Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (54)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітній простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.5+378-057/Е 15-799946 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Назва : Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :577 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 448-504.
УДК : 159.923.5+378-057.875:34-051 + 159.923.5 + 378-057.875:34-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--психологічна служба--суб'єктогенеза--юнацький вік--майбутні фахівці--професійне становлення--правнича діяльність--учбово-професійна діяльність
Анотація: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні засади проектування освітнього простору особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :452 с.: табл., рис. + 1( додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 410-452.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--психологічний простір--неперервність освіти--життєвий простір--суб'єкт освітньої діяльності
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/М 92
Автор(и) : Мухіна Л. М.
Назва : Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--конфліктна компетентність--професійна компетентність--педагогічна компетентність--конфлікт--професійна підготовка--освітній простір--викладач
Анотація: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.2:502/504/Р 69
Автор(и) : Романова, Віра Сергіївна, Караван, Ганна Ігорівна
Назва : Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 309-324: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 323 (9 назв)
УДК : 159.922.2:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальні інтереси--люди похилого віку--освітній простір--опитування--соціально-психологічна адаптація
Анотація: Наведена структура інтересів розглядається у контексті теоретико-методологічного підґрунтя включення людей "третього віку" в освітній простір. Визначено діагностичні методики з питань виявлення інтересів людей різного віку в освітньому просторі та розроблено власну методику діагностування пізнавальних інтересів для людей похилого віку. Визначено мотиви та ставлення до навчання слухачів "Університету третього віку" за допомогою методики анкетного опитування.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Назва : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей
Вихідні дані : Київ-Люблін: Логос, 2016
Кільк.характеристики :147 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-171-987-2: 10.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми психології--сучасні соціально-політичні умови--україна--європейський союз
Зміст : Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків/ Т. В. Говорун. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/ Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень/ О. М. Кокун. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження/ О. В. Креденцер. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України/ В. Є. Луньов. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень/ С. Д. Максименко . Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій/ Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору/ Н. В. Слободяник. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/ В. В. Турбан. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі/ Н. В. Чепелєва.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору
Місце публікування : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах: Збірник наукових статей/ За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін: Логос, 2016. - С. 111-117 (Шифр 15(06)/Д 70-281025)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--освітній простір--особистісний розвиток
Анотація: У статті обгрунтовується потенціал вітчизняного освітнього середовища та визначаються шляхи його сутнісної реалізації для забезпечення особистісного розвитку учнівської та студентської молоді.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Янковчук, Марина Миколаївна
Назва : Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 268-280 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--суб'єкт освіти
Анотація: Розглянуто поняття "освіта", "освітній простір", "освітнє середовище" з точки зору законодавства, педагогічної та психологічної науки. Визначено поняття "освітній простір" та "освітнє середовище", які будуть використовуватися для моделювання освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Демченко О. П.
Назва : Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 78-90 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК : 159.922.2+37.013.41:37.061
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості--обдарована особистість--соціальна обдарованість--освітній простір--культурно-освітній простір
Анотація: Проаналізовано проблему створення культурно-освітнього простору для розвитку соціальної обдарованості та визначено його параметри, показано необхідність формування суб'єктності соціально обдарованої особистості в процесі її взаємодії з соціокультурним і освітнім оточенням.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Горбань, Галина Олександрівна
Назва : Соціалізація особистості та екологічність світового простору
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 117-126 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--принцип екологічності--освітній простір--соціальне середовище
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасних умов соціалізації особистості. Подано загальну характеристику процесу соціалізації особистості в освітньому просторі. Презентовано робочу модель, яка відображає складові процесу соціалізації особистості. Обгрунтовано необхідність побудови освітнього простору за принципом екологічності як значущої умови ефективної соціалізації особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Мілушина М.А.
Назва : Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 294-302 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співзалежність--освітній простір--суб'єкт--суб'єктні відносини--драматичний трикутник карпмана--порушення психологічної території--культурний вплив
Анотація: У статті розглядається роль феномена співзалежності в освітньому просторі, яке потребує активних суб'єктів, здатних до безперервної освіти. Так як, безперервна освіта стане основним інструментом захисту людей в разі втрати ними роботи та інших змін в трудовому житті.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 56180
Кількість відвідувачів 1416
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя