Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (383)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-78 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.81:/О-72-321727786
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна, Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна, Лавренко, Ольга Василівна
Назва : Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації молоді : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :346 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712474/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 23.08.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-0-5: Б.ц.
УДК : 316.614.6-053.81:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--молодь
Зміст : Еволюційна метафора в психологічній структурі способу життя/ Н. М. Дембицька. Психологічні закономірності здійснення економічної соціалізації молоді/ І. К. Зубіашвілі. Концепція соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді/ Н. М. Дембицька. Структурно-функціональна модель соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді/ Н. М. Дембицька. Психологічні закономірності здійснення економічної соціалізації особистості на етапі дитинства/ Т. І. Мельничук. еоретико-методологічні засади дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді в просторі вузівської освіти: моральний аспект/ О. В. Лавренко. Життєві практики як набуття особистістю досвіду економічної соціалізації/ О. В. Лавренко. Інтерсуб’єктивна основа соціалізуючих практик / Н. М. Дембицька. Ігрові практики в соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури дітей дошкільного віку / Т. І. Мельничук. Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні економічної соціалізації старшокласників / І. К. Зубіашвілі. Профорієнтаційні практики у соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Метафоричні асоціативні карти в соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Мотивуючі тренінгові практики для дорослих як агентів економічної соціалізації учнівської молоді / Н. М. Дембицька. Наставництво у соціально-психологічному забезпеченні економічної соціалізації учнівської молоді/ Н. М. Дембицька. «Моральний портрет» економічно успішної людини» як ігрова практика у соціально-психологічному забезпеченні формування економічної культури студентів/ О. В. Лавренко. Простір взаємин у сім’ї як умова соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації дитини/ Н. М. Дембицька. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації дітей дошкільного віку в просторі сімейних взаємин/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації студентської молоді (моральний аспект)/ О. В. Лавренко.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень соціально-психологічних форм, засобів і технологій економічної соціалізації молоді. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, авторами розроблено структурно-функціональну модель соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації особистості, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Розроблено і перевірено ефективність системи соціально-психологічних заходів, форм та видів психологічного впливу на рівень економічної культури особистості молодої людини. Застосування даних розробок дозволить запобігти дії стихійних факторів та сприяти цілеспрямованому становленню тих соціально-психологічних якостей молоді, які забезпечать її гармонійну інтеграцію в сучасні ринкові відносини.Монографія адресована викладачам психології вищих навчальних закладів, докторантам, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, іншим фахівцям, що ведуть науковий пошук у галузі соціальної психології, психології соціалізації особистості, розробляють проблеми економічної культури особистості, її становлення в онтогенезі в різних соціально-економічних умовах. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Москаленко В. В.
Назва : Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 193-202 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
УДК : 159.922.27-316.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний образ--економічні цінності--економічний успіх--студентська молодь--успішна людина--очікування від здобуття успіху--самооцінка економічної успішності--дія з грошима
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження особливостей змістових характеристик конативного компоненту образу "економічно успішної людини", який відображаючи соціально-економічну ситуацію, виконує функцію стимулювання економічної активності суб'єкта. На основі емпіричного аналізу таких параметрів успішності, як спрямованість на успіх, очікування від здобуття успіху, самооцінка економічної успішності, уподобання щодо дії з грошима визначено рівень змістового наповнення конативного компоненту образу "економічно успішної людини" у студентів. Результати аналізу отриманих емпіричних даних показали, що параметри економічної успішності, які представлено через очікування студентів від здобуття економічного успіху, мають достатньо високий рівень виявлення. Параметри економічної успішності, що представлено результатами аналізу дій з грошима, засвідчили низький рівень його змістового наповнення, що свідчить про непідприємницьке ставлення студентів до грошей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мельничук Т. І.
Назва : Соціально-психологічні особливості економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості в умовах суспільних змін
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 55-61 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 59-61 (22 назви)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічне самовизначення--економічна соціалізація--студентська молодь--професіоналізація
Анотація: У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних особливостей економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості. З'ясовано, що економічне самовизначення сучасної студентської молоді тісно взаємопов'язане з цілою низкою процесів - професійним і особистісним становленням, економічною соціалізацією та адаптацією, формуванням професійної ідентичності. Показано, що досить значущими при економічному самовизначені є розвиток економічної свідомості та суб'єктні властивості людини - її активність, незалежність, стійкість, відповідальність, здатність до довільної поведінки, саморегуляції, рефлексії. Емпірично доведено, що елементи економічної свідомості (самовизначення) детермінуються індивідуальними і соціально-психологічними характеристиками особистості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.937/П 26
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 124-167. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примітки : Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
УДК : 159.937
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічно успішна людина--студентська молодь
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Данилюк І. В., Гресько В. В.
Назва : Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 33-41 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
УДК : 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна ідентичність--когнітивний компонент--типи ідентичності--трансформація етнічної ідентичності--етнонігізм--етнічна індиферентність--українська молодь
Анотація: У статті проаналізовано основні положення щодо визначення етнічної ідентичності, визначено форми її трансформації. Проведено емпіричне дослідження, яке виявляє тип та рівень вираженості етнічної ідентичності, визначає особливості її прояву в сучасної української молоді
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Андрушко Я. С.
Назва : Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--ціннісна та мотиваційна сфера--студентська молодь--вищий навчальний заклад--кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Вашека Т. В., Тукаєв С. В.
Назва : Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 79-89 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
УДК : 159.923.5, 159.23.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронічна втома--студентська молодь--учбова діяльність--стрес
Анотація: В статті розглядається проблема хронічної втоми у студентської молоді, що формується під впливом учбового навантаження, напруження, недосипання та недотримання режими сну та відпочинку. Автори ставлять за мету встановити індивідуально-психологічні чинники стану хронічної втоми у студентської молоді. За результатами кореляційного аналізу встановлено обернені зв'язки хронічної втоми з силою та рухливістю нервових процесів, екстраверсією, щирістю та ефоричною реакцією на подразники. Прямі зв'язки встановлено з такими показниками емоційної сфери студентів та станами: тривога, особистісна тривожність, невротизація, нейротизм, алексиметрія, низька стресостійкість, психологічний стрес та емоційне вигорання. Також сприяють розвитку хронічної втоми рефрактерна та дисфорична реакції на стрес. В результаті регресійного аналізу встановлено, що найбільш значимими предикторами хронічної втоми є рівень невротизації, виснаження, тривога як стан та властивість особистості та переживання студентами психологічного стресу. Знижує рівень хронічної втоми позитивна оцінка власних успіхів у навчанні. Порівняння рівня хронічної втоми у студентів різних курсів показало її зростання від 1 до третього курсу. У дівчат хронічна втома більш виражена та швидше формується. Заняття спортом та танцями знижує рівень хронічної втоми, що вказує на значний ефект фізичних навантажень у попереджені втоми та виснаження у студентів. З огляду на отримані результати авторами запропоновано профілактичні заходи хронічної втоми у студентської молоді: застосування музичного супроводу як учбової діяльності, так і відпочинку, повноцінне харчування, оптимальний режим прийняття їжі, фізичні вправи та спорт.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 12
Автор(и) : Пачковський Ю. Ф., Корнієнко І. О.
Назва : Проблеми молоді: соціолого-психологічні аспекти вивчення та діагностики : науково-методичний збірник
Вихідні дані : Б.м., 1999
Кільк.характеристики :76 с.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження", Асоціація практикуючих психологів Львівської області
Ціна : 2.00 грн.
УДК : 159.98+364.63+159.9.072.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--діагностика молоді
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Блохіна І. О., Москаленко О. В.
Назва : Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адикція--інтернет-залежність--види інтернет-залежності--показники інтернет-залежності--інтернет-простір--студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лавренко О. В.
Назва : Співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 45-55 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-54 (25 назв)
УДК : 17.032.1;338.2-053.81
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація особистості--економічна культура--переконання--моральні принципи--гроші--особиста ціна економічного успіху--студентська молодь
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді. Духовне начало представлене "переконаннями і моральними принципами особистості", яке припускає здатність і потребу людини вийти за межі свого егоїстичного "Я" і діяльно стверджувати добро. Матеріальне - грошима, які впливають на формування моральності і способу життя особистості, її економічну культуру.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/М 11-726831708 рукописний текст
Автор(и) : Мусаелян, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Національний авіаційний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.485(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка--девіантна поведінка--превенція аутоагресивної поведінки--студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/М 11-467956713 рукописний текст
Автор(и) : Мусаелян, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.485(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка--девіантна поведінка--превенція аутоагресивної поведінки--студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-242642529 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :305 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-476496310 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/С 89
Назва : Сучасна молодь у соціально-психологічному вимірі: здобутки чернігівських психологів : монографія
Вихідні дані : Чернігів: Десна Поліграф, 2017
Кільк.характеристики :376 с.
Колективи : Чернігівськ. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка
ISBN, Ціна 978-617-7491-50-6: 25.00 грн.
УДК : 159.922.8+316.61-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна молодь--соціально-психологічний вимір
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Н 63-728182761 рукописний текст
Автор(и) : Никоненко, Олена Вікторівна
Назва : Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :327 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-239 (275 назв)
УДК : 316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--монетарна соціалізація--гроші--соціально-психологічні чинники--студентська молодь--типи соціалізації--адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Н 63-274382075 рукописний текст
Автор(и) : Никоненко, Олена Вікторівна
Назва : Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв)
УДК : 316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--монетарна соціалізація--гроші--соціально-психологічні чинники--студентська молодь--типи соціалізації--адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/В 61-675026699 рукописний текст
Автор(и) : Вовк, Валентина Олегівна
Назва : Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктна позиція тудента--професійно-особистісне становлення--студентська молодь--психолого-педагогічний супровід--рівні розвитку суб'єктної позиції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.011/О-72
Автор(и) : Окушко Т. К., Петрочко Ж. В., Харченко Н. В., Сокол Л. М., Кириченко В. І., Пащенко О. В.
Назва : Особистісно орієнтовані технології національно-патріотичного виховання учнівської молоді в громадських об'єднаннях : метод. посіб.
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс - ЛТД, 2018
Кільк.характеристики :198 с.
Колективи : Інститут проблем виховання НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-189-461-6: 195.90 грн
УДК : 37.015.31:172.15
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національно-патріотичне виховання--учнівська молодь--громадські об'єднання--особистісно орієнтовані технології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62:378.011.3-/Д 30-268214778 рукописний текст
Автор(и) : Демида, Катерина Євгеніївна
Назва : Соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівнів акредетації : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 316.62:378.011.3-057.87(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--адаптація--диференційний вплив--адаптаційні можливості--сільська молодь--міська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівня акредетації, створенню та апробації програми заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у закладах вищох освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників. Розкрито диференційний вплив соціально-психологічних чинників на молодь з сільського соціокультурного середовища. Визначено основні соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання, до яких віднесено чинники нового навчального середовища, нового соціально-психологічного середовища, нового інформаційно-когнітивного простору та чинник професійного середовища. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження, соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у ЗВО, проведено порівняльне оцінювання особистісних рис сільських та міських студентів, охарактеризовано особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації за оцінками студентів та викладачів, здійснено порівняльний аналіз особистісного профілю сільського та міського студента. З'ясовано, що сільська та міська молодь диференційно реагує на вплив соціально-психологічних чинників. Крім того, аналіз обставин, що ускладнюють життя студентів, показав більшу негативність впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації сільської молоді. Запропоновано ефективну програму заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у вищих закладах освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-78 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 46619
Кількість відвідувачів 784
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя