Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотиваційна готовність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Б 69-079250 рукописний текст
Автор(и) : Блинова , Олена Євгенівна
Назва : Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Херсон, 2000
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-184.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013 + 378-057.875:37.011.3-051 + 316.454.52:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Майбутній вчитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--мотиваційна готовність--відкритість до спілкування--діалогове навчання
Анотація: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Я 14-946788 рукописний текст
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :217 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-209.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+159.947.5:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотиваційна готовність
Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--мотиваційна готовність--готовність до діяльності--педагогічна діяльність--психолого-педагогічні умови
Анотація: У дисертації розкрито зміст поняття "мотиваційна готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності" та його структуру. Виявлено психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. Подано опис розробленої програми розвитку мотиваційної сфери, яка зокрема містить мотиваційно зорієнтований психологічний тренінг "Мотивація власного життєвого та професійного досягнення".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:316.42/Ш 37 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Володимир Володимирович
Назва : Психологічні особливості військово-патріотичного виховання учнів старшого підліткового та юнацького віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :173 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-164.
УДК : 37.015.31:316.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Військово-патріотичне виховання
Вікова психологія-- Юнаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військово-патріотичне виховання--мотиваційна готовність--когнітивна готовність--емоційно-вольова готовність--готовність до впд
Анотація: В дисертації досліджується проблема формування у процесі військово-патріотичного виховання готовності до військово-патріотичної діяльності осіб старшого підліткового та юнацького віку. Теоретично-обгрунтовано та експериментально перевірено модель готовності особистості до ВПД. Виділено 5 рівнів ВПД. Проведено аналіз розвитку мотиваційного, когнітивного та емоційно-вольового компонентів готовності учнів до ВПД в залежності від їх віку, статі, соціального походження, типу закладу, де вони навчаються.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 129960
Кількість відвідувачів 1285
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя