Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образ Я<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/З-73 рукописний текст
Автор(и) : Знанецька, Олена Миколаївна
Назва : Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям : канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2010
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-178.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Я-концепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--якість я-концепції--самосвідомість--самовідношення--образ я--психологічне благополуччя
Анотація: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/Д 53-525625 рукописний текст
Автор(и) : Дмитрова, Тетяна Володимирівна
Назва : Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :187 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-179.
УДК : 159.922.7-053.6+159.923.2+316.47 + 159.922.7-053.6 + 159.923.2 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Педагогіічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Вікова психологія-- Рання юність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--міжособистісні стосунки--рання юність--гендерні відмінності
Анотація: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.922/Є 15-587809 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Назва : Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-187.
УДК : 159.922.4+159.922.73-053.6 + 159.922.4 + 159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток самосвідомості
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна самосвідомість--національна ідентифікація--самоідентифікація--когнітивний--самооцінка--рівень домагань--соціально-психологічні очікування--образ я--підлітковий вік--скаутинг--скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/К 12-345780 рукописний текст
Автор(и) : Кацеро, Анжеліка Олександрівна
Назва : Особливості образу Я у бездоглядних підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-191.
УДК : 159.922.73-053.6-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Образ "Я"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--бездоглядні підлітки--трансформація--психологічна профілактика і корекція
Анотація: У дисертації досліджуються особливості структури та функції образу Я у бездоглядних підлітків і надаються рекомендації щодо створення для них умов відновлення гідного способу життя і позитивних, не викревлених уявлень про самих себе. Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків і у підлітків, які розвиваються в сприятливих соціальних умовах. Показано, що результат психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів утворює цілісну систему; під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цінність і провідним стає мотив самозахисту, як засіб самострердження, звільнення від суперечностей; в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій і поведінки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+1/К 57-251416 рукописний текст
Автор(и) : Коган, Ірина Михайлівна
Назва : Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :179 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-179.
УДК : 159.922.7-053.5+159.942 + 159.922.7-053.5 + 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--безпосереднє емоційне співпереживання--чуттєво-образне співчуття--рефлексивно-особистісне взаєморозуміння--образ "людина"--образ "я"--образ "ти"
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.4+1/К 90-705750 рукописний текст
Автор(и) : Куліш, Ніна Михайлівна
Назва : Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-183.
УДК : 159.923.2-053.4+159.928.22-053.4 + 159.923.2-053.4 + 159.928.22-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--рівень домагань--очікування--образ я--оцінно-рефлексивні взаємовідносини--емоційно-ціннісне ставлення до себе
Анотація: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947+159.922.8/Л 64-684047 рукописний текст
Автор(и) : Литвинова, Лариса Володимирівна
Назва : Психологічні механізми подолання дезадаптованих переживань студентів-першокурсників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-173.
УДК : 159.947+159.922.8-057.875:159.942-044.347 + 159.947 + 159.922.8-057.875:159.942-044.347
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Дезадаптація
Вікова психологія-- Студенти-першокурсники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--комунікативні вміння--самооцінка--рольове моделювання--образ "я"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей адаптації студентів-першокурсників у вищих навчальних закладах. Виявлено, що на успішність адаптації студентів-першокурсників впливають наступні фактори: емоційний стан та емоційна стабільність особистості, самооцінка, рівень самоприйняття , вольова активність, рівень між особистісних стосунків, ступінь інтеграції образу "Я". Встановлено, що рівень адаптації особистості залежить від ступеня узгодженості між цілями і результатами діяльності, психічного пристосування і оволодіння новими формами діяльності, від формування і розвитку адекватної самооцінки, рольового моделювання і розвитку Я-концепії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/О-77-458348 рукописний текст
Автор(и) : Островська, Катерина Олексіївна
Назва : Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :187,[15] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.169-192.
УДК : 159.922.73-053.5+159.923.2:316.752 + 159.922.73-053.5 + 159.923.2:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Образ "Я"-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--самооцінка--образ "я"--ціннісні орієнтації--акцентуації
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 16-074704 рукописний текст
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :200,[35] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-200.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Педагогічна психологія-- Я-образ
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--самооцінка--саморегуляція--девіантна поведінка--агресивна поведінка--адиктивна поведінка--деліквентна поведінка
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування образу "я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. Поглиблено розуміння взаємозв'язків акцентуацій характеру з девіантною поведінкою та трансформацією образу "Я" в підлітковому віці. Виявлено особливості складових компонентів образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/С 91-592013 рукописний текст
Автор(и) : Сухоленова, Олена Генадіївна
Назва : Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2000
Кільк.характеристики :178,[50] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Библиогр.: с. 143-172.
УДК : 159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.6-055.25 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Дівчата юнацького віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--неповна сім'я--дівчата-підлітки--самосвідомість--самопізнання--рефлексія--саморегуляція
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 53279
Кількість відвідувачів 826
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя