Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (29)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-38 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+3/М 92-171085 рукописний текст
Автор(и) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Назва : Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :256 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-256.
УДК : 159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 159.922.7-053.5 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінкова сфера--самооцінка--самосвідомість--рівень --образ "я-школяра"--особистісний розвиток
Анотація: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/К 63-535016 рукописний текст
Автор(и) : Комар, Таїсія Василівна
Назва : Особистісна рефлексія як чинник соціального становлення підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-196.
УДК : 159.922.73-053.6+159.955.4 + 159.922.73-053.6 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Соціальне становлення
Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісна рефлексія--соціальне становлення--підлітки--експеримент--особистісний розвиток
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії як чинника соціального становлення підлітків. У роботі поглиблюється уявлення про механізми та психологічні особливості становлення рефлексії підлітків. Деталізовано механізми засвоєння соціальних цінностей і їхнє залучення до процесу рефлексії. Виявлено структурне місце рефлексії в загальній системі самосвідомості підлітків. Також з'ясовано можливість використання спеціальних інструментальних засобів з метою формування умінь і навичок рефлексії та їхнього виявлення в діяльності. З'ясовано вплив особистісно-рефлексивного чинника на засвоєння та діяльнісне вираження соціальних норм.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./П 30-635403 рукописний текст
Автор(и) : Петренко, Ірина Володимирівна
Назва : Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-211.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна успішність--саморегуляція--особистісний розвиток--самоконтроль
Анотація: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:005.32/П 50 рукописний текст
Автор(и) : Полікевич, Наталія Олексіївна
Назва : Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :177 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 37.091.2:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--програма навчання--стиль керівництва
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32/С 11 рукописний текст
Автор(и) : Сич, Василь Михайлович
Назва : Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :307 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-190.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійне вдосконалення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--професійне вдосконалення--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--активне навчання
Анотація: Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Висвітлено соціально-психологічні особливості та проблеми професійної діяльності спеціалістів та відображено сутність їх професійного вдосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності та їх вдосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних характеристик спеціалістів на розвиток мотивації професійного вдосконалення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.016:9/Ш 95-778659 рукописний текст
Автор(и) : Шулдик, Наталія Володимирівна
Назва : Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :183 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-171.
УДК : 37.015.3+37.016:91
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Формування понять
Вікова психологія-- Середній шкільний вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвивальне навчання--формування понять--особистісний розвиток--засвоєння понять--експериментально-генетичний метод
Анотація: У дослідженні визначено змістову абстракцію для побудови початкового курсу загальної фізичної географії. Сконструйована система учбових ситуацій, що забезпечують виділення та фіксування учнями генетично-вихідного відношення географії у його всезагальному змісті та конкретних проявах. Визначена система учбових дій молодших підлітків, спрямованих на аналіз суттєвих природних компонентів ландшафту та генетично вихідного просторово-географічного відношення між ними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:37.018/Я 60-049500 рукописний текст
Автор(и) : Янковчук, Марина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-213.
УДК : 159.928.22:37.018.1(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--альтодональна особистість--альтернативні форми навчання--особистісний розвиток--самоактуалізація--система цінностей--юнацький вік--пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17+/Б 81-859651 рукописний текст
Автор(и) : Бондарчук, Олена Іванівна
Назва : Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис. + 1(додаток)
Колективи : Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 383-436.
УДК : 159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Особистісний розвиток-- Професійна діяльність
Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--керівник середньої школи--професійна діяльність--професійний розвиток--професійні деформації особистості--гендерні проблеми--післядипломна педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) : Наукова монографія
Вихідні дані : Київ: Стилос, 2000
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 315-336.
ISBN, Ціна 966-73-21-62-2
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Дошкільники-- Особистісне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--особистісний розвиток--особистісне становлення--суб'єкт діяльності--суб'єктна активність--самостійність--ціннісне ставлення--психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923:37.015.3/Н 61
Автор(и) : Низовець-Кропта О. А.
Назва : Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК : 159.923:37.015.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні методи навчання--комунікативна компетентність--професійна підготовка--майбутні психологи--особистісний розвиток--навчально-виховний процес--міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 188-195 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учіння--суб'єкт навчання--особистісний розвиток--самореалізація
Анотація: У статті розглядаються ідеї Г.С. Костюка стосовно витоків саморуху особистості, чинників саморозвитку та самодетермінації особистості. Здійснено аналіз праць Г.С. Костюка, де розкриваються питанняонтогенезу особистості, структури та рушійних сил розвитку особистості, ролі навчання та виховання в детермінації саморозвитку особистості.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.628/Я 60
Автор(и) : Янкевич, Сергій Михайлович
Назва : Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 252-261 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
УДК : 316.628
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--духовність--моральність--цінності--мотив--особистісний розвиток
Анотація: Охарактеризовано стан дослідження духовності, її видів і проявів в контексті професійного становлення майбутніх психологів та соціальних педагогів. Проаналізовано праці вчених із проблематики духовного становлення особистості. Виділено чинники духовної готовності фахівців освітньої галузі до психолого-педагогічної роботи із соціально дезадаптованими підлітками.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:37.015.3/Б 72
Автор(и) : Бохонкова, Юлія Олександрівна
Назва : Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотив--мотивація--професійне самовизначення--старшокласники--особистісний розвиток--професійні інтереси--навчальна діяльність--самооцінка--ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/Г 95
Автор(и) : Гурлєва Т. С.
Назва : Особливості психологічної допомоги вітчизняному клієнту в опануванні смислом особистісного існування в рамках екзистенційно-гуманістичного підходу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 88-108 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примітки : Бібліогр.: с. 105-106 (18 назв)
УДК : 615.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смисл особистісного існування--особистісний розвиток--екзистенційно-гуманістичний підхід--метод семантичного диференціалу--діалог--психологічна допомога
Анотація: Аналізується наукова література з проблеми психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування на основі екзистенційно-гуманістичного підходу. Обговорюються результати методу семантичного диференціалу. Описано особливості діалогу між психологом і клієнтом як умови для відкриття людиною смислу власного існування.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:316.752(/К 90-938008500 рукописний текст
Автор(и) : Кулакова, Лариса Миколаївна
Назва : Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2015
Кільк.характеристики :251 с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 213-243.
УДК : 37.015.3:316.752(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісний розвиток-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття власної гідності--самосвідомість--академічна успішність--навчальна діяльність--особистісний розвиток--молодші школярі
Анотація: У роботі аналізуються наукові джерела з проблем розвитку почуття власної гідності особистості, визначено його сутність та особливості розвитку у молодших школярів, обґрунтовано основні конструкти й психологічні чинники становлення зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Назва : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей
Вихідні дані : Київ-Люблін: Логос, 2016
Кільк.характеристики :147 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-171-987-2: 10.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми психології--сучасні соціально-політичні умови--україна--європейський союз
Зміст : Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків/ Т. В. Говорун. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/ Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень/ О. М. Кокун. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження/ О. В. Креденцер. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України/ В. Є. Луньов. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень/ С. Д. Максименко . Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій/ Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору/ Н. В. Слободяник. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/ В. В. Турбан. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі/ Н. В. Чепелєва.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору
Місце публікування : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах: Збірник наукових статей/ За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін: Логос, 2016. - С. 111-117 (Шифр 15(06)/Д 70-281025)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--освітній простір--особистісний розвиток
Анотація: У статті обгрунтовується потенціал вітчизняного освітнього середовища та визначаються шляхи його сутнісної реалізації для забезпечення особистісного розвитку учнівської та студентської молоді.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Філоненко М. М.
Назва : Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 588-597 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--мотивація--адаптивно-динамічне навчання--професійна діяльність лікаря--особистісний розвиток--професійний розвиток
Анотація: Проведена експериментальна діагностика мотиваційно-смислового комплексу особистості студентів-медиків. Експериментально отримано висновок, що впровадження адаптивно-динамічного навчання (інтерактивних методів навчання, проблемно-дослідницьких) дає багато позитивних результатів.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 732-742 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
УДК : 159.9.01:159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--зміни особистості--професійно важливі якості--самооцінка--самовдосконалення--самоактуалізація--особистісний розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України в процесі навчання. Виділені детермінанти зміни особистості майбутніх працівників ДПС: біологічні чинники, психологічні чинники, соціальне середовище.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 412-424 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільно-політична криза--освіта--особистісний розвиток--суб'єкт освіти--самоактуалізація--освітній простір навчальних закладів
Анотація: У статті аналізуються місце і роль української молоді в суспільстві, яке перебуває в умовах кризової нестабільності. Розглянуто освіту як стратегічний соціальний інститут розвитку суспільства, який завдяки своїм функціям виступає тією пріоритетною сферою, в якій українська молодь може розгортати свою продуктивну діяльність.
Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 50458
Кількість відвідувачів 868
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя