Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісна напруженість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Заіка І. В.
Назва : Методики для дослідження психологічних особливостей організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 29-35 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-35 (28 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--педагогічні працівники--загальноосвітні навчальні заклади--соціальна напруженість--особистісна напруженість--ситуативна тривожність--особистісна тривожність--соціальна фрустрованість--життєва задоволеність
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Заіка І. В.
Назва : Основні вияви особистісної напруженості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 9-15 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 13-15 (39 назв).
УДК : 316.647.5:005.32
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна напруженість--особистісна напруженість--соціальна фрустрація--ситуаційна тривожність--особистісна тривожність--життєва задоволеність
Анотація: У статті на основі теоретичного дослідження проаналізовано такі основні поняття, як «соціальна фрустрація», «ситуативна та особистісна тривожність», «життєва задоволеність». Встановлено, що соціальна фрустрація розуміється як вид психічної особистісної напруженості, яка обумовлена незадоволеністю особистості життям, власними досягненнями і становищем у соціальній ієрархії. Ситуаційна та особистісна тривожність розглядається як протиріччя між оцінкою особистістю певної ситуації як загрозливої і відсутністю необхідних засобів для її уникнення чи подолання. «Життєва задоволеність» – це загальне уявлення людини про психічний комфорт
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.091.12(0/З-17-006607048 рукописний текст
Автор(и) : Заіка, Інна В'ячеславівна
Назва : Психологічні умови подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :346 с.: табл. + 1 додатки 99 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-246 (255 назв).
УДК : 159.9:37.091.12(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--персонал--особистісна напруженість--прояви особистісної напруженості--чинники особистісної напруженості--психологічні умови подолання особистісної напруженості--тренінг--психологічні технології підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості
Анотація: У дисертації здійснено аналіз й узагальнення теоретико-методологічних основ та експериментальних результатів проблеми психологічних умов подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Побудовано модель особистісної напруженості персоналу освітніх організацій (особистісної та ситуативної тривожності, соціальної фрустрованості, життєвої незадоволеності). Виявлено статистично значущі зв'язки між чинниками мезорівня ("загальними" та "спеціальними характеристиками організації) та окремими проявми особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Доведено статистично значущі зв'язки між чинниками мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками) та більшістю проявів особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Визначено психологічні умови подолання особистісної напруженості у персоналу освітніх організацій. Розроблено та апробовано психологічні технології підготовки освітнього персоналу до подолання особистісної напруженості (на рівні організації та на рівні персоналу), доведено їхню ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.091.12(0/З-17-962750499 рукописний текст
Автор(и) : Заіка, Інна В'ячеславівна
Назва : Психологічні умови подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :25 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:37.091.12(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--персонал--особистісна напруженість--прояви особистісної напруженості--чинники особистісної напруженості--психологічні умови подолання особистісної напруженості--тренінг--психологічні технології підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості
Анотація: У дисертації здійснено аналіз й узагальнення теоретико-методологічних основ та експериментальних результатів проблеми психологічних умов подолання особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Побудовано модель особистісної напруженості персоналу освітніх організацій (особистісної та ситуативної тривожності, соціальної фрустрованості, життєвої незадоволеності). Виявлено статистично значущі зв'язки між чинниками мезорівня ("загальними" та "спеціальними характеристиками організації) та окремими проявми особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Доведено статистично значущі зв'язки між чинниками мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками) та більшістю проявів особистісної напруженості персоналу освітніх організацій. Визначено психологічні умови подолання особистісної напруженості у персоналу освітніх організацій. Розроблено та апробовано психологічні технології підготовки освітнього персоналу до подолання особистісної напруженості (на рівні організації та на рівні персоналу), доведено їхню ефективність. На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 3535
Кількість відвідувачів 320
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя