Пошуковий запит: <.>K=освітнє середовище<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ткач Т. В. Психологічні засади проектування освітнього простору особистості/Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М.. - 2010
|
>2.
| Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.- Ст.1.-С.5-14
|
>3.
| Янковчук М. М. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/М. М. Янковчук // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.268-280
|
>4.
| Мельник М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.140-147
|
>5.
| Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.5-22
|
>6.
| Корольов Д. К. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.46-61
|
>7.
| Мельник М. О. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.297-308
|
>8.
| Сніжна М. А. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.420-437
|
>9.
| Нечаєва О. С. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.337-345
|
>10.
| Науменко О. С. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9
|
>11.
| Барабаш О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/О. Ю. Барабаш // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 16, ч. 1, 2.-С.7-14
|
>12.
| Нечаєва О. С. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.199-207
|
>13.
| Корольов Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.50-63
|
>14.
| Соколюк А. О. Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця/А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6.-С.57-64
|
>15.
| Kostiuk O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/O. V. Kostiuk // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.750-760
|
>16.
| Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі/Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - 2015
|
>17.
| Зарецька О. О. Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання/О. О. Зарецька // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії. -К., 2016.-С.215-218
|
>18.
| Коломієць Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/Л. І. Коломієць // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 7:Екологічна психологія., Вип. 41.-С.159-169
|
>19.
| Чуйко О. В. Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі/О. В. Чуйко // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2017,N № 1 (8).-С.84-90
|
>20.
| Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти/Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - 2017
|
|
|