Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.

Жигайло О. О. Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра/Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М.. - 2009
2.

Садова І. І. Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи/Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С.. - 2009
3.

Євдокімова О. О. Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі/Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д.. - 2011
4.

Бондар Л. В. Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку./Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О.. - 2003
5.

Вахоцька І. О. Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів/Вахоцька Ірина Олександрівна ; наук. кер. Корнєв М. Н.. - 2002
6.

Резникова Н. В. Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів/Резникова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2012
7.

Мильнікова Н. Г. Психологічні особливості формування у студентів узагальнених способів навчальної діяльності/Н. Г. Мильнікова ; наук. кер. Н. О. Видолоб. - 2015
8.

Воропаєв Д. С. Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу/Д. С. Воропаєв ; наук. кер. О. О. Єжова. - 2015
9.

Бохонкова Ю. О. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства/Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.14-21
10.

Кулакова Л. М. Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності/Л. М. Кулакова ; наук. кер. Р. В. Павелків. - 2015
11.

Попчук М. А. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/М. А. Попчук // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 29.-С.538-548
12.

Майстренко Т. М. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/Т. М. Мпайстренко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.352-359
13.

Карапетова О. В. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/О. В. Карапетова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.158-166
14.

Макаренко С. С. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/С. С. Макаренко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2015,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 21.-С.218-229
15.

Чуйко О. В. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків/О. В. Чуйко, І. М. Іванова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16.-С.215-226
16.

Моргунова Я.М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/Я. М. Моргунова // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.372-383
17.

Савчук О.А. Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери/О. А. Савчук // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2017,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10.-С.200-207
18.

Павлюк М. М. Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності/ М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18.-С.244-259
19.

Бабій М. Ф. Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів/М. Ф. Бабій // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31.-С.5-13
20.

Балашов Е. М. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності/Е. М. Балашов // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 2.-С.35-43
 1-20    21-29 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 52039
Кількість відвідувачів 891
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя