Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчально-професійна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:687.53/Л 83 рукописний текст
Автор(и) : Лубянська , Світлана Павлівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :295 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-295.
УДК : 159.923:687.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Художник-модельєр
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якості--навчально-професійна діяльність--професіографічна характеристика --початкова професіоналізація--самоактуалізація--розвивальні заняття--проектний метод--інноваційне навчання
Анотація: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописний текст
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :300 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Анотація: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9+371.15/Ш 31 рукописний текст
Автор(и) : Шахвердова, Алла Петрівна
Назва : Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Одеса, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примітки : Бібліогр.: с. 18 (6 назв)
УДК : 159.9+371.15
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-професійна діяльність--психологічний супровід--соціальна адаптація--особистісний розвиток--саморегуляція--усвідомлення--рефлексія
Анотація: Психологічний супровід соціальної адаптації студентів - першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції . Арг ументовано, що він є орієнтування м студентів на реф лексування власних особливостей . Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки , як : а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) су б’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Виявл ено значущі кореляційні зв’язки між показниками соціальної адаптації та дезадаптації і показниками психологічних характеристик особистості. Додатні значення кореляцій вказують на вираженість показників адаптації та загальножиттєвої спрямованості, адекватн ості у процесах адаптації, схильності до ризику, занурення у своє «Я», активності процесів саморегуляції. Встановлено достовірні середньогрупові відмінності за показниками адаптації і дезадаптації у співвідношенні з показниками мотивації, факторів особист ості, життєвої задоволеності, подолання важких життєвих ситуацій. В иявлено певну динаміку взаємозалежності між показниками адаптації/ дезадаптації та показниками мотивації, вольових якостей, подолання важких життєвих ситуацій, що дає підставу визначити зазн ачені феномени як компоненти психологічного супроводу соціальної адаптації студентів першого к урсу у вищому навчальному закладі .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Коханова, Олена Петрівна, Столярчук, Олеся Анатоліївна
Назва : Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 189-196 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
УДК : 159.923:331.522.4]:378.091-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--особистісні ресурси--особистість--самореалізація--саморозвиток--навчально-професійна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано сутність поняття особистісного потенціалу та його виявів як засобу самореалізації сучасної молоді. в ході дослідження було вивчено уявлення студентів стосовно сутності особистісного потенціалу, його складових, сфер і цілей реалізації. Результати засвідчили, що під особистісним потенціалом студенти розуміють не лише здатності людини (її потенціальні можливості), а й реальне їх втілення в житті та діяльності. Молоді люди оцінили ступінь використання ними особистісного потенціалу, проаналізували роль університетського навчання та професійної діяльності в його розкритті, збагаченні та реалізації, а також дали оцінку значущості основних складових особистісного потенціалу для досягнення життєвого успіху.
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 29607
Кількість відвідувачів 620
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя