Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=освітній діалог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/Р 15-562040 рукописний текст
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франковськ, 2011
Кільк.характеристики :479 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-479.
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Аксіогенез
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіогенез--ціннісність--смисл--професійна освіта--суб`єктивна позиція--смислове переживання--особистісний досвід--освітній діалог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 5171
Кількість відвідувачів 371
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя