Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (383)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-78 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/М 33
Автор(и) : Матвієнко О. В.
Назва : Формування життєвого сценарію молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 299-308 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 306-307 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--самореалізація--життєвий шлях--життєвий сценарій--життєвий простір--мрія
Анотація: Розглядаються психологічні підходи до вивчення життєвого сценарію особистості як соціально-психологічного феномену. Відповідно до концепції вибору формування сценарію життєвого шляхурозглядається як форма цілепокладання особистості в умовах соціального простору і часу. Визначено, що формування стратегії життєвого сценарію молоддю залежить від сукупності зовнішніх (соціальних) і внутрішніх (особистісних) властивостей і якостей, в основу яких покладено механізм передадаптації.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Блохіна І. О., Москаленко О. В.
Назва : Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адикція--інтернет-залежність--види інтернет-залежності--показники інтернет-залежності--інтернет-простір--студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Семенова Р. О., Корольов Д. К.
Назва : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 7-46 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
УДК : 159.922.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--професійна культура педагога--молодь--робота з обдарованої особистістю
Анотація: У статті розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарових дітей на різних етапах онтогенезу, визначаються базові складові їх психологічної готовності до розвитку обдарованості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Вінков В.Ю.
Назва : Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 50-56 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 55-56 (18 назв).
УДК : 159.9.072
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ--соціальні уявлення--життєвий успіх--самоставлення--сенсожиттєві орієнтації--молодь
Анотація: За результатами емпіричного дослідження визначено, що темпоральні виміри уявлень про життєвий успіх пов’язані з сенсожиттєвими орієнтаціями і ставленням молоді до себе. З’ясовано, що сприймання свого минулого, теперішнього і майбутнього, сповненого більше успіхами, ніж невдачами, пов’язане з високим проявом осмисленості власного життя. Для цієї молоді характерною є цілеспрямованість в досягненні своїх цілей, життя для них здається цікавим, емоційно насиченим і сповненим сенсом, а минуле продуктивним й осмисленим. Також виявлено, що ця молодь має високий рівень прояву самоповаги, аутосимпатії, самоінтересу й очікуваного ставлення від інших до себе. Водночас оцінка свого минулого, теперішнього і майбутнього, сповненого невдачами, вказує на протилежні тенденції в осмисленості життя і ставленні до себе.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/С 89
Назва : Сучасна молодь у соціально-психологічному вимірі: здобутки чернігівських психологів : монографія
Вихідні дані : Чернігів: Десна Поліграф, 2017
Кільк.характеристики :376 с.
Колективи : Чернігівськ. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка
ISBN, Ціна 978-617-7491-50-6: 25.00 грн.
УДК : 159.922.8+316.61-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна молодь--соціально-психологічний вимір
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лавренко О. В.
Назва : Співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 45-55 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-54 (25 назв)
УДК : 17.032.1;338.2-053.81
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація особистості--економічна культура--переконання--моральні принципи--гроші--особиста ціна економічного успіху--студентська молодь
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді. Духовне начало представлене "переконаннями і моральними принципами особистості", яке припускає здатність і потребу людини вийти за межі свого егоїстичного "Я" і діяльно стверджувати добро. Матеріальне - грошима, які впливають на формування моральності і способу життя особистості, її економічну культуру.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.81:/О-72-321727786
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна, Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна, Лавренко, Ольга Василівна
Назва : Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації молоді : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :346 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712474/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 23.08.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-0-5: Б.ц.
УДК : 316.614.6-053.81:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--молодь
Зміст : Еволюційна метафора в психологічній структурі способу життя/ Н. М. Дембицька. Психологічні закономірності здійснення економічної соціалізації молоді/ І. К. Зубіашвілі. Концепція соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді/ Н. М. Дембицька. Структурно-функціональна модель соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді/ Н. М. Дембицька. Психологічні закономірності здійснення економічної соціалізації особистості на етапі дитинства/ Т. І. Мельничук. еоретико-методологічні засади дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації молоді в просторі вузівської освіти: моральний аспект/ О. В. Лавренко. Життєві практики як набуття особистістю досвіду економічної соціалізації/ О. В. Лавренко. Інтерсуб’єктивна основа соціалізуючих практик / Н. М. Дембицька. Ігрові практики в соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури дітей дошкільного віку / Т. І. Мельничук. Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні економічної соціалізації старшокласників / І. К. Зубіашвілі. Профорієнтаційні практики у соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Метафоричні асоціативні карти в соціально-психологічному забезпеченні формування основ економічної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Мотивуючі тренінгові практики для дорослих як агентів економічної соціалізації учнівської молоді / Н. М. Дембицька. Наставництво у соціально-психологічному забезпеченні економічної соціалізації учнівської молоді/ Н. М. Дембицька. «Моральний портрет» економічно успішної людини» як ігрова практика у соціально-психологічному забезпеченні формування економічної культури студентів/ О. В. Лавренко. Простір взаємин у сім’ї як умова соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації дитини/ Н. М. Дембицька. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації дітей дошкільного віку в просторі сімейних взаємин/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації студентської молоді (моральний аспект)/ О. В. Лавренко.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень соціально-психологічних форм, засобів і технологій економічної соціалізації молоді. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, авторами розроблено структурно-функціональну модель соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації особистості, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Розроблено і перевірено ефективність системи соціально-психологічних заходів, форм та видів психологічного впливу на рівень економічної культури особистості молодої людини. Застосування даних розробок дозволить запобігти дії стихійних факторів та сприяти цілеспрямованому становленню тих соціально-психологічних якостей молоді, які забезпечать її гармонійну інтеграцію в сучасні ринкові відносини.Монографія адресована викладачам психології вищих навчальних закладів, докторантам, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, іншим фахівцям, що ведуть науковий пошук у галузі соціальної психології, психології соціалізації особистості, розробляють проблеми економічної культури особистості, її становлення в онтогенезі в різних соціально-економічних умовах. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мельничук Т. І.
Назва : Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 165-169 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-168 (21 назва)
УДК : 33:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--економічне самовизначення--соціалізація--студентська молодь--професіоналізація
Анотація: У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних особливостей самовизначення студентів у сфері зайнятості. З'ясовано, що самовизначення - це відносно самостійний етап соціалізації, сутність якого полягає у формуванні індивіда усвідомлення мети і сенсу життя, готовності до самостійної життєдіяльності на основі співвідношення своїх бажань, наявних якостей, можливостей і вимог, що постають перед ним з боку оточуючих і суспільства. Обгрунтовано, що професійне самовизначення є одним із ключових стрижнів економічного самовизначення особистості, зокрема студентської молоді. Також встановлено, що професійне самовизначення студентської молоді розглядається сьогодні не лише, як конкретний вибір професії, а й як непреривний процес пошуку сенсу в професійній діяльності, що вибирається, освоюється та виконується індивідом.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62:378.011.3-/Д 30-358938943 рукописний текст
Автор(и) : Демида, Катерина Євгеніївна
Назва : Соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівнів акредитації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :203 с.: табл. + 1 додатки 16 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.184-203 (214 назв).
УДК : 316.62:378.011.3-057.87(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--адаптація--диференційний вплив--адаптаційні можливості--сільська молодь--міська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівня акредетації, створенню та апробації програми заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у закладах вищох освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників. Розкрито диференційний вплив соціально-психологічних чинників на молодь з сільського соціокультурного середовища. Визначено основні соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання, до яких віднесено чинники нового навчального середовища, нового соціально-психологічного середовища, нового інформаційно-когнітивного простору та чинник професійного середовища. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження, соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у ЗВО, проведено порівняльне оцінювання особистісних рис сільських та міських студентів, охарактеризовано особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації за оцінками студентів та викладачів, здійснено порівняльний аналіз особистісного профілю сільського та міського студента. З'ясовано, що сільська та міська молодь диференційно реагує на вплив соціально-психологічних чинників. Крім того, аналіз обставин, що ускладнюють життя студентів, показав більшу негативність впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації сільської молоді. Запропоновано ефективну програму заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у вищих закладах освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62:378.011.3-/Д 30-268214778 рукописний текст
Автор(и) : Демида, Катерина Євгеніївна
Назва : Соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівнів акредетації : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 316.62:378.011.3-057.87(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--адаптація--диференційний вплив--адаптаційні можливості--сільська молодь--міська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівня акредетації, створенню та апробації програми заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у закладах вищох освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників. Розкрито диференційний вплив соціально-психологічних чинників на молодь з сільського соціокультурного середовища. Визначено основні соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання, до яких віднесено чинники нового навчального середовища, нового соціально-психологічного середовища, нового інформаційно-когнітивного простору та чинник професійного середовища. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження, соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у ЗВО, проведено порівняльне оцінювання особистісних рис сільських та міських студентів, охарактеризовано особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації за оцінками студентів та викладачів, здійснено порівняльний аналіз особистісного профілю сільського та міського студента. З'ясовано, що сільська та міська молодь диференційно реагує на вплив соціально-психологічних чинників. Крім того, аналіз обставин, що ускладнюють життя студентів, показав більшу негативність впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації сільської молоді. Запропоновано ефективну програму заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у вищих закладах освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Сидоренко Ж. В.
Назва : Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєві завдання--психологічне здоров'я--мотиваційно-смислові чинники--міжособистісна взаємодія--життєвий досвід--молодь
Анотація: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мельничук Т. І.
Назва : Соціально-психологічні особливості економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості в умовах суспільних змін
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 55-61 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 59-61 (22 назви)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічне самовизначення--економічна соціалізація--студентська молодь--професіоналізація
Анотація: У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних особливостей економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості. З'ясовано, що економічне самовизначення сучасної студентської молоді тісно взаємопов'язане з цілою низкою процесів - професійним і особистісним становленням, економічною соціалізацією та адаптацією, формуванням професійної ідентичності. Показано, що досить значущими при економічному самовизначені є розвиток економічної свідомості та суб'єктні властивості людини - її активність, незалежність, стійкість, відповідальність, здатність до довільної поведінки, саморегуляції, рефлексії. Емпірично доведено, що елементи економічної свідомості (самовизначення) детермінуються індивідуальними і соціально-психологічними характеристиками особистості.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/С 69
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна, Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна, Лавренко, Ольга Василівна, Мельничук, Тетяна Іванівна
Назва : Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення молоді в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :212 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-01-9: Б.ц.
УДК : 159.923.2-053.81
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- молодь --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--самовизначення--молодь--молодь
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень соціально- психологічного змісту, психологічних закономірностей та чинників розвитку економічного самовизначення особистості в період від підліткового до раннього дорослого віку. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розробили структурно- цільову модель економічного самовизначення особистості, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Застосування цих розробок дозволить запобігти дії стихійних факторів та сприяти цілеспрямованому становленню тих соціально- психологічних якостей молоді, які забезпечать її гармонійну інтеграцію в сучасні ринкові відносини. Монографія адресована викладачам психології закладів вищої освіти, докторантам, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям- психологам, іншим фахівцям, що ведуть науковий пошук у галузі соціальної психології, психології соціалізації особистості, розробляють проблеми економічної культури особистості, її становлення в онтогенезі в різних соціально- економічних умовах. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Рудська М. І.
Назва : Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 149-154 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 153 (13 назв)
УДК : 316.42
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--молодь--соціальна активність молоді--основні напрями соціальної активності--чинники розвитку соціальної активності--психологічні якості соціальної активності
Анотація: У статті розкрито ступінь включеності молоді у соціальну активність. Проаналізовано основні напрями соціальної активності молоді (у науковій та освітніх сферах, допомога учасникам АТО и вимушеним переселянцям, у культурно-мистецькій, спортивній, екологічній сферах та ін.)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Порхун А. Д., Власова-Чмерук О. М.
Назва : Сексуальна освіченість українських студентів в умовах інформаційного суспільства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 177-188 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-188 (8 назв)
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сексуальна освіта--сексуальна освіченість--молодь--статеве життя--насилля
Анотація: Питання про те, чи потрібна сексуальна освіта в українських школах, середніх професійних та закладах вищої освіти сьогодні є одним з найдискусійніших. У статті висвітлена проблема сексуальної освіченості українських студентів. З використанням авторської анкети проведено опитування студентів. Представлені результати дослідження: проаналізовано розуміння студентами мети сексуальної освіти, знання студентів щодо захворювань, що передаються статевим шляхом, та настановлення студентів щодо моделі здорових стосунків між партнерами. Виявлено, що стихійний доступ молоді до інформації сексуального змісту не гарантує їх сексуальної освіченості. З'ясовано, що рівень сексуальної освіченості студентів не є достатнім для забезпечення їхньої сексуальної безпеки й соматичного здоров'я.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/В 61-675026699 рукописний текст
Автор(и) : Вовк, Валентина Олегівна
Назва : Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктна позиція тудента--професійно-особистісне становлення--студентська молодь--психолого-педагогічний супровід--рівні розвитку суб'єктної позиції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 68
Автор(и) : Волошко, Наталія Іванівна
Назва : Психологія становлення здорового способу життя учасників навчально-виховного процесу : монография
Вихідні дані : Київ: Логос, 2015
Кільк.характеристики :416 с.
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-171-904-9: 24.00 грн.
УДК : 159.98:613+37.015.31:613
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоровий спосіб життя--учасники навчально-виховного процесу--учнівська молодь--педагогічні працівники
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015:6/М 99
Автор(и) : Мяленко В. В.
Назва : Психологія професійної самореалізації молоді : монографія
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2016
Кільк.характеристики :104 с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-8063-77-9: 6.00 грн.
УДК : 316.613+331.54+159.923-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самореалізація--молодь--мігранти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванцанич В.В.
Назва : Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 89-99 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
УДК : 373.5:316.334.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігійні громади--особистість--школярі--екосистема формування особистості--психологічний вплив
Анотація: У статті обгрунтовується, що релігійні громади володіють значним потенціалом впливу на особистість та забезпечення її психологічного здоров'я. Психологічний зміст діяльності релігійних громад розкривається через вплив на внутрішні регулятори поведінки її об'єктів та суб'єктів. Релігійна громада, до якої належать значущі для дитини люди, є важливою екосистемою формування особистості загалом та її психологічних особливостей зокрема. Релігійна громада виступає також своєрідною психотерапевтичною групою - взаємодія з її членами сприяє перебудові свідомості: зняття стресу, катарису, медитації, духовній насолоді. Окрім того, вона дає відчуття приналежності до групи, до вищої духовної інстанції через спілкування, церковну благодійність, молитву тощо. Психологічну сутність соціальної діяльності релігійних громад можна охарактеризувати таким чином: наповнення життя людини сенсом, надання людині відчуття опри у житті, надання підтримки особимстості у складних життєвих обставинах, сприяння адаптації особистості до змінених умов життя у теперішній час та формування здатності до адаптації у майбутньому, зміцнення власної духовної позиції через допомогу іншим. Залучення школярів до діяльності релігійних громад як її об'єктив чи суб'єктив передбачає вплив на формування важливих внутрішніх структур особистості учнів та їхньої поведінки загалом.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:316.46/М 66 рукописний текст
Автор(и) : Мітлош, Антоніна Василівна
Назва : Психологічний аналіз лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-188.
УДК : 159.928.22:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Лідерські якості-- Молодь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерська обдарованість--лідерські якості--творчість лідера--лідерський потенціал--молодіжне громадське об'єднання
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено основні концепції лідерства. Подано результати дослідження структури молодіжного громадського об'єднання. Визначено основні типи структур, які характерні для молодіжних організацій різних напрямків діяльності. Визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають модель лідерської обдарованості. Подано різні типи моделей лідерської обдарованості. Проаналізовано особливості розвязання лідером складних соціальних проблем.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-78 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 66944
Кількість відвідувачів 917
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя