Пошуковий запит: <.>K=навчально-виховний процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Низовець-Кропта О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 16, ч. 1, 2.-С.148-157
|
>2.
| Максименко С. Д. Теорія учбової діяльності В. В. Давидова/С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2016,N Вип. 34.-С.7-16
|
>3.
| Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу/В. О. Киричук, Н. Б. Гонтаровська, О. В. Прашко. - 2014
|
>4.
| Харченко Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості /Н. А. Харченко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.262-268
|
>5.
| Сизко Г. І. Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів/Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л.. - 2012
|
>6.
| Ткач Т. В. Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу/Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М.. - 2002
|
>7.
| Волошко Н. І. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/Н. І. Волошко // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 29.-С.138-148
|
>8.
| Курганська Л. О. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.113-123
|
>9.
| Грединарова О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/О. М. Грединарова // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28.-С.81-101
|
>10.
| Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії/Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - 2016
|
>11.
| Добровольська Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога/Л. П. Добровольська, І. C. Третякова // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.73-81
|
>12.
| Постоюк Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі/Н. В. Постоюк // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.192-199
|
|