Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=монетарна культура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Zubiashvily I.
Назва : Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 145-161 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
УДК : 159.922:336.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--монетарна культура--гроші--монетарна поведінка--людина економічна
Анотація: Розглянуто особливості монетарної культури в умовах сучасного українського суспільства, закономірності її формування і розвитку, соціальні функції, які вона виконує. Аналізуються компоненти цього феномену - когнітивний, афективний, конативний.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 55-61 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примітки : Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
УДК : 159.922-336.67:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--монетарна культура--гроші--ставлення до грошей--старшокласники--психолого-економічна адаптація
Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників, розглядаються різні типи ставлення до грошей; підкреслюється соціально-психологічна роль грошей у контексті становлення монетарної культури особистості. З метою аналізу впливу системних особливостей ставлення до грошей на монетарну культуру старшокласників проведено емпіричне дослідження особливостей їхньої психолого-економічної адаптивності як показника монетарної культури. На підставі кореляції виокремлених особливостей ставлення до грошей з «профілями» соціальної адаптивності виявлено рівні монетарної культури старшокласників
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/О-64
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Монетарна культура як чинник стабільності держави
Місце публікування : Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку: тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків)/ за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушка . - Київ-Харків: Гуманітарний Ценр, 2017. - С. С. 81-82. - ISBN 978-617-7528-36-3 (Шифр 155/О-64-505605904). - ISBN 978-617-7528-36-3
УДК : 155
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монетарна культура--стабільність держави
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 59-64 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 63 (8 назв)
УДК : 316
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профорієнтаційні практики--професія--монетарна культура--фінансово-економічна діяльність--старшокласник--методи профорієнтації--досвід
Анотація: У статті розглядається роль соціально-професійної орієнтації у соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Зазначається, що старшокласники, які засвоюють монетарну культуру в процесі профорієнтаційних практик, мають можливість переосмислити вже відомий досвід фінансово-економічної діяльності, будуючи свої уявлення про майбутню професію та монетарні цінності. Розглядаються теоретичні підходи, які дозволяють посилити зв'язок між монетарною культурою та профорієнтацією. Підкреслюється, що для вирішення проблеми становлення монетарної культури в процесі ефективної профорієнтаційної роботи важливим є створення економічного практико-орієнтованого середовища, складовими якого є практико-орієнтоване навчання основ економіки та фінансів, основ підприємницької діяльності.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. С. 19-24 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примітки : Бібліогр.: С. 23 (9 назв)
УДК : 316.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--монетарна культура--соціально-психологічне забезпечення--старшокласник--технологічний підхід--мета життя--модулі тренінгу
Анотація: У статті розглядається роль соціально-психологічного тренінгу в соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Підкреслюється, що тренінг являє собою найбільш цілеспрямовану та економічно вигідну «інвестицію» в особистість, оскільки в ході його відпрацьовуються лише ті навички, які потрібні людині для досягнення конкретних цілей. Зазначається, що у старшокласників у процесі тренінгу розвивається цілеспрямоване, позитивне та нестандартне мислення; формується психологія успішної людини, раціональне ставлення до грошей, вміння подолати психологічні обмеження. Наводиться структура тренінгу, яка побудована на основі психолого-організаційної технології як певної системи, розглядаються її складові.
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 6043
Кількість відвідувачів 933
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя