Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (196)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=насильство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.472.3+37.064./К 43-506330 рукописний текст
Автор(и) : Кіричевська, Елеонора Всеволодівна
Назва : Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :222 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-222.
УДК : 316.472.3+37.064.3+316.613.434 + 316.472.3 + 37.064.3 + 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Агресія
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія подолання--несприятлива ситуація--шкільне насильство--агрессивні прояви--соціально-комунікативна задача--евристична задача--соціально-комунікативні здібності--проблемно-еврестичний тренінг
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності подолання старшокласниками агресії однолітків. На основі експериментального дослідження визначено структурні компоненти соціально-комунікативного процесу, з"ясовано психологічний зміст властивих старшим підліткам поведінкових реакцій на кривдження однолітків, проаналізовано характерні особливості стратегічних тенденцій протидії агресії; досліджено індивідуально-особистісні ознаки творчого комунікативного мислення. Подано психолого-педагогічні рекомендації щодо активізації еврестичного потенціалу скривджених старшокласників, а також попередження даного деструктивного явища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.614/У 31 рукописний текст
Автор(и) : Удовенко, Юлія Миколаївна
Назва : Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :260 с.: табл., рис., мал.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-201.
УДК : 159.922.7+316.614
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація-- Психічний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--несприятливі умови соціалізації--психологічне насильство--психічний розвиток дитини--я-образ--міжособистісна взаємодія--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини молодшого шкільного віку. Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей такого впливу на формування особистості дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та сфери міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Розроблено типологію дітей, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.8/Ю 83
Автор(и) : Юрчик, Оксана Миколаївна
Назва : Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 779-790: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 789 (3 назви)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне насильство--насильство--психологічна профілактика--психологічна просвіта--булінг--агресивність--тривожність--молодші школярі--саморегуляція поведінки--діалогічність
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного і сімейного насильства, які за останні десятиліття проводились в Україні; узагальнено кращий вітчизняний досвід з організації попередження насильства в школі. Розроблено авторську модель психологічної профілактики шкільного насильства серед молодших школярів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 617.9/С 69
Назва : Социально-психологические и медицинские аспекты жестокости : Информационный научный журнал. № 1-2 (3-4)
Вихідні дані : Киев: Сфера, 2003
Кільк.характеристики :319 с.
Колективи : Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов
Ціна : 18.00 грн
УДК : 616.89-008.444.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична психологія--насильство--жорстокість--психологія жорстокості--медична експертиза--реабілітація жертв насилля
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Максьом К. В.
Назва : Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 157-167 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): булінг--шкільне насильство--третирування--підлітковий вік--особистісні риси--індивідуальні особливості
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей і типових особистісних рис основних учасників шкільного булінгу. На основі аналізу наукових джерел уточнено поняття «булінг» та висвітлено основні фактори і форми прояву даного явища. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, виявлено статистично значущі відмінності між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третирування, на основі яких складено портрети типових «жертв» і «агресорів»: типовій «жертві» притаманні такі особистісні риси, як сенситивність, тривожність, ригідність, також слід зазначити, що «жертвами» часто стають фізично нерозвинені особистості, що мають гарну успішність у навчанні; типовому «агресору» притаманні такі особистісні риси, як агресивність, низький рівень сенситивності і тривожності, типові «переслідувачі» частіше виховуються в неповних сім’ях, є фізично розвиненими і досить часто є неуспішними у навчанні.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Шиделко А.В.
Назва : Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 262-273 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.9.316.472.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): домашнє насильство--жінка-жертва--насильник--тиран--кривдник--стокгольмський синдров--психологічні аспекти--примус
Анотація: Здійснено аналіз наукових розвідок явища домашнього насильства над жінкою з позиції окремих дослідників - Т.Харькової, Я.Юрків, С.Шаргородської, Г.Мустафаєва. Виокремлено статистичні показники ВОЗ, ООН та України щодо означеного явища. Представлено авторське бачення домашнього насильства над жінкою та його видів: психологічне, фізичне, медичне, сексуальне, економічне, дозвіллєве, побутове. Обгрунтовано їх трактування, зміст і сутність.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зозуля О.В.
Назва : Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 57-64 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-64 (15 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--гендерна роль--гендерна нерівність--гендерно зумовлене насильство
Анотація: У статті представлено результати аналітичного огляду існуючих у психології наукових підходів до вивчення проблеми гендерно зумовленого насильства та контент-аналіз фактів такого насильства на сході України, що висвітлені у повідомленнях у соціальних мережах, на сайтах громадських організацій (місцевих, загальноукраїнських, міжнародних), фото-, відеоматеріалах на інформаційних порталах. Теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел, а також матеріалів з проблеми гендерно зумовленого насильства дозволили виділити причини виникнення та розповсюдження фактів такого насильства в умовах військового конфлікту в Україні. Перспективою подальших розвідок в контексті зазначеної у цій статті проблеми є визначення груп ризику серед населення сходу України, що є найбільш вразливими щодо гендерно зумовленого насильства, виявлення психологічних особливостей та розробка протидії насильству щодо виявлення вразливих категорій людей.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Перепелиця А. В.
Назва : Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 117-127 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--сім'я--особистість--фізичне насильство--психологічне насильство--психологічна допомога
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми насильства в сім'ї та можливих психічних порушень розвитку дитини. Окреслено особливості фізичного насильства як психотравмуючого фактора. Визначено недостатність статистичних даних та наукових досліджень, пов'язаних з оцінкою програм для виявленні і профілактики насильства в сім'ї. Охарактеризовано поняття фізичного та психологічного насильства. Встановлено, що фізичне насильство негативно впливає на формування особистості, а порушення, які виникають після, зачіпають усі рівні людського функціонування та призводять до стійких особистісних змін, які перешкоджають здатності дитини реалізувати себе в майбутньому. Представлено рекомендації щодо поліпшення критичної ситуації в країни стосовно насильства над дітьми в сім'ї.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Максьом К. В.
Назва : Особливості булінг-структури в підлітковому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 312-318 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): булінг--шкільне насильство--третирування--підлітковий вік--булінг-структура--жертва--агресор--спостерігач
Анотація: У статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення булінгу як соціально-психологічного феномену та булінг-структури. На основі результатів емпіричного дослідження проаналізовано особливості булінг-структури на різних етапах підліткового віку. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну булінг-структури. Булінг структура в старшій школі характеризується розмитістю ролей, в той час як в ранньому підлітковому віці ролі окремих школірів, особливо основних ("агресор" і "жертва"), чітко визначені. Це можна пояснити віком респондентів - для підлітків особливої значущості набуває спілкування з ровесниками, згодом виникає прагнення відповідати вимогам оточуючих, усвідомити свої недоліки, що заважають спілкуванню. А разом із цим відбувається і зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Пітулей В. В.
Назва : Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 169-177 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК : 159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): насильство--психологічне насильство--причини насильства--соціальна криза--деструктивність--конфлікт--теорії насильства--примус
Анотація: У статті наведено сутність та зміст соціально-психологічних детермінант насилля в сучасному світі, як суспільно-небезпечного діяння, спрямованого на порушення прав і свобод людини, які призводять до психологічного, морального чи фізичного страждання. Виокремлено основні ознаки насильства. Виявлено варіації насильства у сучасному суспільстві та описано їх зарактеристики. Розкрито основні теорії насильства. Узагальнено причини, що призводять до насильства: а) психологічні; б) соціальні; в) економічні; г) педагогічні; д) правові; е) політичні. Проаналізовано еволюцію тероризму як однієї з форм насильства у сучасному світі. Визначено соціально-психологічну природу примусу як небезпечного впливу проти волі особи та вказано на ознаки примусу.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Широбоков Ю.М.
Назва : Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 416-427 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
УДК : 159.9:355.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військовослужбовці--військовополонені--психологічний вплив--фізичне насильство--жорстоке поводження--полон
Анотація: У статті наводяться дані застосування по відношенню до військовополонених методів психологічного впливу під час антитерористичної операції та операції Об'єднаних сил на сході України. Наведено опис обставин потрапляння військовослужбовців у полон. Робиться огляд місць незаконного утримання військовополонених та визначено можливості застосування різних видів структур, фізичного чи психологічного насильства чи інших засобів тиску у цих умовах. Зроблено аналіз найбільш розповсюджених засобів насильницького впливу, а саме: побиття, імітація розстрілу, використання електричного струму, придушення, привселюдне приниження , тощо. Крім зазначених вище видів насильства до військовослужбовців, які перебували у полоні застосувалися інші способи впливу, з метою посилення фізичних та психологічних страждань, а саме: привселюдне приниження, згвалтування, погрози щодо близьких людей та членів сім'ї та ін.). Визначено, що однією з основних цілей застосування насильницького впливу на військовополонених було примушення до їх експлуатації, а саме: ремонт та заряджання зброї, катування своїх товаришів та участь у зйомці постановочних відео за попередньо підготовленим сценарієм.
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 27451
Кількість відвідувачів 1193
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя