Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісний смисл<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.922.761:616.248
Ш 73


    Шмігель, Наталія Євгенівна.
    Психологічні особливості внутрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Шмігель Наталія Євгенівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-216. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Бронхіальна астма--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ -- картина хвороби -- бронхіальна астма -- концепт хвороби -- особистісний смисл -- психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особливостей внутьрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму. Серед основних психологічних особливостей та факторів, що визначають зміст внутрішнього світу дітей з бронхіальною астмою, розглядається внутрішня картина хвороби та особлива соціальна ситуація розвитку дитину в умовах тяжкої хвороби. Для внутрішнього світу дітей та підлітків, хворих на бронхіальну астму, характерна наявність пасивно засвоєного концепту хвороби, а також позитивного та конфліктного особистісного смислу хвороби. Психологічна корекція елементів внутрішнього світу дитини з бронхіальної астмою мала на меті збільшення ефективності лікувально-відновлювального процесу й оптимізацію участі в ньому пацієнта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
371.015
А 43


    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- саморозвиток -- професійний розвиток -- особистісний смисл -- цінності
Анотація: Розглянуто проблему ефективного використання трудового потенціалу України в сучасних умовах соціально-політичної кризи. Розкрито основну ідею професійного саморозвитку через детермінацію розвитку особистості професійною діяльністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Білоконь, Ігор Вікторович.
    Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів [Текст] / І. В. Білоконь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 81-90. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальний смисл -- особистісний смисл -- смисл життя
Анотація: У статті доводиться, що психологічний механізм трансляції соціальних смислів полягає у взаємодії прийнятих індивідом ціннісних орієнтацій і потреб соціального схвалення. Шляхом теоретичного аналізу і з використанням емпіричних данних показано, як соціальні смисли трансформуються в особистісні смисли і надають смисл діяльності індивіда, в тому числі його життю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Капустюк, Олена Миколаївна.
    Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості [Текст] / О. М. Капустюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самодетермінація особистості -- особистісний смисл -- особистісне самовизначення -- ціннісні орієнтації особистості -- самопізнання -- самооцінка -- самоповага -- самоставлення
Анотація: Головна мета статті - ціннісно-смисловий компонент, формування особистісного смислу як фактори самодетермінації особистості. На основі теоретичного аналізу виокремлюється ряд стадій особистісного розвитку, при послідовному проходження яких можлива самодетермінація особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- суб'єкт освіти -- особистісний розвиток -- самоактуалізація -- особистісний смисл
Анотація: Представлено теоретико-методологічне обгрунтування можливостей для самоактуалізації учнівської та студентської молоді в умовах сучасного учнівського простору. Зазначено, что простір учнівських можливостей - це насамперед, проблема усвідомлення нових вимірів сенсу, які невблаганно та закономірно входять у сучасне життя. Наголошено, що принциповою особливістю сучасної освітньої системи повинно стати створення умов, які сприяють розвитку пізнавальної активності, ініціативності, автономності, формуванню здатності до творчої самореалізації та самоактуалізації української молоді. Окреслено основні ознаки та функції освітнього простору, одна з яких - формування особистісних смислів у суб'єктів освіти. Знайдений (відкритий) молодою людиною особистісний смисл стає детермінантою її активності для вияву і розвитку себе, своїх можливостей і здатностей. Підкреслено, що особливою сензетивністю до смислотвірної діяльності вирізняється юнацтво (старший шкільний вік та власне юність). Розкрито сутність особистісного розвитку та ролі в ньому самоактуалізації як кінцевого етапу смислотвірної діяльності та процесу вияву і реалізації можливостей особистості. Здійснено аналіз феномена самоактуалізації, що дозволило вважати його внутрішньою активністю суб'єкта, спрямованого на трансформацію потенційного в актуальне, здатності в дію, отримання знань до їхнього втілення, творчість в іновацію тощо. Результат такої активності становлення людини як суб'єкта власної життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 68820
Кількість відвідувачів 1857
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя