Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (58)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітнє середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Ткач Т. В. Психологічні засади проектування освітнього простору особистості/Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М.. - 2010
2.

Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.- Ст.1.-С.5-14
3.

Янковчук М. М. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/М. М. Янковчук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.268-280
4.

Мельник М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.140-147
5.

Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.5-22
6.

Корольов Д. К. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.46-61
7.

Мельник М. О. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.297-308
8.

Сніжна М. А. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.420-437
9.

Нечаєва О. С. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.337-345
10.

Науменко О. С. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9
11.

Барабаш О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/О. Ю. Барабаш // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 16, ч. 1, 2.-С.7-14
12.

Нечаєва О. С. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.199-207
13.

Корольов Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.50-63
14.

Соколюк А. О. Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця/А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6.-С.57-64
15.

Kostiuk O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/O. V. Kostiuk // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.750-760
16.

Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі/Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - 2015
17.

Зарецька О. О. Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання/О. О. Зарецька // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії. -К., 2016.-С.215-218
18.

Коломієць Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/Л. І. Коломієць // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 7:Екологічна психологія., Вип. 41.-С.159-169
19.

Чуйко О. В. Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі/О. В. Чуйко // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2017,N № 1 (8).-С.84-90
20.

Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти/Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - 2017
 1-20    21-28 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 156820
Кількість відвідувачів 1246
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя