Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (68)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навантаження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938/З-30 рукописний текст
Автор(и) : Запорожець, Олена Петрівна
Назва : Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Херсон, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-193.
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Психофізіологічні властивості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища нервова діяльність--нервові процеси--сенсомоторні функції--властивості пам`яті--властивості уваги--успішність навчання--фізичні навантаження--розумові навантаження
Анотація: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.362.4:364-782/Б 36-055965 рукописний текст
Автор(и) : Бевз, Галина Михайлівна
Назва : Соціально-психологічні чинники виникнення та розвитку прийомного батьківства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :281 с.: табл., рис.
Колективи : Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-190.
УДК : 316.362.4:364-782.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Прийомне батьківство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийомна сім`я--мотивація--прийомні діти--категорії сирітства--стресове навантаження
Анотація: На основі інтегративного підходу розглянуто детермінанти виникнення спонук надання допомоги дітям-сиротам через влаштування їх у власній сім`ї. Визначено етапи становлення прийомної сім`ї та мотиваційні особливості їх перебігу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності батьків до виконання функцій заміщувальної опіки.Визначено фактори ризику та умови успішного функціонування прийомної сім`ї. Введено поняття "ресурсу-резерву", а також роздроблений підхід до їх визначення. окреслемо теоретичні та практичні підходи до оцінки функціонування прийомної сім`ї (прогнозуючої, поточної та результуючої). Доведено доцільність тренінгової підготовки прийомних батьків і важливість психологічного супроводу сімей заміщувальної опіки, конкретизовані його форми та зміст.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:378-057/Ц 56-577123 рукописний текст
Автор(и) : Циганчук, Тетяна Володимирывна
Назва : Динаміка переживання стресів студентами вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :274 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 256-274.
УДК : 159.944.4:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Стрес-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання стресу--студенти внз--рівні стресу--стресостійкість--стресове навантаження
Анотація: В дослідженні розширено розуміння психологічної природи стресу студентів різної статі під час атестації знань. Виявлено залежність рівня переживань екзаменаційного стресу від організації навчально-атестаційного процесу, а також професійного самовизначення. Поглиблено поняття рівнів перебігу стресу як констеляції особистісних переживань, зумовлених індивідуально-психологічними характеристиками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 33666
Кількість відвідувачів 1174
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя