Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (79)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчально-виховний процес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/С 34-386694 рукописний текст
Автор(и) : Сизко, Ганна Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Бердянськ, 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-179.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманність педагога--система цінностей--гуманістичне виховання--гуманізація відносин--гуманізація освіти--професійна підготовка--навчально-виховний процес
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-188.
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеграція освіти--освітній комплекс--адаптація--соціалізація--навчально-виховний процес--професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Курганська, Людмила Олегівна
Назва : Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК : 159.923.2:331.54:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--професіоналізація--професіоналізм--навчально-виховний процес--студенти внз
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Добровольська Л. П., Третякова І. C.
Назва : Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 73-81 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
УДК : 378.015.31:17.022.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--навчально-виховний процес--духовний розвиток--екологічна культура--духовні цінності--професійнийрозвиток--професійне самовдосконалення--майбутні педагоги
Анотація: Авторами розглядаються сучасні проблеми розвитку та формування духовності майбутнього педагога в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.Здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття "духовність". Проаналізовано механізми формування духовних цінностей особистості. Представлено результати дослідження потенціалу духовного розвитку майбутніх педагогів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 37.09/П 63
Автор(и) : Постоюк Н. В.
Назва : Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 192-199 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
УДК : 37.09
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--навчально-виховний процес--профорієнтаційна робота--суспільно-корисна праця--гуртки
Анотація: У статті розглянуто погляди професора кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка Д. Сергієнка на гармонійний розвиток особистості учня в навчально-виховному процесі.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923:37.015.3/Н 61
Автор(и) : Низовець-Кропта О. А.
Назва : Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК : 159.923:37.015.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні методи навчання--комунікативна компетентність--професійна підготовка--майбутні психологи--особистісний розвиток--навчально-виховний процес--міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.07:377.1/В 68
Автор(и) : Волошко, Наталія Іванівна
Назва : Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 138-148 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
УДК : 159.9.07:377.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): збереження здоров'я--здоровий спосіб життя--психологічне здоров'я--духовне здоров'я--зміцнення здоров'я--навчально-виховний процес
Анотація: У статті представлено психологічні вправи для розвитку культури здорового способу життя особистості в умовах навчально-виховного процесу. Зміст програми-практикуму засновано на соціально-психолого-індивідуальному вимірі структури особистості. Розроблено рекомендації для практичних психологів, педагогів, учнів щодо організації навчально-виховної діяльності на засадах здорового способу життя.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Грединарова О. М.
Назва : Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховний процес--стилі мислення--дослідницький стиль мислення--психологічна напруга--ситуація невизначеності--початкова школа
Анотація: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 373.013/К 63
Назва : Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії : Збірник наукових праць
Вихідні дані : К., 2016
Кільк.характеристики :396 с.: табл.
Колективи : Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86
ISSN: 2227-6246
ISBN, Ціна 978-617-7021-46-8: 30.00 грн.
УДК : 373
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гімназія--учні--навчально-виховний процес--наративний підхід
Зміст : Наратив як засіб організації та впорядкування особистого досвіду/ Н. В. Чепєлева. Осмислення життєвих цінностей в юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання/ О. О. Зарецька. Вплив процесів розуміння життєвого досвіду на особистісне зростання молодших школярів і підлітків / О. М. Шиловська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович
Назва : Теорія учбової діяльності В. В. Давидова
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016. - Вип. 34. - С. 7-16 (Шифр 15(06)/П 68-592154)
Примітки : Бібліогр.: с. 16 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія--учбова діяльність--в. в. давидов--теоретичний аналіз--експериментальне дослідження--мислення--розвиток--рефлексія--свідомість--навчально-виховний процес
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/С 69
Автор(и) : Киричук В. О., Гонтаровська Н. Б., Прашко О. В.
Назва : Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу : посібник
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :192 с.
Колективи : Інститут обдарованої дитини НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-2633-37-5: 51.22 грн.
УДК : 37.015.3:159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток обдарованості--учні--навчально-виховний процес--соціально-педагогічне пректування--тренінг-семінари
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Харченко Н. А.
Назва : Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 262-268 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогічна взаємодія--обдарованість--соціальна компетентність--командний підхід--навчально-виховний процес
Анотація: Стаття присвячена аналізу організації діалогічної взаємодії дітей з різними видами обдарованості в контексті побудови елітарної освіти, окреслено роль психолога у координації позакласної діяльності підлітків, розглянуто важливість соціальної компетентності у становленні майбутньої української еліти. Майже століття вчені прагнули зрозуміти, виміряти та пояснити обдарованість. Численні теорії та емпіричні дослідження часто грунтувалися на ранніх розвитках таланту та обдарованості; часто ці концепції суперечили одна одній, зокрема у контексті роботи із обдарованою особистістю, насамперед у дитячому та юнацькому віці. Ми стверджуємо, що обдарованість відображає цінності суспільства; зазвичай виявляється в фактичних результатах, особливо в зрілому віці; є специфічную для різних галузей діяльності та формується через об'єднання біологічних, педагогічних, психологічних та психосоціальних факторів. Обдарованість розвивається у діалозі, а ефективність діяльності зумовлює те, що основним мотивуючим чинником взаємодії стають ділові та емоційні особливості партнерів, натомість при неефективній діяльності, основою мотивації є зовнішня привабливість партнерів. Саме освоєення технічних і виробничих феноменів, культурних смислів і систем стосунків у цілеспрямованій діяльності забезпечує простір взаємодії суб'єктів з різними видами обдарованості.
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 342
Кількість відвідувачів 108
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя