Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісна детермінація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Мусіяка, Наталія
Назва : Дослідження мікрогенези детермінантного впливу фрустрації потреби досягнення успіху в школярів із різними навчальними досягненнями
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 162-186: табл. (Шифр 15(06)/П 68-044202775)
Примітки : Бібліогр.: с. 31 (21 назва)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза--мікрогенеза--навчальні досягнення--особистісна детермінація--особистість школяра--потреба досягнення успіху--фрустрація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 239-247 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--навчання--особистість--особистісна детермінація--особистісні чинники--учень--учіння--успішність
Анотація: У статті розкрито концептуальну характеристику І.О. Сікорським учителя як особистісного чинника навчання. Констатовано, що детермінантність навчання учений вбачає у особистісній проекції і уперше у вітчизняному психологічному просторі включив у контекст розгляду поняттєву єдність "особисті чинники". Зазначено, що у системі "учень-учитель" І.О. Сікорський обгрунтував значення учителя в "учіннєвому житті" та визначив вектори діяльності вчителя. Акцентовано, що учений з'ясував спектри упередження деструкції у системі "учень-учіння", а також розкрив технологію ефективного включення дитини у шкільне навчання. Розкрита у особистісній парадигмі технологія усного викладання у процесі навчання.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мамко В.П.
Назва : Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 97-104 (Шифр 15(08)/А 43-953823351)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-103 (21 назва)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлексивність--компетентність--особистісна детермінація--особистість--планування--група--психолог
Анотація: Стаття присвячена проблемі особистісної детермінації та рефлексивної компетентності психологів. Показано, що для визначення особистісної детермінації рефлексивної компетентності психолога необхідно з'ясувати сутність поняття рефлексивності та її взаємозв'язок з іншими психологічними характеристиками суб'єкта. Встановлено, що рефлексивність як ідея того, що психолог є об'єктом свого власного вивчення, може слугувати тією евристичною підставою, яка дасть змогу пояснити поширеність психологічних методик та технік управління собою як на індивідуальному, так і на колективному рівнях. Рефлексивність розуміється як циклічний процес, що складається із трьох компонентів: рефлексії, планування та дії/адаптації. Доведено, що у порівнянні з рефлексивними групами нерефлексивні демонструють малу пильність до групових цілей, стратегій та середовища, у якому вони працюють. Показано, що такі групи більше схильні бути реактивними, аніж проактивними, і частіше виявляють захисну реакцію при загрозі з боку навколишнього середовища.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 225-233 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детермінація--особистісна детермінація--особистість--дитина--розвиток--психічний розвиток дитини
Анотація: У статті уперше здійснено аналіз теорії психічного розвитку дитини, створеної Г.С. Костюком, а також у її контексті розглянуто проблему особистісної детермінації. Констатовано, що теорія психічного розвитку дитини, як ключове теоретико-методологічне підгрунтя розуміння сутності особистісної детермінації, була вперше розроблена ученим ще у 40-х рр. ХХ ст. Розкрито ідеї Г.С. Костюка щодо проблеми особистісної детермінації. Здійснено уперше аналіз структури теорії психічного розвитку дитини, що включає означені самим вченим, дванадцять спектрів - "питань розгляду". Встановлено, що стрижневим учений вважає детермінантний, оскільки "психічний розвиток дитини - обумовлений процес", а "питання про умови психічного розвитку дитини є вихідним питанням теорії цього процесу". Г.С. Костюк розкриває такий новий ракурс своєї теорії психічного розвитку дитини як проблему особистісної детермінації, ефективності її становлення і перебігу як внутрішніх потенцій особистісного зростання і саморозвитку.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 14315
Кількість відвідувачів 382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя