Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні організації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.
371.015
М 17


    Максименко, С. Д.
    Навчальні та поведінкові проблеми учнів початкової школи [Текст] : короткий психологічний довідник-порадник педагога / С. Д. Максименко, Л. О. Кондратенко. - [Харків] : Ранок, [2020]. - 48с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Шкільна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- активність персоналу освітніх організацій -- персонал освітніх організацій


Дод.точки доступу:
Кондратенко, Л.О.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
154
К 79


    Креденцер, О. В.
    Психологія розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій [Текст] : монографія / О. В. Креденцер ; НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Київ : [Логос], 2019. - 320с. - 20.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- активність персоналу освітніх організацій -- персонал освітніх організацій


Дод.точки доступу:
НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа" [Текст] / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2019. - № 1 (16). - С. 33-45. - Бібліогр.: с. 41-45 (41 назва)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- Нова українська школа -- внутрішньоорганізаційне підприємництво -- функції внутрішньоорганізаційного підприємництва


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Креденцер, О.В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій: зв'язок з інноваційними стилями управління [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 16-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- суб'єктивне благополуччя -- емоційний інтелект -- інноваційні стилі управління
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень вираженості основних показників суб'єктивного благополуччя менеджерів освітніх організацій, які стосуються роботи, емоційной сфери, взаємодії з іншими людьми, стану здоров'я, та виявлено ряд "проблемних зон". Констатовано, що високий рівень вираженості загального показника суб'єктивного благополуччя характерний для невеликої кількості опитаних. Встановлено статистично значущий зв'язок між показниками суб'єктивного благополуччя менеджерів освітніх організацій та розвитком їхніх інноваційних стилів управління. Доведено, що зміст виявленого зв'язку проявляється в тому, що підвищення рівня суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій сприяє використанню менеджерами інноваційних стилів управління менеджерів освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Клочко, А.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Баранова, В. А.
    Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій [Текст] / В. А. Баранова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- позашкільні навчальні заклади -- організаційно-управлінські характеристики позашкільних навчальних закладів -- організаційно-психологічні характеристики позашкільних навчальних закладів -- організаційна культура -- чинники розвитку організаційної культури
Анотація: У статті розкрито завдання позашкільної освіти та показано значення позашкільних навчальних закладів у їх реалізації. Обгрунтовано підхід до аналізу позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій. Виділено дві групи характеристик позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій (організаційно-управлінські та організаційно-психологічні) і детально висвітлено їх зміст. Розкрито зміст та роль організаційної культури в діяльності позашкільних навчальних закладів. Проаналізовано чинники макро-, мезо- та мікрорівня, які впливають на розвиток організаційної культури позашкільних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 238 с. : табл. + 1 додатки 81 с. - Бібліогр.: с. 210-239 (278 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9:37.091.12(043.3)
З-17


    Заіка, Інна В'ячеславівна.
    Психологічні умови подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / І. В. Заіка ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 346 с. : табл. + 1 додатки 99 с. - Бібліогр.: с. 220-246 (255 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал -- особистісна напруженість -- прояви особистісної напруженості -- чинники особистісної напруженості -- психологічні умови подолання особистісної напруженості -- тренінг -- психологічні технології підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості
Анотація: У дисертації здійснено аналіз й узагальнення теоретико-методологічних основ та експериментальних результатів проблеми психологічних умов подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Побудовано модель особистісної напруженості персоналу освітніх організацій (особистісної та ситуативної тривожності, соціальної фрустрованості, життєвої незадоволеності). Виявлено статистично значущі зв'язки між чинниками мезорівня ("загальними" та "спеціальними характеристиками організації) та окремими проявми особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Доведено статистично значущі зв'язки між чинниками мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками) та більшістю проявів особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Визначено психологічні умови подолання особистісної напруженості у персоналу освітніх організацій. Розроблено та апробовано психологічні технології підготовки освітнього персоналу до подолання особистісної напруженості (на рівні організації та на рівні персоналу), доведено їхню ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
155
А 43


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Регіональна програма психологічної підготовки менеджерів освітніх організацій до забезпечення психологічного здоров’я [Текст] / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський : Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 70-71
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
програма психологічної підготовки менеджерів -- освітні організації -- психологічне здоров'я


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Шевченко, А.М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
155
А 43


   
    Оцінка персоналом організаційно-психологічних умов зниження напруженості в освітніх організаціях [Текст] / М. Карамушка Л. [и др.] // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський : Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 11-12
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
напруженість -- освітні організації


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Карамушка Л., Людмила Миколаївна; Лагодзинська, Валентина Іванівна; Івкін, Володимир Миколайович; О.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.944.07-026.12:[005.95:37
К 79


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10 / О. В. Креденцер ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоорганізаційне підприємництво -- підприємницька активність -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- задоволеність працею -- підприємницька самоефективність -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

12.
159.944.07-026.12:[005.95:37
К 79


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10 / О. В. Креденцер ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 473 с. : табл. + 1 додатки 90 с. - Бібліогр.: с. 403-474 (548 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоорганізаційне підприємництво -- підприємницька активність -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- задоволеність працею -- підприємницька самоефективність -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.9:37.091.12(043.3)
З-17


    Заіка, Інна В'ячеславівна.
    Психологічні умови подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / І. В. Заіка ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 25 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал -- особистісна напруженість -- прояви особистісної напруженості -- чинники особистісної напруженості -- психологічні умови подолання особистісної напруженості -- тренінг -- психологічні технології підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості
Анотація: У дисертації здійснено аналіз й узагальнення теоретико-методологічних основ та експериментальних результатів проблеми психологічних умов подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Побудовано модель особистісної напруженості персоналу освітніх організацій (особистісної та ситуативної тривожності, соціальної фрустрованості, життєвої незадоволеності). Виявлено статистично значущі зв'язки між чинниками мезорівня ("загальними" та "спеціальними характеристиками організації) та окремими проявми особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Доведено статистично значущі зв'язки між чинниками мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками) та більшістю проявів особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Визначено психологічні умови подолання особистісної напруженості у персоналу освітніх організацій. Розроблено та апробовано психологічні технології підготовки освітнього персоналу до подолання особистісної напруженості (на рівні організації та на рівні персоналу), доведено їхню ефективність. На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
159.944.4:373.5.091.113-05(043.5)
С 53


    Снігур, Юлія Сергіївна.
    Організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегії керівниками закладів загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / Ю. С. Снігур ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 222 с. : табл. + 1 додатки 61 с. - Бібліогр.: с. 200-222 (235 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади загальної середньої освіти -- керівники -- копінг-стратегії -- види копінг-стратегій -- організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій -- організаційний розвиток -- задоволеність організацією -- стиль управління -- активність -- оптимізм -- тайм-синдром менеджера -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено організаційно-психологічні чнники вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність організації, особливості закладів загальної середньої освіти як освітніх організацій, зміст управлінської діяльності керівників цих закладів в сучасних умовах. Визначено зміст копінг-стратегій керівників закладів загальної середньої освіти, які являють собою сукупність когнітивних, емоційних та поведінкових зусиль, спрямованих на подолання труднощів в процесі здійснення управлінської діяльності в умовах професійного стресу. Охарактеризовано організаційно-психологічні чинники мікроівня, які можуть впливати на вибір керівниками копінг стратегій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922:[37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів в освітніх організаціях -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
159.922:37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 468 с. : табл. + 1 додатки 105 с. - Бібліогр.: с. 425-468 (490 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів освітніх організацій -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
   153/154
   К 21


    Карамушка , Людмила Миколаївна.
    Психологія вибору копінг-стратегій керівниками освітніх організацій [Текст] / КарамушкаЛ. М., Снігур Ю. С. ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - Київ : [б. в.], 2024. - 187, [1] с. - Бібліогр.: с. 167-186. - ISBN 978-617-7745-46-3 : 35 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--копінг-стратегії--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- керівники -- освітні організації -- копінг-стратегії -- Україна


Дод.точки доступу:
Снігур, Юлія Сергіївна; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ). Лабораторія організаційної та соціальної психології; Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
153/154
О-64


    Креденцер, О. В.
    Професійна самоефективність та її роль у забезпеченні психологічного здоров'я персоналу освітніх організацій в умовах війни та повоєнного відродження: теоретичний аналіз проблеми [Текст] / О. В. Креденцер // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2023. - № 2-3 (29). - С. 52-64. - Бібліогр.: С. 60-64 (46 назв)
УДК
РУБ 153/154

Кл.слова (ненормовані):
самоефективність -- професійна самоефективність -- самоефективність вчителя -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- психологічне здоров'я -- війна -- повоєнне відродження


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Суб'єктивне благополуччя персоналу освітніх та наукових організацій в умовах війни: рівень вираженості та зв'язок з копінг стратегіями [Текст] / Л. М. Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2023. - № 1 (28). - С. 17-25. - Бібліогр.: С. 23-25 (25 назв)
УДК
РУБ 153/154

Кл.слова (ненормовані):
російсько-українська війна -- суб'єктивне благополуччя -- копінг-стратегії -- психологічне благополуччя -- благополуччя в стосунках -- фізичне здоров'я -- освітні організації -- наукові організації -- персонал


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-53 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 170281
Кількість відвідувачів 1280
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя