Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотиваційна сфера<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955-/В 31-442706 рукописний текст
Автор(и) : Верьовкіна, Олена Євгенівна
Назва : Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2010
Кільк.характеристики :297 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-210.
УДК : 37.015.3:159.955-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мисленнєва культура--мотиваційна сфера--когнітивна сфера--соціальна сфера--психолого-педагогічний вплив--мисленнєва культура--психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гавриловська К.П., Литвак О.Й.
Назва : Особливості мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 57-61 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 61 (8 назв).
УДК : 159.9:364
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна сфера--студенти хелперських спеціальностей--самооцінка--ціннісні орієнтації в кар’єрі
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар’єрі студентів, які навчаються за хелперськими спеціальностями, є «служіння добру», «автономія», «інтеграція стилів життя». У своїй майбутній професійній діяльності студенти прагнуть бути незалежними, самі ставити перед собою завдання та організовувати роботу відповідно до своїх потреб. Також мають бажання приносити користь іншим людям, допомагати їм у вирішенні життєвих труднощів. При цьому, сподіваються гармонійно поєднувати своє особисте та професійне життя.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Г 67 рукописний текст
Автор(и) : Городецька, Наталія Григорівна
Назва : Психологічні особливості подолання іноваційних бар'єрів у педагогічній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Дрогобич, 2009
Кільк.характеристики :224 с.: табл.
Колективи : Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка (Дрогобич)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-207.
УДК : 37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна інновація--інноваційна діяльність--психологічний бар'єр--мотиваційна сфера--рефлексивно-інноваційний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглядаються психологічні особливості подолання бар"єрів до інновацій у педагогічній діяльності. дається психологічно-педагогічний аналаз підходів до тлумачення понять "інноватика" та "педагогічна інноватика" у вітчизняній та зарубіжній психології. В основу вивчення специфіки подолання психологічних бар"єрів у педагогічній діяльності покаладено функціонально-генетичний підхзід та системно-динамічна концепція, згідно якої відмінною рисою інноваційної діяльності є психологічна перебудова. Результати дослідження свідчать про існування соціальних бар"єрів, бар"єрів творчості та кризи педагогічної діяльності. Показано особливості подолання бар"єрів залежно від стажу роботи, статі, віку педагога. З"ясовано вплив типунавчального закладу на мотиваційну структуру педагогів-інноваторів, простежено динаміку мотивів інноваційної діяльності. Показано вплив індивідуально-психологічних властивостей педагогів (тривожність, інтернальність-екстренальність, емоційна стійкість, рівень суб"єктивного контролю) на специфіку їх інноваціної діяльності. Розроблено основні засади та принципи рефлексивно-інноваційного тренінгу для корекції інноваційних бар"єрів, що виникають у педагогічній діяльності, а також проаналізовано результати застосування тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.6/К 78
Автор(и) : Красілова Ю. М.
Назва : Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 59-70 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 68 (16 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--злочин--неповнолітні засуджені--альтернативні покарання--мотив злочину--мотиваційна сфера--правопорушники--психокорекція
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення мотиву злочину. Доведено провідну роль мотиву і мотивації при характеристиці злочинів. Розглянуто специфіку підліткового віку. Визначено особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників. Розроблено типологію неповнолітніх правопорушників, відповідно до особливостей їх мотиваційної сфери.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.942/П 22 рукописний текст
Автор(и) : Пашко, Тетяна Анатоліївна
Назва : Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :185 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-185.
УДК : 159.922.8+159.942 + 159.922.8 + 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самоконтроль-- Емоції
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоконтроль--мотиваційна сфера--самооцінка--цінності--рефлексія--когнітивний стиль
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню зв'язку між рівнем розвитку емоційного самоконтролю та індивідульними особливостями старшокласників. Представлено теоретико-методологічні та експериментальні матеріали вивчення емоційного самоконтролю старшокласників. Визначено поняття емоційного самоконтролю, як здатності людини виявляти, ідентифікувати та коригувати будь-які свої емоційні прояви. Розроблено теоретичну модель емоційного самоконтролю та дібрано комплекс методик для його діагностики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.947.5/П 44
Автор(и) : Подшивайлов Ф. М.
Назва : Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 284-293: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв)
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація досягнення--мотиваційна сфера--мотиваційний тип--студенти
Анотація: У статті розглядається сучасна квадріполярна модель мотивації досягнення. На підставі результатів дослідження студентства розширюються уявленняпро мотиваційні типи. Показано можливості квадріполярної моделі в побудові типології студентів. Здійснено нарис психологічного портрету мотиваційних типів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Подшивайлов Ф.М.
Назва : Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 262-276 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
УДК : 159.9:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетичний ефект взаємодії--системоутворювальні параметри--академічна обдарованість--амбівалентність--людина--особистість--індивідуальність--інтелектуальна сфера--мотиваційна сфера--експертна сфера--вербальні здібності--невербальні здібності--моделювання типології--типологія особистості--мотивація досягнень
Анотація: У статті представлено аксіоматичні положення та метод змістового системного аналізу для дослідження соціальних і психологічних явищ з нелінійно залежними параметрами, які стали вихідними умовами дослідження. Визначено поняття "синергетичний ефект взаємодії", "автоколивальний ефект взаємодії". Показана амбівалентність поняття "академічна заборгованість". На основі аналізу взаємодії мотиваційної та інтелектуальної сфери побудовано моделі експертної сфери особистості, експертної сфери індивідуальності і експертної сфери людини як синергетичних ефектів взаємодії відповідних параметрів. Виділено дев'ять системоутворювальних параметрів академічної обдарованості людини: інтелектуальна сфера людини, інтелектуальна сфера особистості, інтелектуальна сфера індивідуальності, експертна сфера людини (мотивація досягнень), експертна сфера індивідуальності, мисленнєва сфера індивідуальності, мотиваційна сфера особистості, мотиваційна сфера людини. Інтегральним системоутворювальним параметром академічної обдарованості є експертна сфера людини (мотивація досягнень). Мотивація досягнень може виступити індивідуальним маркером обдарованої людини.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+005.95-051/П 57 рукописний текст
Автор(и) : Попадюк, Надія Ярославівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2004
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 005.32+005.95-051 + 005.32 + 005.95-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Менеджер-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--становлення менеджера--ціннісні орієнтації--мотиваційна сфера--комунікативні властивості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників становлення менеджера сфери виробництва. В роботі викладено результати експериментальних досліджень особливостей вияву ціннісних орієнтацій, мотиваційної сфери, комунікативних властивостей, а також задоволеності роботою менеджерів сфери виробництва в процесі професійного становленнята вплив динаміки вказаних особливостей на оптимізацію професійно-ділового зростання. За результатами досліджень обґрунтовано роль соціально-психологічного забезпечення як провідного чинника, що обумовлює оптимізацію становлення менеджерів, та сформовано соціально-психологічну модель становлення менеджера сфери виробництва у супроводі цілеспрямованого соціально-психологічного забезпечення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 2
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Кільк.характеристики :310 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
ISBN, Ціна 2226-4078: 19.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження/ Г. В. Дьяконов. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація/ Л. З. Левіт. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості/ Ю. Л. Горбенко. Перспективи розвитку сучасної психології/ О. О. Когут. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості/ Н. О. Чайкіна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів/ Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи/ Г. К Радчук. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу/ О. Ю. Корнієнко. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості/ О. Ю. Клименко. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді/ О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці/ Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю/ І. Г. Табачник. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці/ К. І. Фоменко. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами/ С. Фейрчайльд. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ/ С. Б. Кузікова. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки/ Дж. Біннебезел. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ К. П. Крикля. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти/ Н. М. Мишко. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства/ Є. П. Воропаєв. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків/ Ю. І. Калюжна. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості/ С. В. Камінська. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення/ Н. Й. Метельська. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях/ В. В. Шевчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/Р 83-033551 рукописний текст
Автор(и) : Руда, Наталія Леонідівна
Назва : Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :220,[18] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-221.
УДК : 37.015.3:005.32+37.091.212.7 + 37.015.3:005.32 + 37.091.212.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотивація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотив--мотиваційна сфера--активізація--рівень навчальних досягнень
Анотація: У дисертації висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Схарактеризовано вікові зміни у змісті та інтенсивності вияву далекої й близької мотивації учнів старших класів під впливом їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій мотиваційної сфери старшокласників, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(02)/С 13
Автор(и) : Савчин М.
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів. Ч : 1
Вихідні дані : Б.м., 1998
Кільк.характеристики :159 с.
Ціна : 4.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--предмет психології--методи психології--мотиваційна сфера--темперамент--характер--здібності
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/С 12-491920 рукописний текст
Автор(и) : Савчук, Олексій Вікторович
Назва : Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :172,[20] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.158-172.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адиктивна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--адиктивна поведінка--міжособистісні стосунки--соціальна підтримка--мотиваційна сфера
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню детермінант адиктивної поведінки пошуку шляхів її профілактики. Розглянуто соціально-психологічні умови виникнення адиктивної поведінки, систему профілактики щодо запобігання поширенню вживання наркотичних речовин серед підлітків та молоді. З'ясовано зв'язок між особливостями розвитку мотиваційної сфери і прагненням до зміни психічного стану штучним шляхом. Розроблені концептуальні засади системи профілактики адиктивної поведінки, що спрямована на диференційований підхід до роботи з підлітками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:615.03:364-/С 77-574620319 рукописний текст
Автор(и) : Старков, Денис Юрійович
Назва : Динаміка мотивації адиктів у процесі соціально-психологічної реабілітації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :233 с.: табл. + 1 додатки 74 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.206-233 (271 назва).
УДК : 159.9:615.03:364-786-056.83
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хімічна адикція--соціально-психологічна реабілітація--мотиваційна сфера--психотерапія у залежних--адиктивне розщеплення--психоактивні речовини
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки функціонування мотиваційної сфери хімічних адиктів в процесі становлення ремісії під час соціально-психологічної реабілітації та у постреабілітаційний період. Показано, що в сукупності психологічних теорій хімічних узалежнень можна виділити три кластери: 1. Теорії узалежнення як компенсації внтурнішніх конфліктів; 2. Теорії узалежнення як специфічного патологічного адиктивного психічного новоутворення; 3. Теорії узалежнення як специфічного патологічного адиктивного психічного новоутворення; 3. Теорії, які пов'язані зі зниженням функціонування свідомості. Було сформульовано "3+2" векторну модель розвитку узалежнення за трьома психологічними векторами, одним біологічним та одним соціальним. Для важких форм хімічного узалежнення ведучим вектором є зниження функціонування свідомості, з чого випливає необхідність психотерапевтичної моделі, що відповідає відновленню особистості саме за цим вектором. З'ясовано, що в процесі становлення ремісії можна виокремити ключові точки - три місяці, півроку та один рік тверезості - змін динаміки, з чого виділено основні етапи становлення ремісії та досліджено закономірності динаміки мотиваційної сфери на кожному з них. Головним висновком є результати дослідження психічного стану адиктів на термінах один-два роки тверезості, який характеризується розвиненням важкої екзистенційної кризи, посиленням системи внутрішніх конфліктів, дисоціацією свідомих та несвідомих процесів, що свідчить про необхідність постреабілітаційної психотерапії. На основі проведеного дослідження розроблено модель психологічної реабілітації та систему психотерапевтичних втручань. Процес психологічної реабілітації та постреабілітаційної психотерапії узалежнень доцільно складати з послідовності етапів, кожному з яких відповідає своя теоретична парадигма в послідовності системний, когнітивно-поведінковий, гуманістично-ексзестиційний, психодинамічний підхід. Розроблена система психотерапевтичних втручань у процесі соціально-психологічної реабілітації включає в себе: мотиваційну роботу, тренінг профілактики потягу до вживання, тренінг самоаналізу. Ефективність запропонованої моделі доведено в роботі центру соціально-психологічної реабілітації "Сенс", для якого дані статистики показують, що з осіб, які пройшли рік програми центру "Сенс", 75% зберегли абсолютну тверезість на протязі 3-7 років.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:615.03:364-/С 77-416300462 рукописний текст
Автор(и) : Старков, Денис Юрійович
Назва : Динаміка мотивації адиктів у процесі соціально-психологічної реабілітації : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:615.03:364-786-056.83
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хімічна адикція--соціально-психологічна реабілітація--мотиваційна сфера--психотерапія узалежнень--адиктивне розщеплення--психоактивні речовини
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки функціонування мотиваційної сфери хімічних адиктів в процесі становлення ремісії під час соціально-психологічної реабілітації та у постреабілітаційний період. Показано, що в сукупності психологічних теорій хімічних узалежнень можна виділити три кластери: 1. Теорії узалежнення як компенсації внтурнішніх конфліктів; 2. Теорії узалежнення як специфічного патологічного адиктивного психічного новоутворення; 3. Теорії узалежнення як специфічного патологічного адиктивного психічного новоутворення; 3. Теорії, які пов'язані зі зниженням функціонування свідомості. Було сформульовано "3+2" векторну модель розвитку узалежнення за трьома психологічними векторами, одним біологічним та одним соціальним. Для важких форм хімічного узалежнення ведучим вектором є зниження функціонування свідомості, з чого випливає необхідність психотерапевтичної моделі, що відповідає відновленню особистості саме за цим вектором. З'ясовано, що в процесі становлення ремісії можна виокремити ключові точки - три місяці, півроку та один рік тверезості - змін динаміки, з чого виділено основні етапи становлення ремісії та досліджено закономірності динаміки мотиваційної сфери на кожному з них. Головним висновком є результати дослідження психічного стану адиктів на термінах один-два роки тверезості, який характеризується розвиненням важкої екзистенційної кризи, посиленням системи внутрішніх конфліктів, дисоціацією свідомих та несвідомих процесів, що свідчить про необхідність постреабілітаційної психотерапії. На основі проведеного дослідження розроблено модель психологічної реабілітації та систему психотерапевтичних втручань. Процес психологічної реабілітації та постреабілітаційної психотерапії узалежнень доцільно складати з послідовності етапів, кожному з яких відповідає своя теоретична парадигма в послідовності системний, когнітивно-поведінковий, гуманістично-ексзестиційний, психодинамічний підхід. Розроблена система психотерапевтичних втручань у процесі соціально-психологічної реабілітації включає в себе: мотиваційну роботу, тренінг профілактики потягу до вживання, тренінг самоаналізу. Ефективність запропонованої моделі доведено в роботі центру соціально-психологічної реабілітації "Сенс", для якого дані статистики показують, що з осіб, які пройшли рік програми центру "Сенс", 75% зберегли абсолютну тверезість на протязі 3-7 років.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Ф 32-878011 рукописний текст
Автор(и) : Федик, Ольга Петрівна
Назва : Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1999
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-164.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--спортивно-педагогічна діяльність--мотиваційна сфера--самооцінка--студенти--психологічна готовність
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Віявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, практично підтверджено його ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Федько О. О.
Назва : Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 454-462 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 461-462 (4 назви)
УДК : 159.928.22:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна сфера--обдарованість--діагностика--саморозвитолк--самоактуалізація
Анотація: В статті подаються результати дослідження прагнення до самоактуалізації, саморозвитку та мотивації учбової діяльності обдарованих студентів економічного профілю. Представлена діагностична програма може бути використана практичним психологом для вивчення особливостей мотивації обдарованих студентів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.94/Ф 76
Автор(и) : Фоменко К. І.
Назва : Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 444-453 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 452 (4 назви)
УДК : 159.94
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): губристична мотивація--студенти--мотивація--мотиваційна сфера--мотивація успіху--навчальна діяльність студентів--саморегуляція
Анотація: Досліджується структура мотиваційної сфери особистості студентів. Представлено аналіз діагностики рівнів саморегуляції і мотивації студентів. Визначено, що зовнішнє регулювання навчальної діяльності пов'язано з прагненням до переваги і мотивацією влади.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:616.89-008./Ч-46-738149 рукописний текст
Автор(и) : Чередниченко, Олександр Трохимович
Назва : Особливості мотиваційної сфери наркоманів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :219 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-183.
УДК : 159.947.5:616.89-008.441.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотиваційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна сфера--адиктивна поведінка--наркоманія--корекція--чуттєве задоволення
Анотація: В дисертації проаналізовані та визначені основні підходи до проблеми психологічного дослідження мотивації поведінки наркоманів. Розкрито специфіку та динаміку мотиваційної сфери молодих людей, які вживають наркотичні речовини. Виявлено рівень сформованості у піддослідних суб'єктних компонентів у регуляції та саморегуляції діяльності. Розроблено психолого-корекційні засоби формування у наркоманів здатності до подолання залежності від наркотичних речовин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54/Ч-81 рукописний текст
Автор(и) : Чуйко, Олена Василівна
Назва : Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :443 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 386-426.
УДК : 159.923.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісне становлення-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійне становлення--мотиваційна сфера--майбутні фахівці--професійна свідомість--освітня суб'єктність--особистісна зрілість--студенти --соціономічні професії--професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.091.2:81'24/Ш 26-392138 рукописний текст
Автор(и) : Шаркова, Наталія Федорівна
Назва : Психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-193.
УДК : 373.2.091.2:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчання іноземної мови-- Мовленнєва діяльність
Педагогічна психологія-- Дошкільний навчальний заклад
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток дошкільників--пізнавальна діяльність--мимовільне запам'ятовування--мотиваційна сфера--прийоми навчання--дошкільний вік--вивчення іноземної мови--засвоєння іншомовної лексики
Анотація: Досліджується стан проблеми навчання дошкільників іноземних мов в умовах дошкільного навчального закладу. Аналізуються особливості пізнавального розвитку дітей дошкільного віку та існуючі підходи до їх урахування в процесі навчання. Визначаються можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого дошкільного навчання іноземної мови. Розроблені методичні прийоми навчання іноземних мов (на прикладі англійської мови), що стимулюють пізнавальну активність суб'єктів учіння й відповідають віковим особливостям розвитку мотиваційної і пізнавальної сфер дошкільника.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 31245
Кількість відвідувачів 660
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя