Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обдарована дитина<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.3/К 21 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Наталія Андріївна
Назва : Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :257 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-214.
УДК : 159.928.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння--міжособистісне розуміння--обдарована дитина--дитяча обдарованість--батьківське ставлення--стратегії
Анотація: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Левус, Надія Ігорівна
Назва : Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК : 159.922.736.2+159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--самоставлення--самооцінка--соціальна рефлексія--обдарована дитина--молодші школярі
Анотація: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Ш 37
Автор(и) : Шевчук А. С.
Назва : Дитяча хореографія: програма та навч.-метод. забезпеч. хореогр. діяльн. дітей від 3 до 7 років : навч.-метод. посібник . -2-ге вид. без змін
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2011
Кільк.характеристики :128 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-655-3: 8.00 грн
УДК : 373.2.016:793.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча хореографія--обдарована дитина--хореографічне навчання--хореографічне мистецтво--хореографічна діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чудакова О.М.
Назва : Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 148-161 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК : 159.956.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдарована дитина--психолого-педагогічні умови розвитку--освітнє предметно-розвивальне середовище--педагогічна взаємодія--психолого-педагогічна підтримка
Анотація: У статті показано провідну роль педагога у створенні психолого-педагогічних умов для виявлення обдарованих дітей і розвитку їх здібностей, в організації освітньо-розвивального середовища для забезпечення їх творчої діяльності в майбутньому. Охарактеризовано вчителя як ключову постать у виході за межі стереотипів у педагогічному спілкуванні з творчо обдарованими дітьми та подоланні їх негативних поведінкових проявів у шкільному житті, у наданні їм психолого-педагогічної підтримки у професійної взаємодії
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 123251
Кількість відвідувачів 815
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя