Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (58)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітнє середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.
15(08)
А 43


    Подшивайлова, Л. І.
    Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- індивідність -- властивості особистості -- властивості індивідності -- освітнє середовище -- студент
Анотація: Теоретико-емпіричним шляхом визначено психологічні особливості сучасного студента, властивості його особистості. Здійснений теоретичний аналіз дав можливість визначити властивості особистості як соціального прояву людини та властивості індивідності як соціального прояву індивіда. До властивостей особистості віднесено: 1) соціальна контактність; 2) допитливість; 3) емпатійність; 4) творча допитливість; 5) естетична чутливість (як совісна соціальна контактність); 6) сензитивна емпатійність; 7) творчість; 8) сензитивність; 9) совісність. До властивостей індивідності належать: 1) психотизм; 2) психічна неврівноваженість; 3) розгальмованість; 4) схильність до домінування (як емоційна нечутливість психічної неврівноваженості); 5) депресія (як невротичний психотизм); 6) схильність до ризику (як асоціальна розгальмованість); 7) емоційна нечутливість; 8) асоціальність; 9) невротизм. На основі аналізу результатів проведеного емпіричного дослідження, здійснено розгорнуту характеристику визначених властивостей за рівнями їх прояву у студентів. Результати цього теоретико-емпіричного дослідження спонукають до виявлення тих умов освітнього середовища, які так деструктивно впливають на особистість людини, та подальшого пошуку шляхів усунення негативних чинників в освітньому середовищі сучасної України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шепельова, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
П 86


    Слободяник, Н. В.
    Дослідження психологічних особливостей взаємодії в системі "учитель-учень" [Текст] / Н. В. Слободяник // Психологічний часопис : науковий журнал / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - №3 (35), Вип. 6. - С. 173-181
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективність навчання -- сумісна діяльність -- взаємини -- освітнє середовище


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
П 86


    Подшивайлов, Ф. М.
    Психологічна характеристика типів студентів за співвідношенням інтегральних властивостей особистості та індивідності [Текст] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова // Психологічний часопис : науковий журнал / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - №7 (39), Вип. 6. - С. 61-84
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- індивідність -- властивості особистості -- властивості індивідності -- типологія студентів -- освітнє середовище


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Подшивайлов, Л.І.; Подшивайлов, М.В.; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Крицька, А. М.
    Професійна креативність в освітньому середовищі вищого навчального закладу [Текст] / А. М. Крицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 111-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- креативність -- освітнє середовище -- професійна креативність -- творча навчальна діяльність
Анотація: У статті викладено результати теоретичного аналізу проблеми професійної креативності в освітньому середовищі вищого навчального закладу. Проаналізовані поняття "креативність", "прфоесійна креативність" і "творча навчальна діяльність". Визначено, що професійна креативність є необхідною умовою професійної підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Вернік, О. Л.
    Психологічні аспекти репетиторства [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
репетиторство -- тьюторство -- наставництво -- вчителювання -- структура діяльності -- освітнє середовище -- сімейне середовище
Анотація: В статті йдеться про феномен репетиторства, який є досить затребуваним у сучасному освітньому просторі України. Його основною метою є нетривалий індивідуалізований супровід при засвоєнні певних знань, вмінь, навичок. Репетиторська діяльність має суттєві відмінності порівняно з іншими видами педагогічної і психолого-педагогічної, зокрема вчителюванням, наставництвом і тьоторством, як в цілях і завданнях, так і в інструментах, засобах і ситуаціях її здійснення. Ключову роль в репетиторській діяльності грає психологічна складова. Показано, що позиція репетитора, як зовнішня по відношенню й до освітнього, й до сімейного середовищ учіння, є досить вигідною для вирішення завдання гармонізації взаємодії учня з відповідними сферами його життя. Виділено три принципово різні типи ситуацій здійснення репетиторської діяльності - проблема, розвиток, виступ - які передбачають й різні способи вибудовування репетиторської взаємодії, організації й планування занять тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 221 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-194 (218 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
153(06)
А 43


    Петренко, Ірина Володимирівна.
    Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти [Текст] / І. В. Петренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 259-274. - Бібліогр.: С. 271-273 (12 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- комунікативно-психологічний підхід -- соціально-психологічна комунікативна технологія -- ORID-модель -- міжособистісна взаємодія -- врегулювання соціального конфлікту -- освітнє середовище
Анотація: Статтю присвячено вивченню особливостей використання соціально-психологічних комунікативних технологій і застосування комунікативно-технологічного підходу до врегулювання соціальних конфліктів у сфері освіти. Уточнено поняття соціального конфлікту, визначено допустимі границі його проблемного поля. Апробовано технологію соціально-психологічної діагностики і соціально-психологічного проектування комунікативних процесів у просторі освіти. Представлено алгоритм планування процедури сфокусованої бесіди. Окреслено ефекти спілкування, що виявилися внаслідок застосування соціально-психологічної комунікативної технології в освітньому середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153/154
О-64


    Чуйко, Олена Василівна.
    Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі [Текст] / О. В. Чуйко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (14 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
кафедра -- моделі управління кафедрою -- освітнє середовище -- місія кафедри -- кафедральна команда -- професійні практики
Анотація: Стаття розкриває управлінські підходи до формування і розвитку інноваційного середовища на кафедрі, спрямованого на забезпечення і особистісно-професійний ріст суб’єктів освітньої діяльності: студентів та викладачів. Формулюються основні принципи діяльності управління кафедрою в парадигмі моделі організаційного розвитку. У цьому контексті розкриваються місії і принципи функціонування кафедри; виокремлюються головні функції, спрямовані на концепцію розвитку кафедри; формулюються стратегічні завдання і план оперативних дій; принципи побудови кафедральної команди; розкриваються особливості стимулювання розвитку персоналу з урахуванням професійного саморозвитку; визначаються можливості упровадження рефлексивно-аналітичних форм контролю і оцінювання етапів просування розвитку кафедри.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153/154
П 86


   
    Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти [Текст] : методический материал / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; за наук. ред. П. П. Горностай. - Київ : Міленіум, 2017. - 48 с. - ISBN 978-966-8063-79-56 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Соціальна психологія
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- колектив -- освітнє середовище -- групова взаємодія -- групові конфлікти

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Горностай, Павел Петрович \за наук. ред.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
15(57.026)
А 43


    Коломієць, Л. І.
    Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців [Текст] / Л. І. Коломієць // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
система "особистість-середовище" -- освітнє середовище -- екологічність -- екологічне освітнє середовище -- вища освіта -- професійна підготовка -- первинна професіоналізація майбутніх фахівців
Анотація: У статті проаналізовано зміст, структуру, складові поняття "освітнє середовище", визначено основні підходи до його тлумачення в сучасних психолого-педагогічних джерелах. Розкрито сутність екологічності освітнього середовища крізь призму новітніх підходів і парадигм (екогуманітарної, екопсихологічної, екофасилітуючої тощо).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
373
К 63


    Зарецька, Ольга Олександрівна.
    Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання [Текст] / О. О. Зарецька // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії : Збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - К., 2016. - С. 215-218. - Бібліогр.: с. 218 (9 назв) . - ISBN 978-617-7021-46-8
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- особистісне зростання -- середовище -- виховна система -- смисл


Дод.точки доступу:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада\; Мельник, Т. В. \ред. рада\; Боброва, С. Й. \ред. рада\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України(К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Kostiuk, O. V.
    Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization [Текст] / O. V. Kostiuk // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
трилінгвізм -- невротизація -- освітнє середовище -- студенти-медики -- адаптація до освітнього простору
Анотація: У статті розглядається проблема формування системи другої іноземної мови за наявністі вже сформованих двох (рідної та першої іноземної) у студентів іноземців з позиції особистісного підходу, зокрема - генетико-психологічного.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

14.
153.6
П 86


   
    Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі [Текст] : методичний посібник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; ред. О. Л. Музика. - Київ, Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 144 с. : табл. - 19 грн.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
ОБДАРОВАНІСТЬ -- ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ -- ОБДАРОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Музика, Олександр Леонідович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.923.2
С 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соколюк, Анна Олександрівна.
    Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця [Текст] / А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- самодетермінація -- самореалізація -- професійне становлення -- тренінг
Анотація: Запропонована комплексна тренінгова програма психологічного сприяння самодетермінації професійного становлення студентів ВНЗ. Викладено ключові ідеї самодетермінації професійного становлення особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.928
К 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Д. К.
    Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63 : рис. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вища освіта -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- методика оцінювання
Анотація: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвиток обдарованості -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена ролі освітнього середовища в становленні інтелектуально обдарованої особистості.Аналізуються специфічні ознаки дитячої обдарованості та характеристики освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освіта обдарованих учнів і студентів -- розвиток обдарованості
Анотація: У статті поданий аналіз теоретичних підходів до розробки проблеми освіти обдарованих. Визначено головні характеристики освітнього середовища для обдарованих учнів та студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
155.9
Б 24


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Барабаш, О. Ю.
    Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків [Текст] / О. Ю. Барабаш // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна адаптація -- освітнє середовище -- збагачене освітнє середовище -- креативність -- підліток -- умови навчання
Анотація: У статті надано стан розробленості в психологічній і педагогічній літературі проблеми умов і можливостей розвитку креативності в підлітковому віці в контексті їх зв'язку з процесом адаптації до нових або змінюваних умов навчання. Визначено поняття "збагачене освітнє середовище". Представлені результати дослідження впливу різних аспектів збагаченого освітнього середовища на розвиток креативності підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 170546
Кількість відвідувачів 1282
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя