Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжособистісні взаємини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.4/./М 80-248428 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Оксана Іванівна
Назва : Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-203.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісна взаємодія--міжособистісні взаємини--референтні особи--старший дошкільний вік--молодший шкільний вік--навчально-виховний комплекс--адаптація до шкільного навчання
Анотація: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 19-032153 рукописний текст
Автор(и) : Пасічніченко, Анжела Василівна
Назва : Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-190.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29 + 159.922.73-053.4 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність-- Соціально-психологічний статус
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний статус--міжособистісні взаємини--статусна структура група--рефлексія--адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231, [58] с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-232.
УДК : 37.064.3+316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:616.89-/Т 48-110650 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-197.
УДК : 159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49 + 159.923.3:616.89-00.8.441.3 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Адиктивна поведінка-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--молодь--акцентуації характеру--самосвідомість--особистісні профілі--міжособистісні взаємини--образ "я"--агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.5:173.7:3/В 58-456124 рукописний текст
Автор(и) : Власова, Наталія Валеріївна
Назва : Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-217.
УДК : 316.614.5:173.7:316.362(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічний клімат-- Батьківсько-дитячі взаємини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--батьківсько-дитячі стосунки--міжособистісні взаємини--батьківсько-юнацькі стосунки--батьківство--соціально-психологічний клімат--психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/П 32
Автор(и) : Пилипенко Л. І.
Назва : Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 184-192 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовний розвиток--міжособистісні взаємини--самовизначення
Анотація: У статті висвітлюються особливості духовного розвитку учнів, що зумовлюється міжособистісними взаєминами в навчально-виховному процесі, аналізуються основні духовні цінності учнівської української молоді.Висвітлено низку суттєвих відмінностей в особливостях духовного самовизначення учнів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6(043.5)/С 54 рукописний текст
Автор(и) : Соболєва, Катерина Віталіївна
Назва : Психологічні особливості децентрації у ранньому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :236 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 201-236.
УДК : 159.922.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Становлення особистості-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): децентрація--міжособистісні взаємини--юнацький вік--становлення особистості--поведінка--типи взаємин--психологічний стан
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз основних психологічних підходів до розуміння децентрації та основних її детермінант, охарактеризовано децентрацію у процесі міжособистісного пізнання. Досліджено особливості децентрації в осіб раннього юнацького віку, розроблено модель децентрації у процесі міжособистісного пізнання. Досліджено зв'язок децентрації з особливостями переживання самотності та реакціями на фрустрацію. Розроблено та апробовано програму сприяння розвитку децентрації в осіб раннього юнацького віку та перевірено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2015
Кільк.характеристики :310 с.: табл.
Колективи : Чернівецький національний університет
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Зміст : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Автор(и) : Пилипенко Л. І.
Назва : Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід
Колективи : Чернівецький національний університет
Місце публікування : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 182-185 (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примітки : Бібліогр.: С. 185 (5 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовний розвиток--міжособистісні взаємини--самовизначення
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2017 року)
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Медобори-2006, 2017
Кільк.характеристики :240 с.
ISBN, Ціна 978-617-681-139-8: 14.00 грн.
УДК : 159.923(061)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми--психологія особистості--міжособистісні взаємини--науково-практична конференція
Зміст : До історії виникнення методу формуючого експерименту/ С. Д. Максименко. Конфронтаційна сугестія у психотерапії невротичних розладів/ І. Ф. Манілов. Дослідження інтенційності професійного самоздійснення українськиї учених/ Г. В. Гуменюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Яблонська, Тетяна Миколаївна, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська, Наталія Дмитрівна
Назва : Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :93 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--розвиток особистості--самовдосконалення--педагогічний процес--міжособистісні взаємини--сімейно-ціннісні орієнтації--світосляд
Зміст : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення/ Л. З. Сердюк. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості/ О. І. Пенькова. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ/ Н. Д. Володарська. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ/ О. І. Пенькова. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ/ Т. М. Яблонська. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ/ Л. І. Пилипенко.
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2018 року)
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018
Кільк.характеристики :208 с.
Ціна : 13.00 грн.
УДК : 159.9:005.745(477+476+438)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми--психологія особистості--міжособистісні взаємини--науково-практична конференція
Зміст : Психічний розвиток і навчання: основні підходи/ С. Д. Максименко. Адаптаційні можливості особистості в процесі формування життєстійкості / О. А. Чиханцова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк, Наталія Степанівна
Назва : Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 181-188 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
УДК : 159.942:[316.6:316.47-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційність--емоційні переживання--емоційні взаємини--міжособистісні взаємини
Анотація: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційного фактору в міжособистісній взаємодії студентів в умовах сучасної підготовки у вищому навчальному закладі. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів емоційних станів. Аналіз проблеми факусується на рогляді їх в якості важливої ланки в системі міжособистісних взаємин. Показано, що розвиток емоційних особливостей є одним із важливих чинників взаємодії студентів у процесі навчання. Проаналізовано зміни в динаміці емоційних властивоестей особистості студентів у процесі міжособистісних взаємин. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Доведено, що в основі складових міжособистісних взаємин студентів різних років навчання присутній критерій емоційності, який є індикатором настрою і поведінки, а також формує взаємини. Підтверджена думка про те, що рівень міжособистісних відносин у студентському колективі важливим чином пов'язаний зі ступенем розвитку емоційної адекватності.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Петяк О.В., Ханецька Н.В.
Назва : Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 248-256 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
УДК : 159.98:159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--стосунки шлюбних партнерів--задоволеність-незадоволеність шлюбом--шлюбні стосунки чоловіків та жінок-педагогів--види міжособистісних стосунків
Анотація: У статті розглядаються деякі теоретичні узагальнення досягнень у вирішенні проблеми міжособистісних взаємин і задоволеності шлюбом у сім'ї. Особливе місце відводиться чоловікам та жінкам, зайнятим педагогічною діяльністю. Мета дослідження полягала у вивченні зв'язку між ступенем задоволеністю шлюбом та особливостями міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, які займаються педагогічною діяльністю (викладачі вищих навчальних закладів). Дослідження показало, що значна частина жінок мають потребу в залежності від інших людей, вони потребують зовнішнього контролю, для них прийняття рішень - важке завдання. До особливостей вибудовування стосунків жінок з чоловіками відноситься їх прагнення компенсувати наявні недоліки в спілкуванні з оточуючими людьми, включаючи своїх студентів. Незадоволені подружжям жінки дуже обережні при виборі осіб, з якими створюють глибокі емоційні стосунки. Задоволені шлюбом жінки частіше, ніж чоловіки-педагоги, прагнуть з оточуючими встановити близькі емоційні відносини. Вивчення рефлексивного досвіду жінок та чоловіків зверненого до оцінки власних шлюбних стосунків, стане сильним чинником передосмислення змісту і форм роботи батьками студентів вищих навчальних закладів.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали XVI Міжнар. наук.-практ. конф. 23 квіт. 2024 року
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :240 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Бібліогр. в конці ст.
Ціна : 35.00 грн., р.
УДК : 159.9:005.745(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--міжособистісні взаємини--україна
Зміст : Психомоторні аспекти навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку/ Л. О. Скальська. Особистість як центральна проблема диференційної психології/ С. Д. Максименко, К. С. Максименко. Кризи вікових періодів у житті дитини: психологічне обгрунтуваннякризи новонародженості/ В. С. Пастушенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості на європейському просторі : Матеріали IX Міжнар. наук.-практ. конф. 15 лют. 2024 року
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Бібліогр. в конці ст.
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9:005.745(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--міжособистісні взаємини--україна
Зміст : Фактори формування особистості підлітка/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Від психологічного супроводу (інтервенцій і технології) до психічного здоров'я/ С. Д. Максименко , К. С. Максименко. Сучасне розуміння благополуччя дитини/ В. С. Пастушенко. Деякі аспекти роботи з ментальними границями в психотерапії/ І. Ф. Манілов. Резильєнтність: ресурс людини долати виклики/ О. А. Чиханцова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 46695
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя