Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (383)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванцанич В.В.
Назва : Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 89-99 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
УДК : 373.5:316.334.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігійні громади--особистість--школярі--екосистема формування особистості--психологічний вплив
Анотація: У статті обгрунтовується, що релігійні громади володіють значним потенціалом впливу на особистість та забезпечення її психологічного здоров'я. Психологічний зміст діяльності релігійних громад розкривається через вплив на внутрішні регулятори поведінки її об'єктів та суб'єктів. Релігійна громада, до якої належать значущі для дитини люди, є важливою екосистемою формування особистості загалом та її психологічних особливостей зокрема. Релігійна громада виступає також своєрідною психотерапевтичною групою - взаємодія з її членами сприяє перебудові свідомості: зняття стресу, катарису, медитації, духовній насолоді. Окрім того, вона дає відчуття приналежності до групи, до вищої духовної інстанції через спілкування, церковну благодійність, молитву тощо. Психологічну сутність соціальної діяльності релігійних громад можна охарактеризувати таким чином: наповнення життя людини сенсом, надання людині відчуття опри у житті, надання підтримки особимстості у складних життєвих обставинах, сприяння адаптації особистості до змінених умов життя у теперішній час та формування здатності до адаптації у майбутньому, зміцнення власної духовної позиції через допомогу іншим. Залучення школярів до діяльності релігійних громад як її об'єктив чи суб'єктив передбачає вплив на формування важливих внутрішніх структур особистості учнів та їхньої поведінки загалом.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Андрушко Я. С.
Назва : Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--ціннісна та мотиваційна сфера--студентська молодь--вищий навчальний заклад--кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ахтирська Ю. І.
Назва : Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
УДК : 159.9:[316.6:378.032-057.87]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--організаційна культура--міжособистісні конфлікти--психопрофілактика--заклад вищої освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-476496310 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-242642529 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :305 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.8/Б 31
Автор(и) : Бацилєва, Ольга Валеріївна
Назва : Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 57-68 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 66-67 (9 назв)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): харчова поведінка--здоровий спосіб життя--здоров'я--молодь--студенти--ставлення до себе--образ "я"
Анотація: У статті проаналізовано провідні чинники, які впливають на стан здоров'я студентської молоді під час її навчання у вищому навчальному закладі. Показано, що чинники стилю життя відіграють ключову роль у розвитку багатьох захворювань сучасної людини. Визначено, що порушення харчової поведінки призводять до порушень соматичного здоров'я та психосоціального функціонування особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Блискун О.О.
Назва : Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 26-37 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--ціннісні орієнтації--світогляд--соціалізація--соціологія--психологія
Анотація: Окреслюючи заявлену тему статті, розглянуто такі питання: процес формування світогляду сучасної молоді, основою якого є соціальні цінності; соціально-психологічні чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій; протиріччя між суспільною потребою у здоровій, освіченій, вихованій, культурній молоді і реальним погіршенням її загального стану; розуміння категорії "проблемна молодь"; аналізується рейтинг значущих соціально-психологічних проблем молоді. Визначено, що ціннісні орієнтації студентства, як особливої соціальної групи, мають розглядатися як динамічна система з закономірностями свого перебігу та розвитку. Показано, що переоцінка цінностей, яка неминуче відбувається на транзитивному етапі розвитку суспільства, та виявляється в свідомості студентства (іноді не на користь високих суспільних ідеалів) вимагає перегляду системи формування ціннісних орієнтацій цієї соцілаьної групи в освітньому середовищі.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Блохіна І. О., Москаленко О. В.
Назва : Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адикція--інтернет-залежність--види інтернет-залежності--показники інтернет-залежності--інтернет-простір--студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Вінков В.Ю.
Назва : Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 50-56 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 55-56 (18 назв).
УДК : 159.9.072
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ--соціальні уявлення--життєвий успіх--самоставлення--сенсожиттєві орієнтації--молодь
Анотація: За результатами емпіричного дослідження визначено, що темпоральні виміри уявлень про життєвий успіх пов’язані з сенсожиттєвими орієнтаціями і ставленням молоді до себе. З’ясовано, що сприймання свого минулого, теперішнього і майбутнього, сповненого більше успіхами, ніж невдачами, пов’язане з високим проявом осмисленості власного життя. Для цієї молоді характерною є цілеспрямованість в досягненні своїх цілей, життя для них здається цікавим, емоційно насиченим і сповненим сенсом, а минуле продуктивним й осмисленим. Також виявлено, що ця молодь має високий рівень прояву самоповаги, аутосимпатії, самоінтересу й очікуваного ставлення від інших до себе. Водночас оцінка свого минулого, теперішнього і майбутнього, сповненого невдачами, вказує на протилежні тенденції в осмисленості життя і ставленні до себе.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Вашека Т. В., Тукаєв С. В.
Назва : Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 79-89 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
УДК : 159.923.5, 159.23.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронічна втома--студентська молодь--учбова діяльність--стрес
Анотація: В статті розглядається проблема хронічної втоми у студентської молоді, що формується під впливом учбового навантаження, напруження, недосипання та недотримання режими сну та відпочинку. Автори ставлять за мету встановити індивідуально-психологічні чинники стану хронічної втоми у студентської молоді. За результатами кореляційного аналізу встановлено обернені зв'язки хронічної втоми з силою та рухливістю нервових процесів, екстраверсією, щирістю та ефоричною реакцією на подразники. Прямі зв'язки встановлено з такими показниками емоційної сфери студентів та станами: тривога, особистісна тривожність, невротизація, нейротизм, алексиметрія, низька стресостійкість, психологічний стрес та емоційне вигорання. Також сприяють розвитку хронічної втоми рефрактерна та дисфорична реакції на стрес. В результаті регресійного аналізу встановлено, що найбільш значимими предикторами хронічної втоми є рівень невротизації, виснаження, тривога як стан та властивість особистості та переживання студентами психологічного стресу. Знижує рівень хронічної втоми позитивна оцінка власних успіхів у навчанні. Порівняння рівня хронічної втоми у студентів різних курсів показало її зростання від 1 до третього курсу. У дівчат хронічна втома більш виражена та швидше формується. Заняття спортом та танцями знижує рівень хронічної втоми, що вказує на значний ефект фізичних навантажень у попереджені втоми та виснаження у студентів. З огляду на отримані результати авторами запропоновано профілактичні заходи хронічної втоми у студентської молоді: застосування музичного супроводу як учбової діяльності, так і відпочинку, повноцінне харчування, оптимальний режим прийняття їжі, фізичні вправи та спорт.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.937/В 49-598514 рукописний текст
Автор(и) : Виноградна, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :231 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-204.
УДК : 159.922.8+159.937.22+316.776.33 + 159.922.8 + 159.937.22 + 316.776.33
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприйняття насильства
Вікова психологія-- Молодь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--психологічні чинники--молодь--індивідуальні відмінності--мотиви--цінності--самоставлення--модель особистості--акцентуація
Анотація: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/В 61-675026699 рукописний текст
Автор(и) : Вовк, Валентина Олегівна
Назва : Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктна позиція тудента--професійно-особистісне становлення--студентська молодь--психолого-педагогічний супровід--рівні розвитку суб'єктної позиції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/В 68
Автор(и) : Волошко, Наталія Іванівна
Назва : Психологія становлення здорового способу життя учасників навчально-виховного процесу : монография
Вихідні дані : Київ: Логос, 2015
Кільк.характеристики :416 с.
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-171-904-9: 24.00 грн.
УДК : 159.98:613+37.015.31:613
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоровий спосіб життя--учасники навчально-виховного процесу--учнівська молодь--педагогічні працівники
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955; 159.953/Г 47 рукописний текст
Автор(и) : Гільман, Анна Юріївна
Назва : Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.955; 159.953
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саногенне мислення--неадаптивні когніції--рефлексивність--наполегливість--самовладання--опірність до стресу--ригідність--радість--студентська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:342.1]:37/Г 12-777784204 рукописний текст
Автор(и) : Гафіатуліна, Анна Вікторівна
Назва : Психологічні особливості формування національної самосвідомості студентської молоді України : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 159.923:342.1]:378(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна самосвідомість--національна свідомість--етнічна свідомість--суспільна свідомість--ментальність--регіональна ментальність--формування самосвідомості--юнацький вік--студентська молодь
Анотація: У дисертації досліджено національну самосвідомість як форму суспільної свідомості, що має соціально-політичне походження - з одного боку, і етнічно-культурне підґрунтя - з іншого; розглядається як рефлексивний рівень національної свідомості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.98:159.92/Г 52
Автор(и) : Гладій Г. І.
Назва : Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 15-21 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
УДК : 159.98:159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--проблемна молодь--кризові практики мислення--мислення--засуджені--ресоціалізація
Анотація: Проаналізовано стан інтелекту проблемних громадян, які були засуджені за злочин. Розроблено та апробовано програму трансформації асоціального способу мислення та відповідних йому криміногенних практик на просоціальний спосіб життя.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Гомольська Л. П.
Назва : Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 67-72 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
УДК : 316.772.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--диференційованість бренду--споживча поведінка--бренд-комунікація--лояльність до бренду--студентська молодь
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження впливу диференційованості бренду на споживчу поведінку студентської молоді. Проаналізовано диференційованість брендів ряду груп товарів / послуг (одягу; взуття; IT-технологій, електроніки, побутової техніки; косметики; банків; продуктів харчування тощо). Визначено відмінності у диференційованості бренду залежно від статі, віку, сімейного стану, рівня доходів на одного члена сім’ї та регіону проживання досліджуваних студентів. Виявлено типи споживачів за рівнем лояльності до брендів товарів / послуг вітчизняного та зарубіжного виробництва. Показано, що жінки виявляють більшу лояльність до брендів, ніж чоловіки. Визначено прямий зв’язок між рівнем диференційованості бренду та лояльністю до нього, який особливо чітко проявляється для досліджуваних жіночої статі.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Горбенко С. Л.
Назва : Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 65-74 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 72-73 (12 назв)
УДК : 316.614-056.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--студентська молодь--рольова поведінка--соціальна роль--статус особистості--показники рольової поведінки
Анотація: Стаття містить результати теоретико-методичних засад дослідження проблеми рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді. Вивчення й становлення адекватної рольової поведінки молоді, засвоєння й виконання соціальних ролей, впровадження ефективних психолого-педагогічних засобів формування рольвої поведінки у студентської молоді сприятиме досягненню головної мети діяльності закладу вищої освіти, а саме - максимальному розвитку у студентів адаптаційних можливостей. Вивчення суті поставленої проблеми та пошук можливих шляхів її розв'язання з метою сприяння ефективній соціалізації студентської молоді сприяло з'ясуванню показників рольової поведінки: успішність виконання конвенційних ролей відповідно до еталона; характер прийняття ролей (ритуальний, особистісно прийнятий, нульовий); спрямованість рольової поведінки (зорієнтована на розв'язання завдання, на підтримку стосунків у групі, на себе); рівень сформованості структурних компонентів рольової поведінки (змістовий, емоційно-мотиваційний, власне поведінковий).
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 56003
Кількість відвідувачів 705
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя