Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (54)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітній простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.5+378-057/Е 15-799946 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Назва : Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :577 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 448-504.
УДК : 159.923.5+378-057.875:34-051 + 159.923.5 + 378-057.875:34-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--психологічна служба--суб'єктогенеза--юнацький вік--майбутні фахівці--професійне становлення--правнича діяльність--учбово-професійна діяльність
Анотація: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні засади проектування освітнього простору особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :452 с.: табл., рис. + 1( додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 410-452.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--психологічний простір--неперервність освіти--життєвий простір--суб'єкт освітньої діяльності
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/М 92
Автор(и) : Мухіна Л. М.
Назва : Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--конфліктна компетентність--професійна компетентність--педагогічна компетентність--конфлікт--професійна підготовка--освітній простір--викладач
Анотація: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.2:502/504/Р 69
Автор(и) : Романова, Віра Сергіївна, Караван, Ганна Ігорівна
Назва : Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 309-324: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 323 (9 назв)
УДК : 159.922.2:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальні інтереси--люди похилого віку--освітній простір--опитування--соціально-психологічна адаптація
Анотація: Наведена структура інтересів розглядається у контексті теоретико-методологічного підґрунтя включення людей "третього віку" в освітній простір. Визначено діагностичні методики з питань виявлення інтересів людей різного віку в освітньому просторі та розроблено власну методику діагностування пізнавальних інтересів для людей похилого віку. Визначено мотиви та ставлення до навчання слухачів "Університету третього віку" за допомогою методики анкетного опитування.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Назва : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей
Вихідні дані : Київ-Люблін: Логос, 2016
Кільк.характеристики :147 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-171-987-2: 10.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми психології--сучасні соціально-політичні умови--україна--європейський союз
Зміст : Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків/ Т. В. Говорун. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/ Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень/ О. М. Кокун. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження/ О. В. Креденцер. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України/ В. Є. Луньов. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень/ С. Д. Максименко . Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій/ Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору/ Н. В. Слободяник. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/ В. В. Турбан. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі/ Н. В. Чепелєва.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору
Місце публікування : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах: Збірник наукових статей/ За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін: Логос, 2016. - С. 111-117 (Шифр 15(06)/Д 70-281025)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--освітній простір--особистісний розвиток
Анотація: У статті обгрунтовується потенціал вітчизняного освітнього середовища та визначаються шляхи його сутнісної реалізації для забезпечення особистісного розвитку учнівської та студентської молоді.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Янковчук, Марина Миколаївна
Назва : Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 268-280 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--суб'єкт освіти
Анотація: Розглянуто поняття "освіта", "освітній простір", "освітнє середовище" з точки зору законодавства, педагогічної та психологічної науки. Визначено поняття "освітній простір" та "освітнє середовище", які будуть використовуватися для моделювання освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Демченко О. П.
Назва : Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 78-90 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК : 159.922.2+37.013.41:37.061
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості--обдарована особистість--соціальна обдарованість--освітній простір--культурно-освітній простір
Анотація: Проаналізовано проблему створення культурно-освітнього простору для розвитку соціальної обдарованості та визначено його параметри, показано необхідність формування суб'єктності соціально обдарованої особистості в процесі її взаємодії з соціокультурним і освітнім оточенням.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Горбань, Галина Олександрівна
Назва : Соціалізація особистості та екологічність світового простору
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 117-126 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--принцип екологічності--освітній простір--соціальне середовище
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасних умов соціалізації особистості. Подано загальну характеристику процесу соціалізації особистості в освітньому просторі. Презентовано робочу модель, яка відображає складові процесу соціалізації особистості. Обгрунтовано необхідність побудови освітнього простору за принципом екологічності як значущої умови ефективної соціалізації особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Мілушина М.А.
Назва : Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 294-302 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співзалежність--освітній простір--суб'єкт--суб'єктні відносини--драматичний трикутник карпмана--порушення психологічної території--культурний вплив
Анотація: У статті розглядається роль феномена співзалежності в освітньому просторі, яке потребує активних суб'єктів, здатних до безперервної освіти. Так як, безперервна освіта стане основним інструментом захисту людей в разі втрати ними роботи та інших змін в трудовому житті.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Т 51
Автор(и) : Токарева, Наталя Миколаївна
Назва : Моделювання особистісних конструктів підлітків у вимірах освітнього простору : монографія
Вихідні дані : Кривий Ріг: ТОВ ВНП "Інтерсервіс", 2015
Кільк.характеристики :388 с.
ISBN, Ціна 978-617-696-312-7: 30.00 грн
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделювання--особистісні конструкти--підлітки--освітній простір--комунікативне моделювання--гносеологічні джерела
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Смульсон , Марина Лазарівна, Лотоцька Ю. М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна
Назва : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :221 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтелектуальний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--інтернет--розвиток--навчання--освітній простір
Зміст : Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі/ В. В. Депутат, М. І. Жалдак. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі/ Ю. М. Лотоцька. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих/ П. П. Дітюк. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі/ М. М. Назар. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах/ Д. С. Мещеряков. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку/ Ю.М Лотоцька [и др.].
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5](072)/И 73
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна, Лотоцька Ю. М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна, Мещеряков Д. С., Іванова, Олена Володимирівна, Суворова Т. О., Павловець О. В., Депутат В. В.
Назва : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :119 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.953.5](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальний розвиток--розвиток дорослих--віртуальний простір--освітній простір
Зміст : Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих/ М. Л. Смульсон. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих/ М. Л. Смульсон. Дистанційний курс «Успіх»/ Ю. М. Лотоцька. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності/ М. М. Назар. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі/ П. П. Дітюк. Специфіка мотивації дистанційних респондентів/ П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. Групова робота у віртуальному освітньому просторі/ М. М. Назар. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах/ Д. С. Мещеряков. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку/ Ю. М. Лотоцька [и др.]. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі/ М. Л. Смульсон, В. В. Депутат.
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна
Назва : Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 155-166 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
УДК : 159.922.73-053.4:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінність орієнтації--освітній простір--становлення особистості--вікова кризова регуляція поведінки--психологічні новоутворення кризи саморегуляції
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми регулятивної ролі ціннісних орієнтацій в житті дошкільника. В статті розглядаються сучасні надбання психологічної теорії з питань збереження цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування психологічних закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню та усталенню у структурі особистості взаємопов'язаних емоційних, когнітивних та вольових досягнень.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П86
Назва : Психолого-педагогічні умови розвитку особистісної активності в освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2008
Кільк.характеристики :512 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-2142-58-7: 10.00 грн
УДК : 37.015.3:159.952.13
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--психолого-педагогічні умови розвитку--особистісна активність--освітній простір
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Піроженко Т. О.
Назва : Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 115-129 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--освітній простір--становлення особистості--вікова криза регуляції поведнки 6(7) року життя--життєва компетентність
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми співвідношення зовнішніх (соціально-педагогічних) та внутрішніх (психологічних) факторів впливу на процес прийняття дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка (дошкільна-початкова освіта).
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Федько В. В.
Назва : Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 235-247 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--соціальна компетентність--ситуації організованого соціального досвіду--особистісний розвиток учня
Анотація: Представлено аналіз теоретичної бази та наукових підходів до визначення сутності, структури і функцій соціальної компетентності. Вивчена багатогранна палітра розуміння соціальної компетентності, яка спричиняє певні розбіжності у поглядах учених щодо її сутності. Розглянуто різні підходи на структуру соціальної компетентності, яка не є чимось сталим, а змінюється залежно від поглядів учених щодо розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Підкреслено, що ці чи інші складові надають можливість вважати соціальну компетентність саме інтегративним особистісним утворенням, яке розгортається у відповідності до певних вікових закономірностей розвитку особистості. Схарактеризовано вікові особливості школярів молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку. Встановлено, що джерелом розвитку соціальної компетентності учнів виступає освітній простір школи як соціального інституту, який моделює суспільні взаємини. Розкрито можливості її розвитку в умовах загальної середньої освіти; зазначені основні педагогічні стратегії щодо розвитку соціальної компетентності учня.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Слободяник Н. В.
Назва : Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 191-204 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--суб'єкт освіти--особистісний розвиток--самоактуалізація--особистісний смисл
Анотація: Представлено теоретико-методологічне обгрунтування можливостей для самоактуалізації учнівської та студентської молоді в умовах сучасного учнівського простору. Зазначено, что простір учнівських можливостей - це насамперед, проблема усвідомлення нових вимірів сенсу, які невблаганно та закономірно входять у сучасне життя. Наголошено, що принциповою особливістю сучасної освітньої системи повинно стати створення умов, які сприяють розвитку пізнавальної активності, ініціативності, автономності, формуванню здатності до творчої самореалізації та самоактуалізації української молоді. Окреслено основні ознаки та функції освітнього простору, одна з яких - формування особистісних смислів у суб'єктів освіти. Знайдений (відкритий) молодою людиною особистісний смисл стає детермінантою її активності для вияву і розвитку себе, своїх можливостей і здатностей. Підкреслено, що особливою сензетивністю до смислотвірної діяльності вирізняється юнацтво (старший шкільний вік та власне юність). Розкрито сутність особистісного розвитку та ролі в ньому самоактуалізації як кінцевого етапу смислотвірної діяльності та процесу вияву і реалізації можливостей особистості. Здійснено аналіз феномена самоактуалізації, що дозволило вважати його внутрішньою активністю суб'єкта, спрямованого на трансформацію потенційного в актуальне, здатності в дію, отримання знань до їхнього втілення, творчість в іновацію тощо. Результат такої активності становлення людини як суб'єкта власної життєдіяльності.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Слободяник Н. В.
Назва : Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна взаємодія--психолого-педагогічна взаємодія--ефективна взаємодія--освітній простір--розвивальна освіта--психологічний контакт--суб'єкт проектування
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Білецький П. С.
Назва : Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 352-360. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
УДК : 37.07:37.091.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медико-соціальні технології--ефективність--освітній простір--соціальне середовище--заклад вищої освіти
Анотація: У статті наведено результати дослідження окремих аспектів управління освітніми медико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму. Проведено дослідження проблематики управління в освіті та визначено, що створення, реалізація та практичне впровадження освітньої медико-соціальної технології залежить від ефективності діяльності керуючої підсистеми закладу вищої освіти, що забезпечує відповідні прогностичні, організаційно-правові, кадрові, матеріально-технічні та психолого-педагогічні умови. Розвинуто положення про те, що в процесі професійного управління закладами вищої освіти мають враховуватися такі особливості: заклади вищої освіти - це відкриті системи, які мають врахувати постійні зміни, що відбуваються в соціальному середовищі; вміти швидко адаптуватися до нових підходів в суспільному розвитку та трансформувати їх в новий зміст навчання, нові освітні та інформаційні технології, нові стратегії взаємодії між учасниками управлінського та навчально-виховного процесу; розвиватися у відповідності до соціальних змін; функціонувати на засадах гуманістичного менеджменту. Наголошується, що ефективність діяльності керуючої підсистеми закладу вищої освіти у галузі управління освітньої медико-соціальної технології буде залежити від узгодженості і координованості вертикальних (адміністрація) і горизонтальних (педагогічні колективи) зв'язків, оперативності управлінського впливу на підсистеми та структури закладу вищої освіти; своєчасності отримання управлінської інформації (зворотній зв'язок) та прогнозованості результатів впровадження освітньої медико-соціальної технології в навчальний процес здобувачів вищої освіти за медичним фахом.
Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 51147
Кількість відвідувачів 872
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя