Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організаційна культура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Шевченко, Антоніна Михайлівна
Назва : Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011. - С. 63-64 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--організаційний розвиток--загальноосвітні навчальні заклади
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154/К 21
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Баранова В. А.
Назва : Діагностичний інструментарій для вивчення організаційної культури позашкільних навчальних закладів : научное издание
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2017
Кільк.характеристики :75 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-644-458-8: 6.00 грн
УДК : 005.73+374.07](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--організаційна культура--позашкільні навчальні заклади--педагогічні працівники
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.57+/Я 60-875945 рукописний текст
Автор(и) : Яновська, Олена Євгеніївна
Назва : Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-227.
УДК : 37.091.12:005.57+316.454.52 + 37.091.12:005.57 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Ділове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділове спілкування--педагогічний колектив--організаційна культура--результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Назва : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей
Вихідні дані : Київ-Люблін: Логос, 2016
Кільк.характеристики :147 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-171-987-2: 10.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми психології--сучасні соціально-політичні умови--україна--європейський союз
Зміст : Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків/ Т. В. Говорун. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/ Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень/ О. М. Кокун. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження/ О. В. Креденцер. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України/ В. Є. Луньов. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень/ С. Д. Максименко . Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій/ Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору/ Н. В. Слободяник. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/ В. В. Турбан. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі/ Н. В. Чепелєва.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Баранова В. А.
Назва : Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 11-17 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (18 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позашкільні навчалні заклади--діяльність педагогічного колективу--інтегральні характеристики педагогічного колективу--ціннісно-організаційна зрілість--організаційна культура--типи організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень інтегральних характеристик (ціннісно-організаційної зрілості, організованості, згуртованості) та загального показника діяльності педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Терещенко, Кіра Володимирівна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М.
Назва : Зв'язок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 14-22 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-21 (20 назв)
УДК : 005.73:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--персонал освітніх організацій--негативні психічні стани--організаційна культура--компоненти організаційної культури--загальний індекс організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження констатовано вираженість негативних психічних станів (ригідності, тривожності, агресії, фрустрованості) у значної кількості персоналу освітніх організацій. Встановлено, що організаційна культура освітніх організацій оцінюється персоналом в цілому позитивно, однак окремі її складові, в першу чергу, «робота», потребують посилення їхньої значущості. Виявлено, що негативний вплив роботи в освітніх організаціях проявляється на середньому рівні. Встановлено, що в міру підвищення рівня розвитку індексу та складових організаційної культури рівень вираженості негативних психічних станів у персоналу та негативного впливу роботи в освітніх організацій знижується.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Терещенко, Кіра Володимирівна, Креденцер, Оксана Валеріївна, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук, В. М. Івкін
Назва : Зв'язок негативних психічних станів персоналу з типом та силою організаційної культури освітніх організацій
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 43-53 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 50-52 (27 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--персонал освітніх організацій--негативні психологічні стани--організаційна культура--типи організаційної культури--сила організаційної культури
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Терещенко, Кіра Володимирівна, Креденцер, Оксана Валеріївна, В.І. Лагодзінська, В.М. Івкін, О.С. Ковальчук
Назва : Зв’язок інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу із силою організаційної культури
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський: Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 22-23 (Шифр 155/А 43-431376420)
УДК : 005.32+159.98:33](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтолерантність--освітній персонал--організаційна культура
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Терещенко К. В., В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Назва : Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 10-17 (Шифр 154/А 43-896506996)
Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
УДК : 159.98:005.73:316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--організаційна культура--характеристики організаційної культури--загальні функції організаційної культури--спеціальні функції організаційної культури--спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості
Анотація: У статті розкрито зміст організаційної культури освітніх організацій як одного із виду локальних культур. Виділено основні характеристики організаційної культури освітніх організацій (основні компоненти; типи; сила). Обгрунтовано, що організаційна культура виконує дві групи функцій: а) загальні (стосуються сприяння забезпеченню діяльності освітніх організацій в цілому); б) спеціальні (стосуються сприяння розв'язанню конкретних проблем в освітніх організаціях). Розкрито сутність соціальної напруженості в освітніх організаціях та її наслідки. Виділено спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості, які стосуються: рівня організації в цілому (мезорівня); рівня персоналу (мікрорівня).
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Баранюк Н.І.
Назва : Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 3-7 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 6-7 (12 назв)
УДК : 159.922.2:34.08
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--правоохоронні органи--чинники розвитку організаційної культури--чинники мезорівня--чинники мікрорівня
Анотація: У статті розкрито сутність організаційної культури. Представлено комплекс методик, які спрямовані на вивчення організаційної культури персоналу правоохоронних органів. Перша група методик дає можливість діагностувати типи та параметри організаційної культури. Друга група методик спрямована на діагностику чинників мезо- та мікрорівня, що впливають на розвиток організаційної культури правоохоронних органів. Серед чинників мезо- та мікрорівня виділено «внутрішні» (психологічні) та «зовнішні» (функціонально-організаційні) чинники.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Заіка І. В.
Назва : Методики для дослідження психологічних особливостей організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 29-35 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-35 (28 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--педагогічні працівники--загальноосвітні навчальні заклади--соціальна напруженість--особистісна напруженість--ситуативна тривожність--особистісна тривожність--соціальна фрустрованість--життєва задоволеність
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:005.73:316/М 54-446620692
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Методичні рекомендації з проведення тренінгових занять для підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості : методичні рекомендації
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :48 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712898/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 03.09.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-9-8: Б.ц.
УДК : 159.98:005.73:316.48(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичні рекомендації--тренінгові заняття--тренінг--освітній персонал--організаційна культура--соціальна напруженість
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, представлено тренінгові заняття для підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості.Розкрито сутність технологічного підходу та особливо стійого використання для розробки тренінгових занять. Проаналізовано основні компоненти, етапи проведення тренінгових занять, організаційно-спрямовуючі та змістовно-смислові інтерактивні техніки. Детально висвітлено зміст і структуру тренінгів «Розвиток організаційної культури освітніх організацій в умовах соціальної напруженості» та «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості». Представлено контрольні запитання та списокрекомендованої літератури (до першої і другої частини роботи), а також тестові завдання (до першої частини роботи). Методичні рекомендації розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій в умовах соціальної напруженості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.73:378]+159.9/І 98-668799 рукописний текст
Автор(и) : Іщук, Ольга Вікторівна
Назва : Організаційна культура вищого навчального закладу як чинник становлення професійної ідентичності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Запоріжжя, 2013
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-222.
УДК : 005.73:378]+159.923.2-057.875:331.54 + 005.73:378] + 159.923.2-057.875:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Організаційна культура
Економічна психологія-- Професійна ідентичність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внз--організаційна культура--професійна ідентичність--студенти
Анотація: У дослідженні розкрито сутність організаційної культури вищого навчального закладу, розроблено теоретичну модель впливу організаційної культури ВНЗ на становлення професійної ідентичності студентів. Поглиблено та уточнено уявлення щодо процесу становлення професійної ідентичності студентів під час навчання у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.73(/С 11-506877 рукописний текст
Автор(и) : Станіславська, Марія Валеріївна
Назва : Організаційна культура як чинник вибору особистістю майбутнього місця роботи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :284 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-245.
УДК : 159.923.2:005.73(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія; економічна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--вибір майбутнього місця роботи--потреби особистості--соціально-психологічні установки--мотиваційно-потребова сфера--типологія організаційної культури--індивідуальне психологічне консультування
Анотація: У роботі розглянуто особистість як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи, розроблено авторську типологію. Визначено психологічні особливості, вплив соціально-демографічних чинників на вибір особистістю організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано зв'язки між особистісними характеристиками і показниками організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано психологічні особливості вибору особистістю домінуючого типу організаційної культури майбутнього місця роботи за авторською типологією. Розроблено та представлено модель індивідуального психологічного консультування особистості як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи. Показано особливості процесу психологічного консультування особистості та досліджено його ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Баранова В.А.
Назва : Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 3-9 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примітки : Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК : 159.923:37.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--позашкільні навчальні заклади--організаційно-управлінські характеристики позашкільних навчальних закладів--організаційно-психологічні характеристики позашкільних навчальних закладів--організаційна культура--чинники розвитку організаційної культури
Анотація: У статті розкрито завдання позашкільної освіти та показано значення позашкільних навчальних закладів у їх реалізації. Обгрунтовано підхід до аналізу позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій. Виділено дві групи характеристик позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій (організаційно-управлінські та організаційно-психологічні) і детально висвітлено їх зміст. Розкрито зміст та роль організаційної культури в діяльності позашкільних навчальних закладів. Проаналізовано чинники макро-, мезо- та мікрорівня, які впливають на розвиток організаційної культури позашкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ахтирська Ю. І.
Назва : Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
УДК : 159.9:[316.6:378.032-057.87]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--організаційна культура--міжособистісні конфлікти--психопрофілактика--заклад вищої освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Мушегов О. М.
Назва : Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 47-53 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 50-51 (29 назв)
УДК : 159.922:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоефективність--освітні організації--детермінація--чинники--особистість--організаційна культура--працівник освітньої організації
Анотація: Здійснено аналіз концетпуального підходу до організаційної культури освітніх організацій та детермінант її розвитку, а також концептуального підходу до розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.07-026.12/К 79-362931592 рукописний текст
Автор(и) : Креденцер, Оксана Валеріївна
Назва : Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :473 с.: табл. + 1 додатки 90 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 403-474 (548 назва).
УДК : 159.944.07-026.12:[005.95:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньоорганізаційне підприємництво--підприємницька активність--освітні організації--персонал освітніх організацій--задоволеність працею--підприємницька самоефективність--організаційна культура--організаційний розвиток--технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.07-026.12/К 79-127238463 рукописний текст
Автор(и) : Креденцер, Оксана Валеріївна
Назва : Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :44 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.944.07-026.12:[005.95:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньоорганізаційне підприємництво--підприємницька активність--освітні організації--персонал освітніх організацій--задоволеність працею--підприємницька самоефективність--організаційна культура--організаційний розвиток--технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 134921
Кількість відвідувачів 714
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя