Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оригінальність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955/И 18 рукописний текст
Автор(и) : Іванова , Вікторія Вікторівна
Назва : Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-216.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Дошкільний вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--гнучкість--креативність--образність--оригінальність--швидкість--творчий тренінг
Анотація: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 337-344 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--творчий потенціал--креативні якості--творче мислення--допитливість--оригінальність
Анотація: У статті розглядається проблема креативності та реалізації творчого потенціалу особистості працівників органів та установ виконання покарань. Доведено значущість креативності для професійної діяльності працівників в умовах органів та установ виконання покарань. Для оцінки креативності особистості працівників Державної кримінально-виконавчої служби України використано такі показники, як: творче мислення, допитливість, оригінальність, уяву, інтуїцію, емоційність та емпатію, почуття гумору, творче ставлення до професії. Досліджено рівень розвитку окремих показників креативності працівників органів та установ виконання покарань, а саме: творче мислення, допитливість, оригінальність, уяву, інтуїцію, емоційність та емпатію, почуття гумору, творче ставлення до професії. Запропоновано напрями розвитку креативності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України у процесі проходження служби.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954.4+37.015./Г 93-979589193 рукописний текст
Автор(и) : Губенко, Олександр Володимирович
Назва : Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних механізмів творчої діяльності (інтегративний підхід) : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :400 с.: табл. + 1 додатки 40 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 337-360 (564 назва).
УДК : 159.954.4+37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--творче мислення--дискурсивно-логічний інтелект--інтуїція--когнітивні механізми--гнучкість--продуктивність--оригінальність мислення
Анотація: Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнітивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності її основних суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів - дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнітивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення, зокрема, біполярно-діалектична концепція мислення. Досліджені також когнітивні механізми креативного мислення на кожному з етапів творчого процесу - постановка проблеми, інкубація, інсайт, формально-логічний опис відкриття тощо. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім'ї та ВНЗ. Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних залкадів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954.4+37.015./Г 93-103071916 рукописний текст
Автор(и) : Губенко , Олександр Володимирович
Назва : Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних механізмів творчої діяльності (інтегративний підхід) : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :45 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.954.4+37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--творче мислення--дискурсивно-логічний інтелект--інтуїція--когнітивні механізми--гнучкість--продуктивність--оригінальність мислення
Анотація: Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнітивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності її основних суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів - дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнітивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення, зокрема, біполярно-діалектична концепція мислення. Досліджені також когнітивні механізми креативного мислення на кожному з етапів творчого процесу - постановка проблеми, інкубація, інсайт, формально-логічний опис відкриття тощо. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім'ї та ВНЗ. Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних залкадів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 20363
Кількість відвідувачів 732
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя