Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісний потенціал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/З-13
Автор(и) : Завадська, Тетяна Василівна
Назва : Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 51-60: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--вихователь--самоактуалізація--особистісний потенціал--ціннісні орієнтації--самоповага--самоефективність--самоприйняття--професійне самоздійснення
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей професійного самоздійснення, професійної самоефективності, мотивації та рівня самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі їх професійної діяльності. Виявлено у вихователів дослідженої групи часткову відсутність ознак актуалізації всіх компонентів природного особистісного потенціалу, які й становлять основу самоактуалізації.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Психологічні основи самореалізації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 150-157 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--саморозвиток--самоставлення--особистісний потенціал
Анотація: У статті розкрито змвст поняття самореалізація та визначено основні чинники феномена самореалізації особистості. Обґрунтовано визначення самореалізації о собистості як мотиву, як опредмечування її сутнісних сил і потреб, що визначає прагнення до розвитку свого потенціалу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.62/П 32
Автор(и) : Пілецька, Любомира Сидорівна
Назва : Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 385-395 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 394 (7 назв)
УДК : 159.9:316.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--професійна мобільність--поведінка--професійна кар'єра--особистісний потенціал
Анотація: Розглянуто професійну мобільність особистості як інтегративну властивість фахівця, внутрішній потенціал особистості. Визначено соціально-психологічні основи професійної мобільності особистості, виокремлено найбільш значущі компоненти професійної мобільності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Ш 88
Автор(и) : Штепа, Олена Станіславівна
Назва : Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 765-778: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна ресурсність--персональна ресурсність--особистісний потенціал--самоактуалізація--синергічність--самотрансценденція--самоактуалізація--екзистенційна здійсненість--самоприйняття
Анотація: Сформульовано проблему відсутності емпіричного обґрунтування ролі ресурсів у самоздійсненні людини. Емпіричним дескриптором особистісного потенціалу допущено й обґрунтовано життєстійкість. Встановлено зв'язок психологічної ресурсності та "Person". Обґрунтовано, що саме психологічна ресурсність є компонентом особистісного потенціалу.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кот М.Г.
Назва : Гендерні особливості особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 27-31 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примітки : Бібліогр.: С. 30-31 (12 назв).
УДК : 159.92:37015.3(045)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--психологічна підготовка--гендерні особливості--формування спеціальних психологічних вмінь--професійна готовність--менеджери сфери дозвілля
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля з метою врахування гендерного фактора у психологічній підготовці майбутніх фахівців. Формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх менеджерів сфери дозвілля передбачає необхідність визначення особистісних детермінант, особистісного потенціалу, відповідних компонентів та структури гендерних характеристик особистості ефективних менеджерів сфери дозвілля. Врахування і використання гендерного фактора в процесі психологічної підготовки, конструювання і проведення соціально-психологічного тренінгу з розвитку особистісних потенціалів прискорює формування психологічної готовності майбутніх менеджерів сфери дозвілля до професійної діяльності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:614.842.8/К 77-010685863 рукописний текст
Автор(и) : Кравчук, Сергій Миколайович
Назва : Соціально-психологічні чинники професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :212 с.: табл. + 1 додатки 14 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.194-212 (203 назв).
УДК : 159.922:614.842.83.082.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--самореалізація--реалізованість фахівця--оптимізація професійної діяльності--чинники професійної самореалізації--модель самореалізації--оперативно-рятувальна служба--корекційна програма
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічним чинникам, що зумовлюють успішність розкриття особистісного потенціалу у професійній діяльності фахівців оперативно-рятувлаьних служб та розробленні на цій основі корекційної програми, спрямованої на оптимізацію процесу переживання цими фахівцями реалізованості у професійній діяльності. Результати базуються на дослідженні 144 чоловіків, пожежників-рятувальників з 11 оперативно-рятувальних частин Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС), проведеного на базі навчального центру ГУ ДСНС України, м. Київ. В ході роботи були визначені теоретичні і методологічні підходи до вивчення соціально-психологічної детермінації професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; емпіричним шляхом встановлені соціально-психологічні чинники, що зумовлюють успішність професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; розроблена та апробована корекційна програма, спрямована на оптимізацію процесу переживання у таких фазівців реалізованості у професійній діяльності. Результати впровадження програми показали емпірично значущу позитивну динаміку в експериментальній групі за всіма критеріями, що коерлюють із переживанням почуття самореалізованості: соціальної адаптивності, емоційного інтелекту, розвиток емпатійності, сформовану можливість налагоджувати взаємодію з іншими людьми? комінікативних властивостей, толерантного ставлення до різноманітних чинників інших, розуміння сенсу їхніх проблем, актуалізації лідерського потенціалу працівників оперативно-рятувальних служб. Отриманий результат є підставою для висновку про ефективність впровадженої програми психологічного супроводу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мар'яненко Л. В.
Назва : Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 92-108 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--самодетермінація--самореалізаційний потенціал особистості--особистісний потенціал--сприятливі і несприятливі умови самодетермінації--блокада самореалізації--діагностика самодетермінації і самореалізації--кореляційний і факторний аналіз даних--якості, що підсилюють та гальмують блокаду самореалізації
Анотація: Емпіричне дослідження самореалізації особистості учня в процесі навчально - пізнавальної діяльності. У статті розглядаються умови досягнення учнем самореалізації. Зазначається, що необхідними є наявність високих духовного, морального і особистісного потенціалів. Виокремлюються якості, що блокують самореалізацію: мотивація уникнення невдач, певні невротичні відхилення, а саме: чутливість погроз щодо "я", формування невпевненості у собі. Також вказується на дефіцитарність, яка визначається як переживання дефіциту в задоволені базових потреб. Емпірично підтверджується, що заперечує блокаду самореалізації інтернальність у сфері досягнень, конструктивна світоглядна самодетермінація, автономна казуальна орієнтація, висока організація сім'ї, інтерналізація вищих цінностей. Навпаки, посилюють блокаду самореалізації: безособова казуальна орієнтація, амотивувальна мотивація, тобто мотивація, спрямована поза діяльністю (термін Р. Райані і Є. Десі), превалювання зовнішньої мотивації (престиж, першість, матеріальна винагорода).
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сухенко Я. В.
Назва : Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 251-261 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
УДК : 159.99
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня траєкторія--особистісний потенціал--особистісний розвиток--особистісні змінювання--саморегуляція
Анотація: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язків між ставленням педагогічних представників до власної освітньої траєкторії, їх особистісним потенціалом і розвитком. Підтверджено нелінійний та діалектичний характер взаємозв'язку між даними феноменами. З'ясовано, що освітня траєкторія оцінюється педагогічними працівниками як рутинна переважно в перехідному періоді особистісного розвитку, на стадіях застою та нелоканізованості, коли їх особистісний потенціал розкривається максимально; як дефіцитарна та хаотична - на стадіях травми та постравматичній, коли особистісно-регуляторний потенціал проявляється мінімально; як обтяжлива тактична та профіцитарна - в періоді стабільного особистісного розвитку та помірного вияву особистісного потенціалу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/И 19-309220550 рукописний текст
Автор(и) : Іваннікова, Ганна Василівна
Назва : Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92:305-055.2/К 61 рукописний текст
Автор(и) : Колобова, Ірина Борисівна
Назва : Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :235 с.: табл. + 1 додатки 54 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.213-234 (224 назви).
УДК : 159.92:305-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--наратив--конструювання--особистість--жінки--шлюб--партнери--подружжя--проектування--ціннісно-орієнтаційна єдність--психологічне благополуччя--особистісний потенціал--індивідуальність--суб'єктність--смисл
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі наративного конструювання особистісного досвіду в межах психолого-герменевтичного підходу, зокрема події розвірвання шлюбу. Розв'язання цієї проблеми полягає у визначенні невід'ємних складових наративного конструювання досвіду, створенні процедури виокремлення наративних стратегій, обгрунтуванні та апробації програми наративного конструювання досвіду для здійснення психологічної підтримки розлучених жінок. Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками. Ефективній реалізації цієї мети сприяло окреслення та вирішення завдань, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми конструювання особистісного досвіду в психології; визначено структурно-процесуальні та змістові складові наративного конструювання досвіду особистості; розроблено методичний інструментарій для виокремлення основних складових конструювання досвіду особистості; емпірично визначено психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками; розроблено й апробовано процедуру наративного конструювання досвіду як засобу психологічної підтримки розлучених жінок.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:614.842.8/К 77-016066795 рукописний текст
Автор(и) : Кравчук, Сергій Миколайович
Назва : Соціально-психологічні чинники професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922:614.842.83.082.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--самореалізація--реалізованість фахівця--оптимізація професійної діяльності--чинники професійної самореалізації--модель самореалізації--оперативно-рятувальна служба--корекційна програма
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічним чинникам, що зумовлюють успішність розкриття особистісного потенціалу у професійній діяльності фахівців оперативно-рятувлаьних служб та розробленні на цій основі корекційної програми, спрямованої на оптимізацію процесу переживання цими фахівцями реалізованості у професійній діяльності. Результати базуються на дослідженні 144 чоловіків, пожежників-рятувальників з 11 оперативно-рятувальних частин Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС), проведеного на базі навчального центру ГУ ДСНС України, м. Київ. В ході роботи були визначені теоретичні і методологічні підходи до вивчення соціально-психологічної детермінації професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; емпіричним шляхом встановлені соціально-психологічні чинники, що зумовлюють успішність професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; розроблена та апробована корекційна програма, спрямована на оптимізацію процесу переживання у таких фазівців реалізованості у професійній діяльності. Результати впровадження програми показали емпірично значущу позитивну динаміку в експериментальній групі за всіма критеріями, що коерлюють із переживанням почуття самореалізованості: соціальної адаптивності, емоційного інтелекту, розвиток емпатійності, сформовану можливість налагоджувати взаємодію з іншими людьми? комінікативних властивостей, толерантного ставлення до різноманітних чинників інших, розуміння сенсу їхніх проблем, актуалізації лідерського потенціалу працівників оперативно-рятувальних служб. Отриманий результат є підставою для висновку про ефективність впровадженої програми психологічного супроводу.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/И 19-640861605 рукописний текст
Автор(и) : Іваннікова, Ганна Василівна
Назва : Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :193 с.: табл. + 1 додатки 55 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-193 (235 назв).
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 182-187 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--компоненти життєстійкості--самореалізація--особистісний потенціал
Анотація: У статті розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості у ситуації професійного вибору. Визначено, що показники життєстійкості пов'язані з показниками ефективної самореалізації та суб'єктивної якості життя особистості, а також являються ключовою особистісною перемінною, яка опосередковує вплив на успішність діяльності.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.921.1:159.922/Ш 52-103184963 рукописний текст
Автор(и) : Шестопал, Іванна Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості професійної самореалізації жінок зрілого віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.921.1:159.922.62:377.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самореалізація--жінки зрілого віку--психологічні особливості та чинники--особистісний потенціал--рефлексія--гендер--життєтворчість--кар'єра--стратегії самореалізації
Анотація: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню психологічних особливостей та чинників професійної самореалізації жінок зрілого віку. У роботі представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та підходів до визначення сутності понять «самореалізація», «професійна самореалізація» особистості, здійснено системне вивчення феномена професійної самореалізації, визначено й описано його структуру, психологічні особливості та чинники. Розроблено психологічні засади професійної самореалізації особистості як психологічної категорії на рівні психологічного конструкту, визначено її психологічні механізми та стратегії, описано феноменологію. Визначено віковий проміжок, сензитивний для розвитку. Експериментально виявлено, що процес професійної самореалізації жінок зрілого віку відзначається складною багатофакторною структурою та відбувається в умовах впливу гендерних стереотипів. Обґрунтовано необхідність, розроблено, апробовано та доведено ефективність програми оптимізації процесу професійної самореалізації жінок зрілого віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна
Назва : Погляд на екологічно орієнтовану життєдіяльність крізь призму особистісних детермінант
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 51-60 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примітки : Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічно орієнтована життєдіяльність--особистісні детермінанти--особистісний потенціал--психологічне благополуччя--оптимізм
Анотація: У статті розглядається проблема екологізації життєдіяльності людини як світової тенденція зміни базових ціннісно-смислових конструктів ставлення особистості до світу, навколишнього середовища, до власного життя і до себе. Особистісні характеристики та їхні прояви належать до певного рівня цілісної структурної орієнтації особистості, а саме - емоційного, когнітивного, ціннісно-смислового.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 164-173 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--саморозвиток--особистісний потенціал--самодетермінація
Анотація: У статті здійснюється аналіз феномена самодетермінації особистісного розвитку людини та її рушійних сил. Розкрито особистісний потенціал самодетермінації поведінки людини. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою і умовою її самореалізації.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Коханова, Олена Петрівна, Столярчук, Олеся Анатоліївна
Назва : Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 189-196 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
УДК : 159.923:331.522.4]:378.091-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--особистісні ресурси--особистість--самореалізація--саморозвиток--навчально-професійна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано сутність поняття особистісного потенціалу та його виявів як засобу самореалізації сучасної молоді. в ході дослідження було вивчено уявлення студентів стосовно сутності особистісного потенціалу, його складових, сфер і цілей реалізації. Результати засвідчили, що під особистісним потенціалом студенти розуміють не лише здатності людини (її потенціальні можливості), а й реальне їх втілення в житті та діяльності. Молоді люди оцінили ступінь використання ними особистісного потенціалу, проаналізували роль університетського навчання та професійної діяльності в його розкритті, збагаченні та реалізації, а також дали оцінку значущості основних складових особистісного потенціалу для досягнення життєвого успіху.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 376-384 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--суб'єктність
Анотація: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномена суб'єктивного благополуччя особистості, яке визначається як відносно стійке генералізоване переживання, що суб'єктивно виражається у відчутті задоволеності собою і власним життям; як інтегративний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування. Проаналізовано зв'язок між фізичним здоров'ям і психологічним благополуччям людей. Визначено прогностичну модель та предикатори психологічного благополуччя паралімпійців: осмисленність життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання. Сприяння психологічному благополуччу паралімпійців полягає актуалізації їх внутрішніх ресурсів, що криються в осмисленні резервів повноцінної самореалізації та розвитку своїх здібностей в майбутньому.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Фактори психологічного благополучча студентів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 51-59 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополучча--гедоністичне та евдемонічне благополучча--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--суб'єктність
Анотація: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномену психологічного благополуччя особистості, яке визначається як інтегральний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування, а також ступеня реалізованості цієї спрямованості, що суб'єктивно виражається у відчутті щастя, задоволеності собою і власним життям. Емпіричним шляхом встановлено фактори психологічного благополучча особистості та прогностичну модель його розвитку.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологічні фактори самодетермінації особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 151-164 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-161 (16 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самодетермінація--особистісна автономія--суб'єктність--особистісний потенціал--психологічне благополуччя
Анотація: У статті аналізується феномен самодетермінації особистісного розвитку людини. У структурі феномена самодетермінації особистості виділено такі складові: цілі, цінності, смисли, усвідомленість свого життєвого шляху; перспектива майбутнього; мотивація самореалізації; самоефективність особистості, самостановлення та самостановлення; розуміння свого потенціалу та віра в свої можливості; здітність свідомого контролю й оцінки власних досягнень і перспектив; включеність у соціальне життя. Визначено, що найбільший вплив на розвиток складових самодетермінації особистості мають такі особистісні утворення, як життєві цілі, особистісна автономія, прагнення до особистісного зростання, впевненість у собі. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою й умовою самореалізації.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 77648
Кількість відвідувачів 841
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя