Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (56)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=онтогенез<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.018.1/А 56-603616 рукописний текст
Автор(и) : Альперіна, Вікторія Юхимівна
Назва : Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :165 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 148-163.
УДК : 37.015.3+37.018.1:81'243+81'243 + 37.015.3 + 37.018.1:81'243 + 81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Домашнє навчання
Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез--мовленнєвий розвиток--навчання--білінгвізм--домашня освіта--сімейна система
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/Т 12 рукописний текст
Автор(и) : Татенко, Виталий Александрович
Назва : Субъект психической активности в онтогенезе : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1997
Кільк.характеристики :373 с.: табл., рис.
Колективи : Киевский университет им. Т. Г. Шевченко (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 349-373.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Психическая активность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субъект--субъектные качества личности--психология сознания--психология поведения--психическая активность--онтогенез субъекта
Анотація: В работе проведено историко-критическое исследование основных направлений развития отечественной и зарубежной философско-психологической мысли с позиций субъектно-ориентированного подхода. Разработана модель онтопсихологических ракурсов оценивания и дефиниций человека как субъекта психической активности в соотношении с определениями его как индивида, личности. Предпринята попытка исследования внутренней логики онтогенетических превращений в системе жизнедеятельности человека как субъекта психической активности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/Б 90
Автор(и) : Бугайова, Наталія Михайлівна
Назва : Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 15-24 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
УДК : 159.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адикція--адиктивна поведінка--залежність--онтогенез--розвиток--криза
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Жигайло, Наталія Ігорівна
Назва : Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 78-89 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--генетико-психологічна теорія--саморозвиток--онтогенез--філогенез
Анотація: Стаття присвячена проблемі генетико-психологічного погляду на особистість. Особистість представлено як складну відкриту систему, що саморозвивається. Автором закцентовано, що розвиток особистості полягає в організації та інтегруванні людиною свого внутрішнього світу.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Модель розвитку здібностей на етапі дитинства
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 20-31 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--задатки--обдарованість--дитинство--розвиток здібностей--модель розвитку--умови розвитку--онтогенез
Анотація: У статті викладено різні погляди на етимологію поняття здібностей, природу та закономірності розвитку здібностей. Розглянуто компонентний склад здібностей, види здібностей, особливості їх прояву та умови розвитку в онтогенезі. Представлено модель розвитку здібностей.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Мирошник, Олена Георгіївна
Назва : До проблеми генезису рефлексії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 41-52 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
УДК : 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез--рефлексивні процеси--культурно-історичний підхід--покладальна рефлексія--порівняльна рефлексія--визначальна рефлексія
Анотація: У статті подано аналіз становлення онтогенетичних форм рефлексії, що забезпечує цілісність психічних актів. Розглянуто особливості прояву рефлексивних процесів у сенсомоторних рухах, предметних діях, самосвідомості та соціально-психологічній взаємодії.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Балл , Георгій Олексійович, Дригус, Марія Трохимівна, Мусіяка, Наталія Іванівна, Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :161 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісна ефективність--онтогенез--психологічні механізми--рефлексивний механізм--оцінковий механізм--мікрогенез
Зміст : Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі/ Г. О. Балл. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів/ М. Т. Дригус. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/А64
Автор(и) : Ананьев, Борис Герасимович
Назва : Избранные психологические труды. В двух томах. Том І
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1980
Кільк.характеристики :230 с.
Колективи : Академия педагогических наук СССР
Ціна : 1.30 грн
УДК : 159.9.01(081)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез--науки о человеке--возрастная психология--психофизиологические функции здорового человека
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/А64
Автор(и) : Ананьев, Борис Герасимович
Назва : Избранные психологические труды. В двух томах. Том ІІ
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1980
Кільк.характеристики :288 с.
Колективи : Академия педагогических наук СССР
Ціна : 1.50 грн
УДК : 159.9.01(081)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез человека--психология педагогической оценки--проблема формирования характера--дошкольное воспитание--психология детей школьного возраста
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 150/371.015с/Т 34
Автор(и) : Тепляков Н. Н.
Назва : Психология самосознания личности (онтогенез самосознания у слепоглухонемых детей) : учебное пособие
Вихідні дані : Одесса-[Херсон]: [Олди плюс], 2017
Кільк.характеристики :88 с.
Колективи : Одесский национальний университет им. И. И. Мечникова. кафедра дифференциальной и специальной психологии, Институт математики, экономики и механики
ISBN, Ціна 978-966-930-232-8: 25.00 грн.
УДК : 159.922.76+376]-056.262-056.263](075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча патопсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детская патопсихология--образ я--слепуглухонемые дети
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/Г 50
Автор(и) : Гиппенрейтер Ю. Б.
Назва : Введение в общую психологию : курс лекций [учебное пособие]
Вихідні дані : Москва: Издательство Московского университета, 1988
Кільк.характеристики :320 с.: граф., рис., табл.
ISBN, Ціна 5-211-00028-5: 0.80 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія як наука--древні філософи про душу--інтроспекція--поведінка--несвідомі процеси--психологічна теорія діяльності--фізіологія руху--філогенез--онтогенез--здібності--темперамент--характер--особистість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/Г 50
Автор(и) : Гиппенрейтер Ю. Б.
Назва : Введение в общую психологию : курс лекций [учебное пособие]
Вихідні дані : Москва: АСТ: Астрель, [2008]
Кільк.характеристики :352 с.: граф., рис., табл.
Ціна : 35.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія як наука--древні філософи про душу--інтроспекція--поведінка--несвідомі процеси--психологічна теорія діяльності--фізіологія руху--філогенез--онтогенез--здібності--темперамент--характер--особистість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/Г 50
Автор(и) : Гиппенрейтер Ю. Б.
Назва : Введение в общую психологию : курс лекций: учебное пособие для студентов высших учебных заведений обучающихся по специальности психологии
Вихідні дані : Москва: Юрайт, 2000
Кільк.характеристики :336 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 5-88711-011-2: 5.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): характеристика психологии--представление о душе--психология сознания--интроспекция--самонаблюдение--поведение--неосознаваемые процессы--теория деятельности--физиология активности--филогенез--онтогенез--способности--характер--личность
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Данилюк І. В., Клімаш Т. П.
Назва : Розвиток емоційного інтелекту
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 16-26 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
УДК : 159.926
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовлення--інтелект--емоційний інтелект--онтогенез--розвиток
Анотація: Стаття є дослідженням специфіки онтогенетичного розвитку емоційного інтелекту. Автором акцентована увага на особливостях розвитку емоційного інтелекту на різних етапах. Визначені основні критерії розвитку емоційного інтелекту та визначено подальші перспективи для наукових досліджень. Сутність емоційного інтелекту розкрито в здібності особистості розуміти власні ставлення, що репрезентуються в емоціях, та управляти емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу та синтезу.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дригус М.Т.
Назва : Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 110-117 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--онтогенез--розвиток--психічні властивості--система
Анотація: У статті здійснено концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка. У контексті "загальної характеристики онтогенезу людської психіки" розкрито погляди Г.С. Костюка на проблему "характерних рис розвитку психіки" у проекції особистісної ефективності. З'ясовано концептуальне поле сутності розвитку, розкрите Г.С. Костюком. Здійснена характеристика підходу Г.С. Костюка до проблеми "утворення психічних властивостей особистості", а також питання "переходу від нижчих до вищих структур психічного життя" та статусу особистісної ефективності у цих площинах. Розкрито проблему особистісної ефективності у концептуальному полі ідеї саморуху Г.С. Костюка.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.6:5/Л 64-436626760 рукописний текст
Автор(и) : Литвиненко, Олена Олександрівна
Назва : Онтогенез і дизонтогенез особистісного становлення підлітків : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :403 с.: табл. + 1 додатки 95 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 364-403 (475 назви).
УДК : 159.923.2-053.6:575.16(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез--дизонтогенез--особистість--становлення--підлітковий вік--когніції--емоції--поведінка--порушення слуху--порушення зору
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу загальних закономірностей становлення особистості підлітків в контексті онтогенезу і дизонтогенезу. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади, результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дисертації представлено концептуальні узагальнення, що знайшли відображення в моделі онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків. В межах запропонованої моделі структура особистості розглядається як така, що реалізується у двох підсистемах: універсальній та генетично обумовленій. Універсальною є система внутрішньоструктурних зв'язків між когнітивною, поведінковою та афективною складовими, а також вплив характеристик цих складових на формування загальних особистісних тенденцій. Своєю чергою, змістова наповненість та спрямованість особистісної сфери є суттєво відмінною для підлітків, які мають порушення слуху і зори та їх однолітків, які не мають таких порушень. Відповідно, дана підсистема особистості є генетично обумовленою. Розуміння структурно-функціональної організації елементів особистісних підсистем дозволяє пояснити специфіку онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків. Доведено, що генетичний контекст становлення визначає специфіку особистісних проявів, але не є фактором, що суворо їх обмежує. Відповідно, можливою та доцільною є робота з підлітками, чиє становлення відбувається в контексті дизонтогенезу, заснована на онтогенетичних принципах та спрямована на активацію компенсаторних механізмів. На основі концептуальної моделі розроблено програми психологічної профілактики та корекції дисгармонійності особистісного становлення для підлітків, становлення яких відбувається як в контексті онтогенезу, так і в конетксті дизонтогенезу. У роботі представлено показники ефективності впровадження зазначених програм, що свідчать про доцільність їх подальшої практичної реалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.6:5/Л 64-947004134 рукописний текст
Автор(и) : Литвиненко, Олена Олександрівна
Назва : Онтогенез і дизонтогенез особистісного становлення підлітків : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :44 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-053.6:575.16(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей підліткового віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез--дизонтогенез--особистість--становлення--підлітковий вік--когніції--емоції--поведінка--порушення слуху--порушення зору
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу загальних закономірностей становлення особистості підлітків в контексті онтогенезу і дизонтогенезу. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади, результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дисертації представлено концептуальні узагальнення, що знайшли відображення в моделі онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків. В межах запропонованої моделі структура особистості розглядається як така, що реалізується у двох підсистемах: універсальній та генетично обумовленій. Універсальною є система внутрішньоструктурних зв'язків між когнітивною, поведінковою та афективною складовими, а також вплив характеристик цих складових на формування загальних особистісних тенденцій. Своєю чергою, змістова наповненість та спрямованість особистісної сфери є суттєво відмінною для підлітків, які мають порушення слуху і зори та їх однолітків, які не мають таких порушень. Відповідно, дана підсистема особистості є генетично обумовленою. Розуміння структурно-функціональної організації елементів особистісних підсистем дозволяє пояснити специфіку онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків. Доведено, що генетичний контекст становлення визначає специфіку особистісних проявів, але не є фактором, що суворо їх обмежує. Відповідно, можливою та доцільною є робота з підлітками, чиє становлення відбувається в контексті дизонтогенезу, заснована на онтогенетичних принципах та спрямована на активацію компенсаторних механізмів. На основі концептуальної моделі розроблено програми психологічної профілактики та корекції дисгармонійності особистісного становлення для підлітків, становлення яких відбувається як в контексті онтогенезу, так і в конетксті дизонтогенезу. У роботі представлено показники ефективності впровадження зазначених програм, що свідчать про доцільність їх подальшої практичної реалізації.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 30911
Кількість відвідувачів 500
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя