Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (26)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=невідоме<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937.22/В 53 рукописний текст
Автор(и) : Висідалко, Наталія Леонідівна
Назва : Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :186 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтелектуальні дії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чутливість--дія--задача--невідоме--мотиваційна спрямованість--стан
Анотація: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.09.2024
Кількість запитів 31684
Кількість відвідувачів 1465
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя