу. Знижує рівень хронічної втоми позитивна оцінка власних успіхів у навчанні. Порівняння рівня хронічної втоми у студентів різних курсів показало її зростання від 1 до третього курсу. У дівчат хронічна втома більш виражена та швидше формується. Заняття спортом та танцями знижує рівень хронічної втоми, що вказує на значний ефект фізичних навантажень у попереджені втоми та виснаження у студентів. З огляду на отримані результати авторами запропоновано профілактичні заходи хронічної втоми у студентської молоді: застосування музичного супроводу як учбової діяльності, так і відпочинку, повноцінне харчування, оптимальний режим прийняття їжі, фізичні вправи та спорт.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тукаєв, С. В.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
159.922.8+159.937.22+316.776.33
В 49


    Виноградна, Олена Володимирівна.
    Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Виноградна Олена Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 231 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприйняття насильства--Дисертації
   Вікова психологія--Молодь--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприйняття -- психологічні чинники -- молодь -- індивідуальні відмінності -- мотиви -- цінності -- самоставлення -- модель особистості -- акцентуація
Анотація: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.923:378-057.87
В 61


    Вовк, Валентина Олегівна.
    Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Вовк ; наук. керів. Г. К Радчук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна позиція тудента -- професійно-особистісне становлення -- студентська молодь -- психолого-педагогічний супровід -- рівні розвитку суб'єктної позиції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Радчук, Галина Кіндратівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
371.015
В 68


    Волошко, Наталія Іванівна.
    Психологія становлення здорового способу життя учасників навчально-виховного процесу [Текст] : монография / Н. І. Волошко ; ред. В. В. Рибалка ; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - 416 с. - ISBN 978-966-171-904-9 : 24.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- учасники навчально-виховного процесу -- учнівська молодь -- педагогічні працівники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рибалка, В. В. \ред.\; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
159.955; 159.953
Г 47


    Гільман, Анна Юріївна.
    Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Гільман ; наук. керів. О. В. Матласевич ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- неадаптивні когніції -- рефлексивність -- наполегливість -- самовладання -- опірність до стресу -- ригідність -- радість -- студентська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Матласевич, Оксана Володимирівна \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.923:342.1]:378(043.3)
Г 12


    Гафіатуліна, Анна Вікторівна.
    Психологічні особливості формування національної самосвідомості студентської молоді України [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. В. Гафіатуліна ; наук. кер. О. М. Лозова ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- національна свідомість -- етнічна свідомість -- суспільна свідомість -- ментальність -- регіональна ментальність -- формування самосвідомості -- юнацький вік -- студентська молодь
Анотація: У дисертації досліджено національну самосвідомість як форму суспільної свідомості, що має соціально-політичне походження - з одного боку, і етнічно-культурне підґрунтя - з іншого; розглядається як рефлексивний рівень національної свідомості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.98:159.92
Г 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гладій, Г. І.
    Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі [Текст] / Г. І. Гладій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 15-21. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- проблемна молодь -- кризові практики мислення -- мислення -- засуджені -- ресоціалізація
Анотація: Проаналізовано стан інтелекту проблемних громадян, які були засуджені за злочин. Розроблено та апробовано програму трансформації асоціального способу мислення та відповідних йому криміногенних практик на просоціальний спосіб життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- диференційованість бренду -- споживча поведінка -- бренд-комунікація -- лояльність до бренду -- студентська молодь
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження впливу диференційованості бренду на споживчу поведінку студентської молоді. Проаналізовано диференційованість брендів ряду груп товарів / послуг (одягу; взуття; IT-технологій, електроніки, побутової техніки; косметики; банків; продуктів харчування тощо). Визначено відмінності у диференційованості бренду залежно від статі, віку, сімейного стану, рівня доходів на одного члена сім’ї та регіону проживання досліджуваних студентів. Виявлено типи споживачів за рівнем лояльності до брендів товарів / послуг вітчизняного та зарубіжного виробництва. Показано, що жінки виявляють більшу лояльність до брендів, ніж чоловіки. Визначено прямий зв’язок між рівнем диференційованості бренду та лояльністю до нього, який особливо чітко проявляється для досліджуваних жіночої статі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Горбенко, С. Л.
    Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді [Текст] / С. Л. Горбенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 65-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- студентська молодь -- рольова поведінка -- соціальна роль -- статус особистості -- показники рольової поведінки
Анотація: Стаття містить результати теоретико-методичних засад дослідження проблеми рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді. Вивчення й становлення адекватної рольової поведінки молоді, засвоєння й виконання соціальних ролей, впровадження ефективних психолого-педагогічних засобів формування рольвої поведінки у студентської молоді сприятиме досягненню головної мети діяльності закладу вищої освіти, а саме - максимальному розвитку у студентів адаптаційних можливостей. Вивчення суті поставленої проблеми та пошук можливих шляхів її розв'язання з метою сприяння ефективній соціалізації студентської молоді сприяло з'ясуванню показників рольової поведінки: успішність виконання конвенційних ролей відповідно до еталона; характер прийняття ролей (ритуальний, особистісно прийнятий, нульовий); спрямованість рольової поведінки (зорієнтована на розв'язання завдання, на підтримку стосунків у групі, на себе); рівень сформованості структурних компонентів рольової поведінки (змістовий, емоційно-мотиваційний, власне поведінковий).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 53349
Кількість відвідувачів 838
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя