Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (29)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-38 
1.
316.628
Я 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Янкевич, Сергій Михайлович.
    Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками [Текст] / С. М. Янкевич // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- духовність -- моральність -- цінності -- мотив -- особистісний розвиток
Анотація: Охарактеризовано стан дослідження духовності, її видів і проявів в контексті професійного становлення майбутніх психологів та соціальних педагогів. Проаналізовано праці вчених із проблематики духовного становлення особистості. Виділено чинники духовної готовності фахівців освітньої галузі до психолого-педагогічної роботи із соціально дезадаптованими підлітками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
159.923.2
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка [Текст] / Л. З. Сердюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
учіння -- суб'єкт навчання -- особистісний розвиток -- самореалізація
Анотація: У статті розглядаються ідеї Г.С. Костюка стосовно витоків саморуху особистості, чинників саморозвитку та самодетермінації особистості. Здійснено аналіз праць Г.С. Костюка, де розкриваються питанняонтогенезу особистості, структури та рушійних сил розвитку особистості, ролі навчання та виховання в детермінації саморозвитку особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
159.923:37.015.3
Н 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Низовець-Кропта, О. А.
    Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текст] / О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
159.9:37.015.3
Б 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства [Текст] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- професійне самовизначення -- старшокласники -- особистісний розвиток -- професійні інтереси -- навчальна діяльність -- самооцінка -- ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, Л. І.
    Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі [Текст] / Л. І. Литвиненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 217-228. - Бібліогр.: с. 227 (16 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
інвалідність -- бар'єр відчуження -- психодрама -- психодраматична група -- протагоніст -- особистісний розвиток -- інтеграція -- бондінг
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми інвалідності, зокрема бар'єра відчуження, який не дозволяє інвалідам повноцінно розвиватися в суспільстві. В роботі демонструється випадок із психодраматичної практики


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- професійний розвиток -- самодетермінація -- особистісний розвиток
Анотація: Проаналізовано психологічні чинники професійного становлення особистості. Визначено особистісні основи професійного становлення особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
615.34
Г 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Особливості психологічної допомоги вітчизняному клієнту в опануванні смислом особистісного існування в рамках екзистенційно-гуманістичного підходу [Текст] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 88-108. - Бібліогр.: с. 105-106 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
смисл особистісного існування -- особистісний розвиток -- екзистенційно-гуманістичний підхід -- метод семантичного диференціалу -- діалог -- психологічна допомога
Анотація: Аналізується наукова література з проблеми психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування на основі екзистенційно-гуманістичного підходу. Обговорюються результати методу семантичного диференціалу. Описано особливості діалогу між психологом і клієнтом як умови для відкриття людиною смислу власного існування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
С 50


    Сміла, Наталія Володимирівна.
    Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сміла ; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. : табл. - Бібліогр.: с.16-18 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- психологічна діагностика професійної готовності -- психологічна готовність -- професійне становлення лікаря -- компетентність -- моральна зрілість -- особистісний розвиток -- емпатія
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
153/154
Б 81


    Бондарчук, О. І.
    Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності [Текст] : монографія / О. І. Бондарчук. - Київ : Науковий сівт, 2008. - 318 с. - ISBN 978-966-675-552-3 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Соціальна психологія
   Організаційна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- професійна діяльність -- керівники загальноосвітніх навчальних закладів

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 107-117
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
цінності і смисли -- ціннісно-смисловий вибір -- особистісний розвиток -- самовизначення -- юнацький вік -- пріоритети психологічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям ціннісно-смислової сфери вітчизняної молоді в умовах шорокої розбіжності ціннісних орієнтирів у сучасному суспільстві. Здатність юнацтва до свідомого та відповідального ціннісно - смислового вибору розглядається як визначально у площині особистісного розвитку, вирішень питань самовизначення та життєвого вибору. Окреслені пріоритети психологічної допомоги (індивідуальної та групової) юіній особистості при укладенні процесу ціннісно-смислового самовизначення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
С 50


    Сміла, Наталія Володимирівна.
    Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сміла ; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 216-235 (181 назва). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- психологічна діагностика професійної готовності -- психологічна готовність -- професійне становлення лікаря -- компетентність -- моральна зрілість -- особистісний розвиток -- емпатія
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
   159.922.7(072)
   Н 28


   
    Наративні практики самопроектування [Електроний ресурс] : мето­д. рек. / [Н. В. Чепелєва, О. В.За­зим­ко, О. М. Шиловська]; за ред. Н. В. Чепелєвої . - Київ : [б. в.], 2019. - 44 с. - ISBN 978-617-7745-05-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Самопроектування особистості--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- наративні практики -- особистісний розвиток -- дискурсивні технології -- молодші школярі -- юнаки -- підлітки
Анотація: Методичні рекомендації присвячені характеристиці наративних практик самопроектування дітей та молоді з метою розвитку в них здатності до особистісного саморозвитку, самодетермінації, самореалізації, індивідуальної відповідальності за власні вчинки та долю суспільства в цілому. У змісті методичних рекомендацій надається теоретичне обґрунтування наративізації як однієї з провідних дискурсивних технологій процесу самопроектування особистості. Висвітлюються особливості застосування наративних практик людиною у процесі здійснення власного життєвого та особистісного проектів. Запропоновано новий підхід до розвитку здатності дитини до самопроектування у молодшому шкільному та підлітковому віці. Схарактеризовано наративні практики, які сприяють розширенню можливостей особистісного розвитку осіб юнацького віку. Методичні рекомендації адресовані викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, вчителям, батькам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Шиловська , Олена Миколаївна; Чепелєва, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Дружиніна, І. А.
    Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення психолога -- етапи професіоналізації -- професійно важливі якості -- ідеальна модель психолога -- особистісний розвиток -- професійна самоідентифікація -- психологічний супровід професійної підготовки
Анотація: У статті автори аналізують основні теоретичні підходи до визначення професійної підготовки психологів і моделі особистості фахівця. Докладно висвітлено варіанти уявлень про професійно важливі якості психолога. На основі узагальнення багаторічного досвіду викладання дисциплін циклу професійної підготовки розглянуто закономірності і проблеми професійного становлення психологів на молодших курсах навчання у ЗВО. Етапи професійної підготовки розглядається у якості визначального для реалізації психолога у професії, подальшого особистісного та професійного розвитку; стверджується, що компетентний психологічний супровід саме на цьому етапі здійснюється найефективніше та забезпечує наочні результати.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савуляк, В.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.923.2+159.964.21/.22
М 17


    Максименко, Елена Георгиевна.
    Психология самодепривации личностного развития субъекта [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Е. Г. Максименко ; наук. конс. Е. И. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Киев, 2017. - 705 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 479-532. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
депривація -- самодепривація -- суб'єкт -- особистісний розвиток -- неадаптивність -- почуття порушеної залежності -- фіктивна ідентичність -- самоактуалізація
Анотація: У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження сутності, форм прояву, чинників і механізмів самодепривації особистісного розвитку суб'єкта, специфіки, механізмів та умов психологічної корекції її наслідків, забезпечення яких сприятиме особистісному розвитку суб'єктів в бік самоактуалізації. Емпірично досліджено змістовно-процесуальні компоненти феномена самодепривації, фактори формування, механізми функціонування та форми прояву в онтогенезі. Розроблено програму глибинної психокорекції самодепривації особистісного розвитку суб'єкта, відновлення його суб'єктності, доведено ефективність її використання у системі вищої освіти та підвищення кваліфікації практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Елена Ивановна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.923.2(043.3)
Л 68


    Лобунько, Вероніка Сергіївна.
    Самоствердження як психологічний чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. С. Лобунько ; наук. кер. В. Г. Панок ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (13 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
самоствердження -- дошкільний вік -- стратегії самоствердження -- вікові та ґендерні особливості -- конструктивне самоствердження -- особистісний розвиток
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових підходів щодо вивчення феномену самоствердження у психології. Зазначаєтьс я, що самоствердження дитини дошкільного віку визначається рівнем її самостійності, впевненості у собі, допитливості, комунікативності, співпер еживанн я і співучасті , позитивною оцінкою себе та власних можливостей, авторитетом серед ровесників . Об ґ рунт о вано критерії оцінки, відповідні ним показники, рівні і стратегії самоствердження дітей дошкільного віку. Емпіричним шляхом встановлено, що більшість дітей демонструють деструктивно - домінантну та інертну стратегії самоствердження. Аналіз вікових і ґ ендерних ос обливостей самоствердження засвідчив наявність певних відмінностей: у хлопчиків молодшого дошкільного віку переважає деструктивно - домінантна та деструктивно - адаптаційна стратегії у навчальній та ігровій діяльності, у дівчаток – інертна і деструктивно - домін антна стратегії ; у хлопчиків старшого дошкільного віку спостерігається деструктивно - домінантна і деструктивно - адаптаційна стратегії самоствердження у навчальній та ігровій діяльності, у дівчаток – інертна та конструктивна . Емпірично досліджено вплив самост вердження на особистісний розвиток дошкільників. Ефективність програми формування конструктивного самоствердження дитини дошкільного віку підтверджено як існими та кількісними змінами показників їхнього самоствердженн я та особистісно го розвитку, що виражаєт ься у підвищенні рівня їхньої впевненості у собі, розкритті та посиленні індивідуальності, самостійності, позитивному сприйнятті себе, наявності позитивних змін в емоційній та мотиваційній сферах, підвищенні рівня контактності, допитливості, зниженні рівня тривожності та агресивності. Кореляційний аналіз отриманих результатів дослідження переконливо довів детермінуючий вплив самоствердження на рівень особистісного розвитку молодших і старших дошкільників. Т ому формування конструктивного самоствердження моло дших і старших дошкільників є важливим і визначальним чинником їхнього особистісного розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
15(5А2.2)П
А 43


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці [Текст] / В. В. Завірюха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивація досягнень -- успіх -- уникнення невдач -- особистісний розвиток -- тривожність -- рівень суб'єктивного контролю
Анотація: У статті розкрито особливості мотивації досягнень на різних рівнях її сформованості. Виявлено особливості становлення та розвитку мотивації досягнення в підлітковому віці. Обгрунтовано, що мотивація досягнень особистості - це комплексний напрям психологічних досліджень, метою якого є виявлення і пояснення складної системи детермінації та самодетермінації успішності діяльності. Розкрито визначену в процесі емпіричних досліджень специфіку мотивації досягнення підлітка, зумовлену сукупністю взаємопов'язаних особистісних параметрів, а також умовами середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

17.
159.9+371.15
Ш 31


    Шахвердова, Алла Петрівна.
    Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. П. Шахвердова ; наук. кер. Н. Д. Хмель ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18 (6 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
навчально-професійна діяльність -- психологічний супровід -- соціальна адаптація -- особистісний розвиток -- саморегуляція -- усвідомлення -- рефлексія
Анотація: Психологічний супровід соціальної адаптації студентів - першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції . Арг ументовано, що він є орієнтування м студентів на реф лексування власних особливостей . Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки , як : а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) су б’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Виявл ено значущі кореляційні зв’язки між показниками соціальної адаптації та дезадаптації і показниками психологічних характеристик особистості. Додатні значення кореляцій вказують на вираженість показників адаптації та загальножиттєвої спрямованості, адекватн ості у процесах адаптації, схильності до ризику, занурення у своє «Я», активності процесів саморегуляції. Встановлено достовірні середньогрупові відмінності за показниками адаптації і дезадаптації у співвідношенні з показниками мотивації, факторів особист ості, життєвої задоволеності, подолання важких життєвих ситуацій. В иявлено певну динаміку взаємозалежності між показниками адаптації/ дезадаптації та показниками мотивації, вольових якостей, подолання важких життєвих ситуацій, що дає підставу визначити зазн ачені феномени як компоненти психологічного супроводу соціальної адаптації студентів першого к урсу у вищому навчальному закладі .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хмель, Наталія Дмитрівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
15(5А2.2)П
А 43


    Андріюк, Валентина Василівна.
    Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку [Текст] / В. В. Андріюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
моральні норми -- засвоєння -- моральне виховання -- діти старшого дошкільного віку -- поведінка -- особистісний розвиток
Анотація: У статті розглянуто особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку. Проаналізовано періоди у розвитку морального судження старшими дошкільниками. Показано ефективні методи і прийоми засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
151.60
А 43


    Зарецька, Ольга Олександрівна.
    Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування [Текст] / О. О. Зарецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 73-85. - Бібліогр.: с. 82-85 (12 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- провокація текстом -- особистісний розвиток -- нормативна модель -- діалог -- індивідуальний дискурс самопроектування
Анотація: У роботі запропоновано методику "провокації текстом" для моделювання впливу текстового оточення на процеси самопроектування дорослої особистості. Як підгрунтя для аналізу було використано нормативну модель самопроектування Чепелєвої-Рудницької. Під час апробації методики доведено перспективність цієї технології взагалі і розроблено методики її застосування зокрема, а також зафіксовано підйом рівня від "читача" до "автора практично у всіх учасників пілотажного дослідження. Проте цей феномен потребує моніторингу для впевненості в закріплені нових смислів у смисловому просторі суб'єктів і реальному впливі на процеси самопроектування особистості. Передбачається, що це вимагатиме розробки методичних засобів для пролонгованого спостереження під час моніторингу і проведення експериментальних "зрізів" у певні моменти часу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Тесленко, В. М.
    Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл [Текст] / В. М. Тесленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм педагогів -- компетентність -- внутрішні психологічні ресурси -- особистісний розвиток -- екологічний підхід
Анотація: У статті розглядається синдром професійного вигорання як система когнітивних, афективних та поведінкових чинників. Запропоновано концепцію еко-підходу, що грунтується на трьох положеннях: 1) як частина професійного вибору, що розпочинається вже на етапі професіоналізації; 2) як частина життєвого процесу, успішність якого залежить від гармонізації зовнішніх (мета-соціальних, соціальних, вузькопрофесійних) та внутрішніх (психологічних) ресурсів; 3) як врахування змістового та процесуального аспектів вигорання. Представлено комплекс методик з дослідження внутрішніх психологічних ресурсів професійного вигорання та описано його результати на основі аналізу порівняльних характеристик педагогів освітніх закладів різних форм власності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 50558
Кількість відвідувачів 868
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя