Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (13101)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (299)Рідкісна книга (12)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (29)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 108
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/І-70
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :34 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/А 86
Автор(и) : Артемова Л.В.
Назва : Історія педагогіки України : підручник
Вихідні дані : К.: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :424 с
ISBN, Ціна 966-06-0429-7: 40.00 р.
УДК : 37(091)(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- Історія --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--навчання--історія--національна освіта--педагогічна думка--дошкільне виховання
Зміст : Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи ; Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання ; Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей ; Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) ; Освіта й виховання в Україні-Русі ; Освіта в період становлення України-Русі ; Культура і освіта в часи розвитку держави ; Роль рукописних книг у вихованні й навчанні ; Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі ; Національна освіта України в епоху Відродження ; Освіта за литовської доби ; Освіта на українських землях під владою Польщі ; Братські школи ; Першодруки ; Києво-Могилянська академія ; Педагогічні погляди Григорія Сковороди ; Освіта за час казачини ; Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст. ; Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті ; Педагогіка Олександра Духновича ; Педагогічна діяльність Миколи Пирогова ; Педагогічні погліди Тараса Шевченка ; Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша ; Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського ; Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки ; Родинне виховання дітей дошкільного віку ; Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. ; Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні ; Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині ; Розвиток дошкільного виховання в Галичині ; Педагогічна спадщина Софії Русової ; Педагогічний доробок Бориса Гринченка ; Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського ; Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського ; Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці ; Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів ; Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки ; Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки ; Педагогічна спадщина Антона Макаренка ; Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки ; Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки ; Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського ; Освіта укрвїнців за межами України ; Освіта і виховання в незалежній Українській державі ; Шкільна та позашкільна освіта ; Дошкільна освіта ; Вища школа на сучасному етапі
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Іванчук С. А.
Назва : Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК : 37.015.31-053.4:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--діти дошкільного віку--економічне виховання--економічна освіта--сталий розвиток--реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Маслюк А. М.
Назва : Аналіз проблеми ідентичності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 328-339. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви)
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--жінка-мати--освіта--культура--політика--релігія
Анотація: В статті здійснено аналіз проблеми ідентичності. Акцент зроблено на ідентичності українців порівняно з росіянами. Виокремлено чинники, що впливають на формування ідентичності українського народу: сім’я, культура, релігія, освіта, політика.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/А 72
Назва : Антологія текстів з реформування освіти в Україні: програми, концепції, проекти (1991-2017) : научное издание
Вихідні дані : Вінниця: ТОВ "ТВОРИ", 2019
Кільк.характеристики :526 с.
Колективи : НАПН України. ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського
ISBN, Ціна 978-966-949-070-4: 285.00 грн.
УДК : 37.014.3(477)"1991/2017"(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Географіч. рубрики: Україна, 1991-2017
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антологія--реформування освіти--україна--1991-2017--середня освіта
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.377/А 95
Автор(и) : Ахметзянова, Анна Ивановна
Назва : Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 45-54 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
УДК : 378.377
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доступна освіта--інклюзивна освіта--інтегративна освіта--спеціальна дошкільна освіта--діти з обмеженими можливостями--варіативні форми дошкільної освіти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Ходос, Олександр Сергійович
Назва : Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 286-293 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 292-293 (25 назв)
УДК : 159.9:159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): збройні сили україни--адаптація--агресія--емоційне вигорання--військовослужбовці--випереджаюча освіта--тривога
Анотація: У статті викладено матеріали контрольного емпіричного дослідження негативних сукупних факторів процесу адаптації військовослужбовців до військової служби, наведено нові напрями вдосконалення якості підготовки військовослужбовця.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9/Г 39
Назва : Герої - освітяни і науковці України
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2005
Кільк.характеристики :432 с.
ISBN, Ціна 966-504-460-5: 30.00 грн.
УДК : 929:37.011.3-051(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта і наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітяни--науковці--герої україни--державні відзнаки
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 43
Автор(и) : Скляр, Павло Петрович
Назва : Гуманізація освіти у життєвих перспективах майбутніх інженерів : монографія
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2007
Кільк.характеристики :288 с.: ил., табл.
ISBN, Ціна 966-590-613-5: 20.00 грн
УДК : 378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізація освіти--життєві перспективи--майбутні інженери--світові системи освіти--соціально-психологічні чинники--інженерна освіта--психологічні виміри
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 45707
Кількість відвідувачів 1955
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя