Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=музичні здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937:78/М 15 рукописний текст
Автор(и) : Макарова, Лада Георгіївна
Назва : Психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :206, [16] с.: табл., рис., граф.
Колективи : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 159.937:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання музичних творів
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне сприймання--організація музичної мови--музичні здібності--звуко-сигнальний рівень сприймання музики--звуко-знаковий рівень сприймання музики
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей сприймання музичних творів молодшими школярами в процесі розвитку у них адекватного сприймання і переживання високохудожніх зразків музичного мистецтва. В ній проаналізовано структуру інформаційної функції просторових компонентів організації музичної мови (горизонталь, вертикаль, глибина ), з'ясовано Їх змістове значення для молодших школярів. Експериментальне дослідження показало, що саме ці просторові компоненти визначають вихідні моменти переживання і розуміння дитиною музичного образу. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що розвиток чуття просторових параметрів музичного твору корелює із рівнем розвитку музичних здібностей учнів. Виділено критерії рівні адекватності сприймання музики молодшими школярами. Експериментально доведена можливість формування адекватного сприймання музики з урахуванням психологічних особливостей сприймання в молодшому шкільному віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Музика, Олена Оксентівна
Назва : Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 145-155 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
УДК : 159.943
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична обдарованість--музичні здібності--референтність--референтні стосунки--потребово-мотиваційна сфера
Анотація: Аналізуються особливості референтних стосунків та їх роль у розвитку осіб з ознаками обдарованості. Описується характер впливу окремих референтних груп на формування специфічних потреб, визначальних у розвитку музичної обдарованості.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Олефір В. П.
Назва : Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 354-362 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
УДК : 78(07):159,923.38
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність--музичні здібності--розвивальне навчання
Анотація: У статті запропонована та теоретично обгрунтована модель розвитку інтегральної індивідуальності молодшого школяра, вона відображає зв'язок загально-психологічних, музичних характеристиках та психолого-педагогічних методів розвивального навчання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/Ш 24-854097 рукописний текст
Автор(и) : Шаповал, Іванна Миколаївна
Назва : Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :168 с.: рис., табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 37.015.3:159.928+37.015.31:78 + 37.015.3:159.928 + 37.015.31:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Педагогічна психологія-- Сумісно-розподілена діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учбова діяльність--моделювання--сумісно-розподілена діяльність--музикальність--музичні здібності--музикально-ритмічне чуття--учбові задачі--музикальний слух
Анотація: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 35998
Кількість відвідувачів 609
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя