Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9141)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (424)Рідкісна книга (13)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 424
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Р 15 рукописний текст
Автор(и) : Раджабова, Сабіна Шаїдівна
Назва : Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 2008
Кільк.характеристики :379 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 355-379.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентифікація--інтроекція--едіпова залежність--почуття меншовартості--об"єктні відношення --умовні цінності--особистісна проблема--внутрішня суперечливість психіки--соціально-психологічне навчання--глибинна психокорекція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Тертична Н. А.
Назва : Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 215-225 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття провини--індекс почуття провини--індивідуально-психологічні особливості почуття провини--темпераментальні властивості особистості--діагностика індивідуально-психологічних особливостей почуття провини--особистість медичного психолога
Анотація: Розглянуто основні підходи до визначення почуття провини. Проаналізовано складові почуття провини. Обгрунтовано програму констатувального етапу дослідження індивідуально-психологічних особливостей почуття провини в майбутніх медичних психологів. Розглянуто методики проведення емпіричного дослідження. Представлено загальну характеристику досліджуваних. Презентовано результати константувального експерименту індивідуально-психологічних особливостей почуття провини в майбутніх медичних психологів. Отримані емпіричні дані, результати їхньої обробки та аналізу покладено в основу розробки програми спеціальної підготовки студентів - майбутніх лікарів-психологів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Биков В. Ю.
Назва : Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 55-74 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примітки : Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК : 001.895:37"20"
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології в освіті--комунікаційні технології в освіті
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/І-70
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :34 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/І-72
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Назва : Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :36 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-25-8: Б.ц.
УДК : 159.922:159.922.6:159.923 + 159.922 + 159.922.6 + 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Готовність до навчання-- діти старшого дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.953.5/К 56
Автор(и) : Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назва : Інтелектуальний розвиток в старості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примітки : Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старіння--інтелект--інтелектуальний розвиток--ефективність навчання--вищі психічні функції--віртуальне навчання--психічна збереженість
Анотація: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5](072)/И 73
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна, Лотоцька Ю. М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна, Мещеряков Д. С., Іванова, Олена Володимирівна, Суворова Т. О., Павловець О. В., Депутат В. В.
Назва : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :119 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.953.5](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальний розвиток--розвиток дорослих--віртуальний простір--освітній простір
Зміст : Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих/ М. Л. Смульсон. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих/ М. Л. Смульсон. Дистанційний курс «Успіх»/ Ю. М. Лотоцька. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності/ М. М. Назар. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі/ П. П. Дітюк. Специфіка мотивації дистанційних респондентів/ П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. Групова робота у віртуальному освітньому просторі/ М. М. Назар. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах/ Д. С. Мещеряков. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку/ Ю. М. Лотоцька [и др.]. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі/ М. Л. Смульсон, В. В. Депутат.
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Смульсон , Марина Лазарівна, Лотоцька Ю. М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна
Назва : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :221 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтелектуальний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--інтернет--розвиток--навчання--освітній простір
Зміст : Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі/ В. В. Депутат, М. І. Жалдак. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі/ Ю. М. Лотоцька. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих/ П. П. Дітюк. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі/ М. М. Назар. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах/ Д. С. Мещеряков. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку/ Ю.М Лотоцька [и др.].
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Підлісна, Тетяна Володимирівна
Назва : Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 101-109 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв)
УДК : 159.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивне навчання--інтерактивні технології навчання--особистість--розвиток особистості--соціалізація
Анотація: Визначено сутність поняття інтерактивного навчання. Встановлено, що саме інтерактивне навчання створює необхідні умови для стимулювання, мотивування пізнавальної діяльності учнів, забезпечення високого рівня їхньої активності і самостійності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31.091./П 32-421626420 рукописний текст
Автор(и) : Підлісна, Світлана Володимирівна
Назва : Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :21 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--розвиток особистості--чинники розвитку особистості--інтерактивне навчання--психологічна гра--психологічний супровід--шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 32723
Кількість відвідувачів 630
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя